I have been verified back in June. I requested a withdrawal of 2000 euros.
They had some issues and I see in the cashier it was all restarted on 5. 7., so almost 6 months ago.
They mostly have not replied to my emails.
They did reply on three occasions, on two of those they said it'd be all sorted ASAP.
Here's what it looked like back then
Hi
Please let us know if your payment is still pending, we have advised our payments team of your cashout of 2000$ on the 5th of July 2018.
Enjoy our casino experience!
Remember you can use your username and password to visit our 3 sites: www.betswagger.com, www.ph.casino and www.playhubcasino.com
William Dornat
Support Team
Still nothing. I have personal messaged Melissa my username and some more details of the case.
Sono stato verificato a giugno. Ho richiesto un prelievo di 2000 euro.
Hanno avuto dei problemi e vedo alla cassa che tutto è stato riavviato il 5.7., quindi quasi 6 mesi fa.
Per lo più non hanno risposto alle mie e-mail.
Hanno risposto in tre occasioni, in due di queste hanno detto che tutto sarebbe stato risolto al più presto.
Ecco come appariva allora
CIAO
Fateci sapere se il vostro pagamento è ancora in sospeso, abbiamo informato il nostro team addetto ai pagamenti del vostro prelievo di 2000$ il 5 luglio 2018.
Goditi la nostra esperienza al casinò!
Ricorda che puoi utilizzare il tuo nome utente e la tua password per visitare i nostri 3 siti: www.betswagger.com, www.ph.casino e www.playhubcasino.com
Guglielmo Dornat
Team di supporto
Ancora niente. Ho inviato un messaggio personale a Melissa con il mio nome utente e alcuni altri dettagli sul caso.