Hi I did a withdrawal on the 1st of February and they released it on the 4th of February and they have pay me many times in the past
i never had a issue I usually received it 4/5working days after they release it.
Now I waited 16 working days after they released it and even gave them my back statement and they said give us two working days
then I spoke to them again and they said to me there sorry they done the transfer again and that it wouldn’t take no more than another 7 working days
now after 4 working days they sent me a email saying technical issues doing the transfer again and that it could take another 10 working days now that’s double the maximum time why is this happing to me
and what’s my rights cos like
I said I have waited now 23working days since I did the withdrawal now I have things to pay that I held off and I’m getting to the stage where I’m going to get kick out on the street
please help the excuse there using is that the service provider is technically issues
so how is that I can deposit but they can't give me my money it's it the same provider?? And I should be receiving compansation for this delay please I really need the money ASAP
username papasnapper
email sna*********@icloud.com
withdrawl amount $1600-50 fee=$1550
withdrawl was done on the 1st February
was released on the 4th February
and still waiting
cheers
Daniel
Salve, ho effettuato un prelievo il 1° febbraio e l'hanno rilasciato il 4 febbraio e mi hanno pagato molte volte in passato
non ho mai avuto problemi, di solito lo ricevevo 4/5 giorni lavorativi dopo il rilascio.
Ora ho aspettato 16 giorni lavorativi dopo che l'hanno rilasciato e ho anche consegnato loro la mia dichiarazione e mi hanno detto di darci due giorni lavorativi
poi ho parlato di nuovo con loro e lì mi hanno detto scusate, hanno fatto di nuovo il bonifico e che non ci sarebbero voluti più di altri 7 giorni lavorativi
ora dopo 4 giorni lavorativi mi hanno inviato un'e-mail dicendomi che c'erano problemi tecnici durante il trasferimento e che potrebbero volerci altri 10 giorni lavorativi, ora è il doppio del tempo massimo perché mi sta succedendo questo
e quali sono i miei diritti?
Ho detto che ho aspettato 23 giorni lavorativi da quando ho effettuato il prelievo, ora ho delle cose da pagare che ho trattenuto e sto arrivando alla fase in cui verrò cacciato per strada
per favore aiutami, la scusa utilizzata è che il fornitore di servizi ha problemi tecnici
allora come posso depositare ma non possono darmi i miei soldi è lo stesso fornitore?? E dovrei ricevere un risarcimento per questo ritardo, per favore, ho davvero bisogno di soldi al più presto
nome utente papasnapper
inviare un'e-mail a sna*********@icloud.com
importo del prelievo: commissione di $ 1600-50 = $ 1550
il ritiro è stato effettuato il 1° febbraio
è stato rilasciato il 4 febbraio
e ancora in attesa
saluti
Daniele