hi everybody,
i must admit that i don't actually remember if i wrote them or not... for sure i contacted them again here as you all can read above... anyway the problems are still the same...
-) you receive a ticket each deposit for a lottery for which you can't never knows if you win a prize or not, when you do, you receive some free spins but there is still no transparency on this...
-) SOFTSWISS games are not working since now few weeks already, each time i ask i receive "soon" as an answer... so, once again this undefinite way to answer to users is going on... it's annoying because it shows poor respect... people who deposit have full right to receive strict and precise answers... to my opinion
-) today is sunday, i was playing, i was at my 3rd deposit and games stopped running for some technical issue, again i asked when they will be up again and still the "as soon as possible" mantra was given as the only answer to me... i bet they will stay down until tomorrow... so again the week ends seem a critical issue for them
i still like to say that i have perception that Oshi is trustful casino - i don't want to destroy their reputation here - and guys working there are nice, polite and professional... so i don't know if i have to think of me as a dumb person because i keep depositing with them, or if i have to think that they can have problems and have a real will to overcome them
we will see
Ciao a tutti,
devo ammettere che in realtà non ricordo se li ho scritti oppure no... di sicuro li ho ricontattati qui come potete leggere sopra... comunque i problemi sono sempre gli stessi...
-) ricevi un biglietto per ogni deposito per una lotteria per la quale non puoi mai sapere se vinci un premio o meno, quando lo fai ricevi dei giri gratuiti ma non c'è ancora trasparenza su questo...
-) I giochi SOFTSWISS non funzionano già da qualche settimana, ogni volta che chiedo ricevo "presto" come risposta... quindi, ancora una volta continua questo modo indefinito di rispondere agli utenti... è fastidioso perché si vede scarso rispetto... chi deposita ha tutto il diritto di ricevere risposte severe e precise... secondo me
-) oggi è domenica, stavo giocando, ero al terzo deposito e i giochi si sono interrotti per qualche problema tecnico, ancora una volta ho chiesto quando saranno di nuovo attivi e comunque il mantra "il più presto possibile" mi è stato dato come unica risposta per me... scommetto che rimarranno giù fino a domani... quindi ancora una volta i fine settimana sembrano un problema critico per loro
continuo a dire che ho la sensazione che Oshi sia un casinò affidabile - non voglio distruggere la loro reputazione qui - e i ragazzi che lavorano lì sono gentili, educati e professionali... quindi non so se devo pensarci di me come una persona stupida perché continuo a depositare con loro, oppure se devo pensare che possano avere problemi e avere una reale volontà di superarli
vedremo