Hello. As I can see hier in lcb.org platform that onlywin casino has not published and I can't complain on this casino
I need some help. Since one week I have four unfinished bets from live casino games evolution and pragmatic providers
The onlywin casino don't want pay my winning which was excepted they delayed my winning and every day I received the same message from live chat customer service that we are waiting for response from gaming providers. The evolution gaming provider has already confirmed that we have passed all results to your casino customer support service and you should contact the customer service of casino when I contact my casino customer service they are saying we have not received yet the answer. I am really confused and don't khow where is my winning. I am asking from lcb.org complain team helping me please about this case
Thank you
Beste regards
Wali19
Ciao. Come posso vedere qui nella piattaforma lcb.org, onlywin casino non ha pubblicato nulla e non posso lamentarmi di questo casinò
Ho bisogno di aiuto. Da una settimana ho quattro scommesse in sospeso da live casino games evolution e pragmatic providers
Il casinò onlywin non vuole pagare la mia vincita, il che è stato accettato, hanno ritardato la mia vincita e ogni giorno ho ricevuto lo stesso messaggio dal servizio clienti della chat in tempo reale che stiamo aspettando una risposta dai fornitori di giochi. Il fornitore di giochi evolution ha già confermato di aver inoltrato tutti i risultati al servizio di assistenza clienti del casinò e dovresti contattare il servizio clienti del casinò quando contatto il servizio clienti del mio casinò dicono che non abbiamo ancora ricevuto la risposta. Sono davvero confuso e non so dove sia la mia vincita. Chiedo al team di reclamo di lcb.org di aiutarmi per favore in merito a questo caso
Grazie
Cordiali saluti
Wali19