Hello there everyone, AaniNootka
Thanks for reaching out. I understand your frustration, and I’d like to clarify the situation.
Unfortunately, in addition to the account under the name Kaakenath, it seems another account was opened with identical information. Both accounts were used to claim free promotions without making any deposits. Please understand that we have to act preventively in such cases. If we allowed players to open multiple accounts and use an unlimited number of no deposit promotions without depositing, it would lead to bonus abuse.
Your winnings were voided in accordance with our casino terms, and the other account has been closed. You can still claim winnings from future free promotions once a deposit is made.
Here’s the relevant section of our terms that explains the situation:
- https://mrocasino.com/terms
4.1. Opening your user account is necessary in case you wish to place bets. This is what it entails: (a) As a player, you can have only one valid account. In case we establish you have more than one account, all your winnings will be considered void, and the casino may close all accounts and annul any bonuses, winnings and similar.
If you have any more questions or need a bit more info, just send us an email at support@mrcocasino.com.
Thanks for understanding, and we're here if you need anything else
Kind regards,
Justin Time
MrO Casino - Management Team
Ciao a tutti, AaniNootka
Grazie per avermi contattato. Capisco la tua frustrazione e vorrei chiarire la situazione.
Sfortunatamente, oltre all'account sotto il nome Kaakenath , sembra che sia stato aperto un altro account con le stesse informazioni. Entrambi gli account sono stati utilizzati per richiedere promozioni gratuite senza effettuare alcun deposito. Si prega di comprendere che dobbiamo agire preventivamente in tali casi. Se consentissimo ai giocatori di aprire più account e utilizzare un numero illimitato di promozioni senza deposito senza depositare, ciò porterebbe ad un abuso di bonus.
Le tue vincite sono state annullate in conformità con i termini del nostro casinò e l'altro account è stato chiuso. Puoi comunque richiedere le vincite da future promozioni gratuite una volta effettuato un deposito.
Ecco la sezione pertinente dei nostri termini che spiega la situazione:
- https://mrocasino.com/terms
4.1. L'apertura del tuo account utente è necessaria nel caso in cui desideri piazzare delle scommesse. Ecco cosa comporta: (a) Come giocatore, puoi avere un solo account valido. Nel caso in cui stabilissimo che hai più di un account, tutte le tue vincite saranno considerate nulle e il casinò potrebbe chiudere tutti gli account e annullare eventuali bonus, vincite e simili.
Se hai altre domande o hai bisogno di maggiori informazioni, inviaci un'e-mail all'indirizzo support@mrcocasino.com.
Grazie per la comprensione e siamo qui se hai bisogno di altro
Cordiali saluti,
Giustino tempo
MrO Casino - Team di gestione