Two days ago I won £250 at Mr Ringo (a casino that I registered at sometime ago)
yesterday I contacted support asking about when I would receive my withdrawal as I hadn't even been sent confirmation email to say it was being processed. I was asked to provide verification (no sweat) I provided the info but still had not RECIEVED any word regarding withdrawal. So I emailed support and After waiting 24 hours I RECIEVED this email. Note- I have one account and one account only. I've sent email stating this and am awaiting responce but am more angry at the fact they let me deposit again at the casino. If I had duplicate accounts (WHICH I DO NOT) then I should have been contacted immediately and had an opportunity to prove my case not allowed to spend more money only to be told my withdrawal winnings is null n void. Can I get some help please
Dear Ms Spencer,
in our system, it appears that you have two accounts with the same IP.
We kindly want to inform you that violated the General Terms and Conditions:
https://www.mrringo.com/en/agbs
"2:10 Just a Mr Ringo account can per person, household, IP address or email address be opened Otherwise we suspect.:
a customer has several accounts opened (by the same or similar names, addresses, telephone number, e-mail, the same or similar IP address, computer or other equipment to be used);
a customer operates as part of a syndicate (by the same or similar names, addresses, telephone number, e-mail, the same or a similar IP address, computer or other equipment to be used and will be operated in the same or similar model); "
Since you have not acted the rules accordingly, we close all your accounts you opened at the Mr Ringo.
We kindly inform you again that you are not allowed to withdraw at this bonus balance which has been already locked in the system and will be deleted soon entirely.
If you have questions, please contact to support@mrringo.com
Due giorni fa ho vinto £250 al Mr Ringo (un casinò in cui mi sono registrato qualche tempo fa)
ieri ho contattato l'assistenza chiedendo quando avrei ricevuto il mio prelievo poiché non mi era nemmeno stata inviata un'e-mail di conferma per informarmi che era in fase di elaborazione. Mi è stato chiesto di fornire una verifica (senza faticare). Ho fornito le informazioni ma non avevo ancora RICEVUTO alcuna parola riguardante il ritiro. Quindi ho inviato un'e-mail al supporto e dopo aver atteso 24 ore HO RICEVUTO questa e-mail. Nota: ho un account e un solo account. Ho inviato un'e-mail in cui lo affermavo e sto aspettando una risposta, ma sono più arrabbiato per il fatto che mi hanno permesso di depositare di nuovo al casinò. Se avessi avuto account duplicati (COSA NON LO FACCIO), avrei dovuto essere contattato immediatamente e avere l'opportunità di dimostrare che il mio caso non era autorizzato a spendere più soldi solo per sentirmi dire che le mie vincite sui prelievi sono nulle. Posso avere un aiuto per favore?
Gentile signora Spencer,
nel nostro sistema sembra che tu abbia due account con lo stesso IP.
Desideriamo informarti che hanno violato i Termini e Condizioni Generali:
https://www.mrringo.com/it/agbs
"2:10 È possibile aprire solo un account Mr Ringo per persona, nucleo familiare, indirizzo IP o indirizzo e-mail. Altrimenti sospettiamo:
un cliente ha più conti aperti (con nomi, indirizzi, numero di telefono, e-mail uguali o simili, indirizzo IP uguale o simile, computer o altre apparecchiature da utilizzare);
un cliente opera come parte di un sindacato (con nomi, indirizzi, numero di telefono, e-mail uguali o simili, indirizzo IP uguale o simile, computer o altre apparecchiature da utilizzare e sarà gestito secondo un modello identico o simile ); "
Poiché non hai rispettato le regole di conseguenza, chiudiamo tutti i tuoi conti aperti presso il Mr Ringo.
Ti informiamo gentilmente ancora una volta che non ti è consentito prelevare questo saldo bonus che è già stato bloccato nel sistema e sarà presto completamente cancellato.
In caso di domande, contattare support@mrringo.com