Once I made a deposit from the card to this casino, I received a bonus for the first deposit, but I could not unscrew it. Since then, I always received various bonuses from this casino on the post. And now, not long ago, a letter arrived that credited 50 frisin into the games of Gonzo Cuest, Twin Spin or the Invisible Man. I used 50 spins, winning from them 50 euros. After I successfully fulfilled the conditions of wagering x35, and the remaining 75 euros ordered for payment on the card with which I previously made a deposit.
I received a letter that they need documents. I sent all the required documents. It took 4 days, wrote to them, asking what was the matter, why they were silent. Answered to re-confirm the address. Did this . Two more days passed, today I'm trying to log into my account and I get an error
Internal error has occured, please contact support
As I understood, I was blocked. But I did not break anything. I do not have duplicate accounts, I did not break the rules of the casino. But they refused to pay money and I was blocked, they did not send any notice to the post even. They just blocked it in silence. And now they do not answer my letters in support.
Help deal with the arbitrariness of the casino and return my 75 euro!
Login in casino - stepashka
Una volta effettuato un deposito dalla carta a questo casinò, ho ricevuto un bonus per il primo deposito, ma non sono riuscito a svitarlo. Da allora, ho sempre ricevuto vari bonus da questo casinò per posta. E ora, non molto tempo fa, è arrivata una lettera che accreditava 50 frisin nei giochi di Gonzo Cuest, Twin Spin o The Invisible Man. Ho usato 50 giri, vincendo da loro 50 euro. Dopo aver soddisfatto con successo le condizioni di scommessa x35 e ordinato il pagamento dei restanti 75 euro sulla carta con la quale avevo precedentemente effettuato un deposito.
Ho ricevuto una lettera in cui dicevano che avevano bisogno di documenti. Ho inviato tutti i documenti richiesti. Ci sono voluti 4 giorni, ho scritto loro, chiedendo quale fosse il problema, perché tacevano. Risposto per riconfermare l'indirizzo. Fatto . Sono passati altri due giorni, oggi provo ad accedere al mio account e ricevo un errore
Si è verificato un errore interno, contattare l'assistenza
Come ho capito, ero bloccato. Ma non ho rotto nulla. Non ho account duplicati, non ho infranto le regole del casinò. Ma si sono rifiutati di pagare e mi hanno bloccato, non hanno nemmeno mandato nessun avviso alla posta. L'hanno semplicemente bloccato in silenzio. E ora non rispondono alle mie lettere di sostegno.
Aiutaci ad affrontare l'arbitrarietà del casinò e restituisci i miei 75 euro!
Accedi al casinò - stepashka