Hello. My name is Galyna Sovenko. I registered on www.luckygames.be few weeks ago. I won 125 euros from their nodeposit bonus. Than I wrote them that when I registered I wrote the mistake Narional registration number because first I did not know what is it, My passport number is CB 262216. How I can change it in my profile?
They said
In order to authenticate and update your account, you must send us the following documents:
A digital photo of the back and front of your identity card
Proof of address or another official document which contains your surname, first name and address (eg. : a recent invoice, a recent bill, a recent letter from your bank or even health insurance documents from your employer)
OK. I sent this documents. Than they I sent my selfie with passport. I did not make any withdrawal by myself. Than They asked me -
In order to approve your withdrawal we need a bank statement mentioning the owner of the IBAN on which you are going to withdraw your funds in the future.
We only need this document once so there will be need to send this again in the future.
I sent them my screenshot from my personal internet banking account transferwise.com. MY IBAN ACCOUNT IS FULLY VERIFIED AND IT IS IN BELGIUM. Than they said that my documents is false. And suspended my account.
Than I said My IBAN is in Belgium! It is fully verified. I can send all screenshots. I am real owner of this IBAN. And did no received any answer.
They stolen my 125 euros. I can sent all screenshots for them. Please help me in this questions. I really like this casino but it is so dificult to verify your account.
Maybe they mind that I from Ukraine and can not have IBAN in Belgium.
Help me please!!! SOS SOS SOS!!!
Ciao. Mi chiamo Galyna Sovenko. Mi sono registrato su www.luckygames.be qualche settimana fa. Ho vinto 125 euro dal loro bonus nodeposit. Poi ho scritto loro che quando mi sono registrato ho scritto l'errore Numero di registrazione nazionale perché prima non sapevo cosa fosse, il mio numero di passaporto è CB 262216. Come posso cambiarlo nel mio profilo?
Loro hanno detto
Per autenticare e aggiornare il tuo account, devi inviarci i seguenti documenti:
Una foto digitale del retro e del fronte della tua carta d'identità
Prova di indirizzo o altro documento ufficiale che contenga il tuo cognome, nome e indirizzo (ad esempio: una fattura recente, una fattura recente, una lettera recente della tua banca o anche documenti dell'assicurazione sanitaria del tuo datore di lavoro)
OK. Ho inviato questi documenti. Poi ho inviato il mio selfie con il passaporto. Non ho effettuato alcun prelievo da solo. Poi mi hanno chiesto -
Per approvare il tuo prelievo abbiamo bisogno di un estratto conto che indichi il titolare dell'IBAN sul quale preleverai i tuoi fondi in futuro.
Abbiamo bisogno di questo documento solo una volta, quindi sarà necessario inviarlo nuovamente in futuro.
Ho inviato loro il mio screenshot dal mio conto personale di internet banking transferwise.com. IL MIO CONTO IBAN È COMPLETAMENTE VERIFICATO ED È IN BELGIO. Poi hanno detto che i miei documenti erano falsi. E ho sospeso il mio account.
Poi ho detto che il mio IBAN è in Belgio! È completamente verificato. Posso inviare tutti gli screenshot. Sono il vero proprietario di questo IBAN. E non ho ricevuto alcuna risposta.
Mi hanno rubato 125 euro. Posso inviare tutti gli screenshot per loro. Per favore aiutami con queste domande. Mi piace molto questo casinò ma è così difficile verificare il tuo account.
Forse gli dispiace che vengo dall'Ucraina e non posso avere l'IBAN in Belgio.
Aiutami per favore!!! SOS SOS SOS!!!