Hello, I made a request to withdraw 2,000 dollars to a bank account 07/07/2021
and still haven't received the money. The problem is that, as it turned out, my bank only accepts payments in euros. And the money was sent in dollars (if it was sent at all). My bank said that the payment will not go through and the money will simply be returned to the sender. I wrote about this many times in support of luckybar casino.
In live chat, they say that they do not deal with such issues. They answered by email that as soon as the money comes back to them, they will return it to my account in the casino.
But 3 months have passed, and the money has not returned. When asked to provide evidence that they sent money and did not receive it back, they ignore me.
Last email was sent on 21/09/2021 and an automatic response was received about receiving an email: "Your message has been received and is currently being reviewed by our team. For your reference, this ticket id is #18438." The luckybar casino support itself has been ignoring me since 09/11/2021.
Buongiorno, ho presentato una richiesta per prelevare 2.000 dollari su un conto bancario il 07/07/2021
e non ho ancora ricevuto i soldi. Il problema è che, a quanto pare, la mia banca accetta solo pagamenti in euro. E il denaro è stato inviato in dollari (se è stato inviato). La mia banca ha detto che il pagamento non andrà a buon fine e che il denaro verrà semplicemente restituito al mittente. Ne ho scritto molte volte a sostegno del casinò Luckybar.
Nella chat dal vivo, dicono che non si occupano di tali problemi. Mi hanno risposto via e-mail che non appena i soldi saranno tornati, li restituiranno sul mio conto al casinò.
Ma sono passati 3 mesi e i soldi non sono stati restituiti. Quando viene loro chiesto di fornire la prova che hanno inviato denaro e non lo hanno ricevuto indietro, mi ignorano.
L'ultima email è stata inviata il 21/09/2021 ed è stata ricevuta una risposta automatica alla ricezione di un'email: "Il tuo messaggio è stato ricevuto ed è attualmente in fase di revisione da parte del nostro team. Per tuo riferimento, l'ID di questo ticket è #18438." Lo stesso supporto del casinò Luckybar mi ignora dal 09/11/2021.