I have a similar situation with Lucky Owl Club Casino on March 9, 2025, that others have experienced. When I tried to create a withdrawal request, I was unable to do so. During a chat session, the agent informed me that it was likely a technical issue and advised me to try again later. I sent emails and contacted support the next day, where one agent told me that, due to my location, I could only request withdrawals in Bitcoin. I explained that this was fine, as I intended to use that method anyway. However, when I mentioned that I couldn't submit the request because the page wasn't working, the agent stopped responding.
A few hours later, I initiated another chat. This time, the agent confirmed that they were experiencing technical issues with withdrawals and assured me that I would receive an email once I could request my withdrawal of $340. After that, the agent also stopped responding. I have yet to receive any replies to my emails to support, nor have I heard back from the agent who previously emailed me regarding a promotion.
Importo contestato: 340$
Casinò: Lucky Owl Club Casino
Case #: 3016
Ho una situazione simile con Lucky Owl Club Casino il 9 marzo 2025, che altri hanno sperimentato. Quando ho provato a creare una richiesta di prelievo, non sono riuscito a farlo. Durante una sessione di chat, l'agente mi ha informato che probabilmente si trattava di un problema tecnico e mi ha consigliato di riprovare più tardi. Ho inviato e-mail e contattato l'assistenza il giorno successivo, dove un agente mi ha detto che, a causa della mia posizione, potevo richiedere prelievi solo in Bitcoin. Ho spiegato che andava bene, poiché intendevo comunque utilizzare quel metodo. Tuttavia, quando ho detto che non potevo inviare la richiesta perché la pagina non funzionava, l'agente ha smesso di rispondere. Poche ore dopo, ho avviato un'altra chat. Questa volta, l'agente ha confermato che stavano riscontrando problemi tecnici con i prelievi e mi ha assicurato che avrei ricevuto un'e-mail una volta che avessi potuto richiedere il mio prelievo di $ 340. Dopodiché, anche l'agente ha smesso di rispondere. Devo ancora ricevere risposte alle mie e-mail all'assistenza, né ho ricevuto risposta dall'agente che in precedenza mi aveva inviato un'e-mail in merito a una promozione.
Importo contestato: 340$
Casinò: Lucky Owl Club Casino
Case #: 3016