A quick reply on what LiliBet said to you.
"2.1.3. The customer has the responsibility to ensure that the customer complies with all laws in any jurisdiction (including age restrictions) that apply to the customer’s use of the Website. If the customer lives in a country where gambling is prohibited the customer must neither register with Lilibet nor attempt to use Lilibet’s Website. Gambling may be illegal in the jurisdiction in which the customer is located and if so, the customer is not authorized to use the services of Lilibet."
This text is also conflicting with the text that i read at the official license page of LiliBet at Curaçao eGaming: "Excluded Territories
Under this license, apart from its own diligence and legalities, the license holder is not authorized to offer its services in the territories of USA, Netherlands, France, Dutch West Indies and Curacao. It is the responsibility of the licensee to be familiar with the local laws and requirements for the territories which they intend to offer their services. Before reporting such non-compliance, please make sure the license holder is not operating under multiple licenses, allowing the legal operation in the above regions."
"It is the responsibility of the licensee to be familiar with the local laws and requirements for the territories which they intend to offer their services." -- there is Curacao eGaming saying that it is the responsibility of the operator, LiliBet in this case.
And again, what they said to you is not what they said to me like what they are now saying to you they did. They only said to me:
"Dear ,
We are sending you this email with regards to your questions raised with our Customer Support team.
Please be informed that your request for refund can not be approved.
As previously stated, our decision is final and can not be changed.
Kind regards,
Lilibet Team"
Quick summary:
- lying about the RTP rates
- accepting customers from by the license (Curaçao eGaming) prohibited countries, showing at official Curaçao eGaming site with also that it is the responsibility of the license holder (LiliBet in this case) to not operate in those countries.
Una rapida risposta su ciò che ti ha detto LiliBet.
"2.1.3. Il cliente ha la responsabilità di garantire che rispetti tutte le leggi in qualsiasi giurisdizione (incluse le limitazioni di età) che si applicano all'utilizzo del sito Web da parte del cliente. Se il cliente vive in un paese in cui il gioco d'azzardo è vietato, il cliente non deve né registrarsi su Lilibet né tentare di utilizzare il sito Web di Lilibet. Il gioco d'azzardo può essere illegale nella giurisdizione in cui si trova il cliente e, in tal caso, il cliente non è autorizzato a utilizzare i servizi di Lilibet."
Questo testo è anche in conflitto con il testo che ho letto sulla pagina della licenza ufficiale di LiliBet presso Curaçao eGaming: "Territori esclusi
Con questa licenza, a parte la propria diligenza e legalità, il titolare della licenza non è autorizzato ad offrire i propri servizi nei territori di Stati Uniti, Paesi Bassi, Francia, Indie occidentali olandesi e Curacao. È responsabilità del licenziatario conoscere le leggi e i requisiti locali per i territori in cui intende offrire i propri servizi. Prima di segnalare tale non conformità, assicurarsi che il titolare della licenza non operi con licenze multiple, consentendo l'operazione legale nelle regioni sopra indicate."
"È responsabilità del licenziatario conoscere le leggi e i requisiti locali per i territori in cui intende offrire i propri servizi." -- c'è Curacao eGaming che dice che è responsabilità dell'operatore, LiliBet in questo caso.
E ancora, quello che ti hanno detto non è quello che hanno detto a me come quello che ti stanno dicendo adesso. Mi hanno solo detto:
"Caro ,
Ti stiamo inviando questa email in merito alle tue domande sollevate con il nostro team di assistenza clienti.
Ti informiamo che la tua richiesta di rimborso non può essere approvata.
Come affermato in precedenza, la nostra decisione è definitiva e non può essere modificata.
Cordiali saluti,
squadra Lilibet"
Breve riepilogo:
- mentire sulle tariffe RTP
- accettare clienti provenienti da paesi vietati dalla licenza (Curaçao eGaming), mostrando sul sito ufficiale di Curaçao eGaming anche che è responsabilità del titolare della licenza (LiliBet in questo caso) non operare in quei paesi.