I hope im doing this write as i havent made a post in a while. I have a huge complaint against lilibet casino that im hoping to get help with. A week ago i got an email for 100 percent match. So from my much better ewallet account. I deposited 53 canadian. I emailed multiple times only to get no response for the match. I then went on live chat for the bonus. But thet said my d o b on file was wrong so they could help me on chat ?.. my account was fully verified so i just asked just cross reference my birthday with my id. But they said i had to email that..even though they had that..so i did..finally after many hours they credited the match bonus..i then following rules of the bonus got to 225 and requested cashout. That was first thing last tues morning. I checked on it on thursday but they adamently said 48 hours..so just after 48 hours on friday i get an email stating my account needs more verification ???..even though im fully verified. So immidietely i sent in all that was asked..again..on saturday i reversed the payout kept playing and actually got up to 580 and requested. So today as its been after 48 hours again and no payout i went to livechat..livechat then said..the passport with my selfie sent wasnt timestamped ??? I explained my passport was only issued 3 months ago..so this is absolutely ridiculous. It is obvious they are cheating and not paying me going on a week..my account was fully verified..my username there is speed1975..please please help
RISOLTO: reclamo al casinò Lilibet
- Iniziato da
- Speed1975
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
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- Iniziato da
- Speed1975
- at Oct 26, 20, 02:32:32 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Originale Traduzione tradotto conSpero di farlo perché è da un po' che non scrivo un post. Ho un grosso reclamo contro il casinò Lilibet per il quale spero di ricevere aiuto. Una settimana fa ho ricevuto un'e-mail per una corrispondenza del 100%. Quindi dal mio account portafoglio elettronico molto migliore. Ho depositato 53 canadesi. Ho inviato un'e-mail più volte solo per non ricevere risposta per la partita. Sono quindi andato in chat dal vivo per il bonus. Ma hanno detto che il mio dob in archivio era sbagliato, quindi potevano aiutarmi in chat?... il mio account era completamente verificato, quindi ho solo chiesto un riferimento incrociato alla mia data di nascita con il mio ID. Ma hanno detto che dovevo inviarlo via e-mail... anche se lo avevano... così ho fatto... finalmente dopo molte ore hanno accreditato il bonus della partita... poi seguendo le regole del bonus sono arrivato a 225 e ho richiesto il prelievo. Questa è stata la prima cosa lo scorso martedì mattina. L'ho controllato giovedì ma hanno detto categoricamente 48 ore.. quindi subito dopo 48 ore di venerdì ricevo un'e-mail in cui mi viene comunicato che il mio account necessita di ulteriori verifiche ???.. anche se sono completamente verificato. Quindi ho inviato immediatamente tutto ciò che mi era stato chiesto... di nuovo... sabato ho invertito il pagamento continuando a giocare e in realtà sono arrivato a 580 e ho richiesto. Quindi oggi, dato che sono trascorse di nuovo 48 ore e nessun pagamento, sono andato su LiveChat..livechat poi ho detto..il passaporto con il mio selfie inviato non aveva il timestamp ??? Ho spiegato che il mio passaporto è stato rilasciato solo 3 mesi fa, quindi è assolutamente ridicolo. È ovvio che stanno barando e non mi pagano per una settimana..il mio account è stato completamente verificato..il mio nome utente è speed1975..per favore aiutatemi
3/ 5
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 26, 20, 02:46:51 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
Sorry to hear about your withdrawal issues at Lilibet. We've sent an email to the Casino Representative and asked him to check what's going on with your withdrawal. Keep you posted.
Ciao Speed1975,
Mi dispiace apprendere dei tuoi problemi di prelievo su Lilibet. Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò chiedendogli di verificare cosa sta succedendo con il tuo prelievo. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 26, 20, 09:42:27 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Thanks so much ive played extremely fair. This has been an absolute horrible nightmare..also all this with my account being fully verified a week ago !!
Grazie mille, ho giocato in modo estremamente corretto. Questo è stato un incubo assolutamente orribile... e tutto questo con il mio account completamente verificato una settimana fa!!
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 27, 20, 04:44:13 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
We've received a reply from the casino and here's what they say:
"The user was asked by the Verification team to provide additional documents to confirm his new payment method and identity as his DOB was incorrect.
The user sent his documents on last Friday 24-Oct-2020.
His withdrawal will be approved once he provided all the requested documents."
Could you please send them the requested documents, since they can request additional documents according to their T&C's.
Ciao Speed1975,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò ed ecco cosa dicono:
"Il team di verifica ha chiesto all'utente di fornire ulteriori documenti per confermare il suo nuovo metodo di pagamento e la sua identità poiché il suo DOB non era corretto.
L'utente ha inviato i suoi documenti lo scorso venerdì 24 ottobre 2020.
Il suo ritiro sarà approvato una volta che avrà fornito tutti i documenti richiesti."
Potresti per favore inviare loro i documenti richiesti, poiché possono richiedere documenti aggiuntivi in base ai loro T&C.
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 07:16:09 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Hi sydney. Heres the issue. I sent in my identification. Last tuesday. Please note my account before this whole thing was verified. Then in reference to the payment method proof i sent all that in friday early morning. I have sent in over 60 emails with payment prooof if etc. Even on there comment it clearly states that they received everything on friday..which they did.. so if they have ..today is now tuesday. No casino would keep doing this !!!
Ciao Sydney. Ecco il problema. Ho inviato la mia identificazione. Lo scorso martedì. Tieni presente il mio account prima che l'intera faccenda fosse verificata. Quindi, in riferimento alla prova del metodo di pagamento, ho inviato tutto venerdì mattina presto. Ho inviato oltre 60 e-mail con prove di pagamento, se ecc. Anche nel commento si afferma chiaramente che hanno ricevuto tutto venerdì... cosa che hanno fatto... quindi se l'hanno fatto... oggi è martedì. Nessun casinò continuerebbe a farlo!!!
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 07:33:33 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Just to add to my message. I have clearly had one of the worst experiences here. Fellow patrons need to know over this lilibet experience. Before my initial withdrawal request on last week tuesday. My account was fully verified. Meaning they had my passport on file. My d o b was not wrong on my passport. They purposely made an excuse not to pay out. They informed me over the additional documents only after the expected timeline of 48 hours of a processed withdrawal. This is extremely unproffesional. But then i sent in dozens of documents again on friday morning anyways. It is now tuesday morning. Their response states..payout once docs received. They admitted that documents were received on friday. But no email no payout. Furthermore in this whole process. I have gotten just 1 email from them. I have sent them almost 70 emails from documents to emails asking payout status etc. This has truly been one of the worst casinos and experiences ever
Solo per aggiungere al mio messaggio. Ho chiaramente avuto una delle peggiori esperienze qui. Gli altri clienti devono conoscere questa esperienza di lilibet. Prima della mia richiesta di prelievo iniziale martedì della scorsa settimana. Il mio account è stato completamente verificato. Significa che avevano il mio passaporto in archivio. Il mio dob non era sbagliato sul mio passaporto. Hanno intenzionalmente inventato una scusa per non pagare. Mi hanno informato dei documenti aggiuntivi solo dopo il periodo previsto di 48 ore dal ritiro elaborato. Questo è estremamente poco professionale. Ma poi ho comunque inviato di nuovo dozzine di documenti venerdì mattina. Adesso è martedì mattina. La loro risposta afferma...pagamento una volta ricevuti i documenti. Hanno ammesso che i documenti sono stati ricevuti venerdì. Ma nessuna e-mail, nessun pagamento. Inoltre in tutto questo processo. Ho ricevuto solo 1 email da loro. Ho inviato loro quasi 70 e-mail, dai documenti alle e-mail che chiedevano lo stato dei pagamenti, ecc. Questo è stato davvero uno dei casinò e delle esperienze peggiori di sempre
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 27, 20, 07:35:08 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
We've asked the Casino Representative to double-check if your account has been verified and if it hasn't, to let us know what additional documents you need to provide to pass the KYC procedure.
Ciao Speed1975,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di ricontrollare se il tuo account è stato verificato e, in caso negativo, di farci sapere quali documenti aggiuntivi devi fornire per superare la procedura KYC.
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 07:49:17 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Thank you. Heres the thing in reference to documents. I have sent to lillibet support and verification. They have included. A picture of my passport. A selfie with my passport. My much better account email address. My much better account deposit with them. There is nothing possible except for my d n a that i havent sent them. Again documents over 70 emails. The worst part is my account was fully !! Verified the whole time. Kyc is supposed to prevent fraud. But when a casino uses that to not payout and hide behind that. They should truly be charged the same way. It is absolutely not fair to use this against fair playing clients.
Grazie. Ecco la cosa in riferimento ai documenti. Ho inviato al supporto e alla verifica di lillibet. Hanno incluso. Una foto del mio passaporto. Un selfie con il mio passaporto. Il mio indirizzo email dell'account molto migliore. Il mio conto molto migliore è depositare con loro. Non c'è niente di possibile tranne il mio DNA che non gli ho inviato. Ancora una volta documenta oltre 70 email. La parte peggiore è che il mio account era pieno!! Verificato per tutto il tempo. Kyc dovrebbe prevenire le frodi. Ma quando un casinò lo usa per non pagare e nascondersi dietro quello. Dovrebbero davvero essere addebitati allo stesso modo. Non è assolutamente giusto usarlo contro clienti onesti.
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 27, 20, 08:54:57 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
Here's what the Casino Representative says:
"The user was contacted today and informed that the ID that he provided is not acceptable, he was asked to provide the proper ID.
I would like to repeat, once the account is fully verified, the withdrawal will be processed."Ciao Speed1975,
Ecco cosa dice il rappresentante del casinò:
"L'utente è stato contattato oggi e informato che l'ID fornito non è accettabile, gli è stato chiesto di fornire l'ID corretto.
Vorrei ripetere che, una volta che l'account sarà completamente verificato, il prelievo verrà elaborato." -
- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 10:09:06 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
How is this possible considering i havent been contacted today..how in the world is a selfie with a passport not acceptable..however again yesterday i sent in again a passport with a time on it with a selfie...they havent even acknowledged that..beyond insane !!! Im again emailing a pic of my passport as a selfie with a timestamp now
Com'è possibile, considerando che non sono stato contattato oggi... come mai un selfie con un passaporto non è accettabile... tuttavia ieri ho inviato di nuovo un passaporto con l'ora e un selfie... non mi hanno nemmeno riconosciuto quello...più che folle!!! Ora sto di nuovo inviando via e-mail una foto del mio passaporto come selfie con un timestamp
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 27, 20, 10:12:10 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
Please send a picture of your passport as a selfie with a timestamp again and we'll see what they'll say.
Ciao Speed1975,
Per favore invia di nuovo una foto del tuo passaporto come selfie con un timestamp e vedremo cosa diranno.
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 10:19:32 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
I just sent them 10 different pics again with selfie with passports with timestamp..the only thing i didnt get is it signed by the prime minister..this i already sent in yesterday..a blatent way for them to again just delay the payout and not payout
Ho appena inviato loro di nuovo 10 foto diverse con selfie con passaporti con timestamp..l'unica cosa che non ho ricevuto è la firma del primo ministro..questa l'ho già inviata ieri..un modo palese per loro di ritardare ancora una volta il pagamento e non il pagamento
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 12:52:36 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Exaxt same as before ..loads and loads of docs sent. I again sent that selfie timestamped yesterday. Still no payout
Esattamente come prima... un sacco di documenti inviati. Ieri ho inviato di nuovo quel selfie con timestamp. Ancora nessun pagamento
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 05:36:49 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Another day has now basically gone by and no payout in site. The withdrawal process was basically started last Monday night. So we are now at about a week and a half. At the time of the original withdrawal request. My account was and fully identified as being fully verified. This means that long before this process. They had my passport on file which they accepted. So how can I have an incorrect d o b on file. When they have my approved passport. On a verified account to an ewallet I should have been paid no later than last Thursday!!. They had no right to wait until after the promised withdrawal processing time to then out of convenience request more documents on a verified account ????. That is completely unfair. Also any legitimate casino in this case would have their verification team approve docs within an hour or so as it is very inconvenient for the client and moreso done for the casino. This has gone on and on to an absolute ridiculous extent. There is no way lilibet.com should not be held accountable for there complete dishonesty. They have many many documents of mine now from passport to selfie with passport to timestamp with passport to my much better acct email the deposit and on and on.. i have sent 70 sets of documents from last Thursday..with just being avoided.. this has now gone on way too far
Un altro giorno è praticamente passato e nessun pagamento sul sito. Il processo di prelievo è stato sostanzialmente avviato lunedì sera scorso. Quindi siamo ormai a circa una settimana e mezza. Al momento della richiesta di prelievo originale. Il mio account è stato completamente identificato come completamente verificato. Ciò significa che molto prima di questo processo. Avevano il mio passaporto in archivio che hanno accettato. Allora come posso avere un dob errato in archivio? Quando avranno il mio passaporto approvato. Su un conto verificato su un portafoglio elettronico avrei dovuto essere pagato entro e non oltre giovedì scorso!!. Non avevano il diritto di aspettare fino allo scadere del tempo di elaborazione del prelievo promesso per poi, per comodità, richiedere più documenti su un conto verificato ????. Questo è completamente ingiusto. Inoltre, qualsiasi casinò legittimo in questo caso chiederebbe al proprio team di verifica di approvare i documenti entro un'ora circa poiché è molto scomodo per il cliente e soprattutto per il casinò. Ciò è andato avanti all’infinito in una misura assolutamente ridicola. Non è possibile che lilibet.com non possa essere ritenuto responsabile della sua totale disonestà. Adesso hanno moltissimi miei documenti, dal passaporto al selfie con passaporto, dal timestamp con passaporto al mio account molto migliore, invia il deposito tramite e-mail e così via.. ho inviato 70 serie di documenti da giovedì scorso..e sono stato semplicemente evitato.. ora la cosa è andata troppo oltre
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 27, 20, 05:51:50 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
As you can see from my attachment my account has been verified this whole time. In there casinos own words above..they promised payout when account is verified. Proof of complete dishonesty
Come puoi vedere dal mio allegato, il mio account è stato verificato per tutto questo tempo. Nei casinò sono le stesse parole sopra riportate... hanno promesso il pagamento quando l'account viene verificato. Prova di completa disonestà
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 28, 20, 04:07:30 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
We've sent an email to the Casino Representative including the screenshot you've provided us with and asked them to explain if your account has been verified. Keep you posted.
Ciao Speed1975,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò includendo lo screenshot che ci hai fornito e chiedendo loro di spiegare se il tuo account è stato verificato. Tenervi aggiornati.
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 28, 20, 09:13:43 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 28, 20, 09:15:57 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
Sorry didnt see the last post..but yesterday and the day before..sent many many docs with selfie ..timestamp with passport..and nothing
Scusa, non ho visto l'ultimo post... ma ieri e l'altro ieri... ho inviato moltissimi documenti con selfie... timestamp con passaporto... e niente
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- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 28, 20, 10:50:49 AM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
This has just gone on and on and on and is now at basically a week and a half. This is boarderline criminal. This casino is unfair and should be absolutely blacklisted. I have sent dozens of documents on an already verified account. I was promised a payout as soon as more docs were sent i sent clear images of a selfie with passport with timestamp..multiple times including monday and yesterday..this has gotten me incredibly ill over time spent frustration and delay. It has been beyond unethical..please please have them fairly payout and end this nightmare
Questo è andato avanti all'infinito e ora è praticamente a una settimana e mezza. Questo è un crimine borderline. Questo casinò è ingiusto e dovrebbe essere assolutamente inserito nella lista nera. Ho inviato decine di documenti su un account già verificato. Mi è stato promesso un pagamento non appena fossero stati inviati altri documenti, ho inviato immagini nitide di un selfie con passaporto con timestamp... più volte tra cui lunedì e ieri... questo mi ha fatto ammalare incredibilmente nel tempo trascorso con frustrazione e ritardo. È stato più che immorale... per favore, per favore, chiedi loro un giusto compenso e metti fine a questo incubo
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- Risposta da
- Sydney
- at Oct 28, 20, 10:59:55 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
We've sent an email to the Casino Representative today, but we still haven't received a reply from them. We'll keep you updated.
Ciao Speed1975,
Abbiamo inviato un'e-mail al rappresentante del casinò oggi, ma non abbiamo ancora ricevuto risposta. Ti terremo aggiornato.
-
- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 28, 20, 02:41:14 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
We are now on the verge of another day crossing. It is cearly evident they are not paying me. They have gone a week and a half of simply asking for useless docs that i have all sent but ignored. Please communicate with a higher authority there to finally get some action. This is beyond criminal now
Ora siamo sull'orlo di un'altra traversata di un giorno. È evidente che non mi pagano. Per una settimana e mezza hanno semplicemente chiesto documenti inutili che ho inviato ma ignorato. Per favore, comunica con un'autorità superiore lì per ottenere finalmente qualche azione. Questo va oltre la criminalità ora
-
- Risposta da
- Speed1975
- at Oct 28, 20, 03:31:11 PM
- Sr. Newbie 28
- attività più recente 2 anni fa
My blood is beyond boiling at this point. I have become ill over this situation and the treatment. Ive spent countless hours emailing id docs everything. Following up asking for a supervisor from last week. Ive gotten not a single response. Ive been waiting for that payout. Now im in a financial bind as i rightfully so was promised within 48 hours of my request id be paid. I have bills that are late. I came to lcb for help and to mediate. You can clearly now see im being avoided and scammed..please please help speak to their superior they need to be held accountable. How is this fair on the least. I pray no one else has to go through this horrifying experience with this cheating casino lilibet
Il mio sangue è più che bollente a questo punto. Mi sono ammalato a causa di questa situazione e del trattamento. Ho passato innumerevoli ore a inviare via email documenti di identità di tutto. In seguito ho chiesto un supervisore della scorsa settimana. Non ho ricevuto una sola risposta. Stavo aspettando quel pagamento. Ora sono in difficoltà finanziarie poiché giustamente mi è stato promesso che entro 48 ore dalla mia richiesta sarei stato pagato. Ho delle bollette in ritardo. Sono venuto a lcb per chiedere aiuto e per mediare. Ora puoi vedere chiaramente che vengo evitato e truffato.. per favore, per favore, aiutami a parlare con il loro superiore, devono essere ritenuti responsabili. Come minimo è giusto? Prego che nessun altro debba vivere questa orribile esperienza con questo casinò imbroglione lilibet
-
- Risposta da
- Sydney
- at Oct 28, 20, 04:29:21 PM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Speed1975 wrote:
We are now on the verge of another day crossing. It is cearly evident they are not paying me. They have gone a week and a half of simply asking for useless docs that i have all sent but ignored. Please communicate with a higher authority there to finally get some action. This is beyond criminal now
Hello Speed1975,
All we can do is to keep sending emails to the Casino Representative. We've been trying to help you and kept on sending them emails on a daily basis, which we usually don't do as we give all the Casino Representatives at least a couple of days to respond to us, so please stop writing all day long in this thread. That's not going to help with the resolution of this complaint. Please note that we're only mediators here, we're not a licensing body.
This is what the Casino Representative replied to us yesterday regarding your complaint:
"The user was contacted today and informed that the ID that he provided is not acceptable, he was asked to provide the proper ID. I would like to repeat, once the account is fully verified, the withdrawal will be processed."
The Casino Representative also mentioned that the verification team has a time frame of 48 hours to review the documents, sometimes it's longer due to the big amount of tickets.
You've sent them additional documents yesterday, so let's wait and see if they are going to verify your account and process your payment within the 48 hours time frame.
In the meantime, you can try to file a complaint with their licensor HERE.
Speed1975 ha scritto:Ora siamo sull'orlo di un'altra traversata di un giorno. È evidente che non mi pagano. Per una settimana e mezza hanno semplicemente chiesto documenti inutili che ho inviato ma ignorato. Per favore, comunica con un'autorità superiore lì per ottenere finalmente qualche azione. Questo va oltre la criminalità ora
Ciao Speed1975,
Tutto quello che possiamo fare è continuare a inviare e-mail al rappresentante del casinò. Abbiamo cercato di aiutarti e abbiamo continuato a inviare loro e-mail quotidianamente, cosa che di solito non facciamo poiché diamo a tutti i rappresentanti del casinò almeno un paio di giorni per risponderci, quindi per favore smetti di scrivere tutto il giorno a lungo in questo thread. Ciò non aiuterà con la risoluzione di questo reclamo. Tieni presente che qui siamo solo mediatori, non siamo un organismo di concessione delle licenze.
Questo è ciò che ci ha risposto ieri il rappresentante del casinò in merito al tuo reclamo:
"L'utente è stato contattato oggi e informato che l'ID fornito non è accettabile, gli è stato chiesto di fornire l'ID corretto. Vorrei ripetere, una volta che l'account sarà completamente verificato, il prelievo verrà elaborato."
Il rappresentante del casinò ha anche affermato che il team di verifica ha un periodo di tempo di 48 ore per esaminare i documenti, a volte è più lungo a causa della grande quantità di biglietti.
Ieri hai inviato loro ulteriori documenti, quindi aspettiamo e vediamo se verificheranno il tuo account ed elaboreranno il pagamento entro l'intervallo di tempo di 48 ore.
Nel frattempo, puoi provare a presentare un reclamo al loro concessore di licenza QUI .
-
- Risposta da
- Sydney
- at Nov 02, 20, 03:56:46 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
The Casino Representative sent us an email and she says that your withdrawal has been processed on Friday 30th October. Could you please let us know if your withdrawal was processed so we can close this complaint.
Ciao Speed1975,
Il rappresentante del casinò ci ha inviato un'e-mail in cui afferma che il tuo prelievo è stato elaborato venerdì 30 ottobre. Potresti per favore farci sapere se il tuo prelievo è stato elaborato in modo da poter chiudere questo reclamo.
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- Risposta da
- Sydney
- at Nov 05, 20, 09:57:21 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Hello Speed1975,
The Casino Representative sent us an email and she says that your withdrawal has been processed on Friday 30th October. Could you please let us know if your withdrawal was processed so we can close this complaint.
Thank you for your cooperation.
Ciao Speed1975,
Il rappresentante del casinò ci ha inviato un'e-mail in cui afferma che il tuo prelievo è stato elaborato venerdì 30 ottobre. Potresti per favore farci sapere se il tuo prelievo è stato elaborato in modo da poter chiudere questo reclamo.
Grazie per la collaborazione.
-
- Risposta da
- Sydney
- at Nov 09, 20, 08:00:01 AM
- Almighty Member 14944
- attività più recente 2 anni fa
Since we've received a confirmation from the casino that the player's withdrawal was processed on 30th October, we're going to close this thread and mark this case as resolved.
Poiché abbiamo ricevuto conferma dal casinò che il prelievo del giocatore è stato elaborato il 30 ottobre, chiuderemo questa discussione e contrassegneremo il caso come risolto.
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