Im having this crazy situation with a casino I really liked ...
Since april 2018 I have a fully verified account and made several deposits and also managed to make several withdraws without any problem ever.
So Yesterday I decided t give leovegas a try again ... and I got lucky ... Made a withdraw for 400 euro using Neteller and I was happy.
Until I tried to login again after a few hours ... Account locked ...
And I have been several times in the chat ... and I get the same answer all the time;
A random security check needs to be done by our depoartment. You are in their queue. We will email you when we have the update ... We will email you as soon as possible.
unbelievable ... and they state ... As soon as possible ... I am waiting 24 hours! Thats not as soon as possible ... I doubt if I will see my money before 2019 starts now .... And thats ridiculous.
And let the player in a big; '' I dont know what the f*** is happening and I cant do anything about it'' state .... Not very friendly ... Im very displeased ... and if it was 20 euro or something then I wouldnt care ... but 400 is a big sum for me .... And now I dont even know when I will ever see it .... Also these random checks ... I searched loads of forums ... I encountered a total of 0 of these checks that had to wait this long as I am.
Im very unhappy ... I am playing online on several sites for over 12 years now ... This is the first time I have an issue like this ... Never had this ... And in the end ... I dont have that 400 euro ... Which I so badly want.
Maybe some help from LCB might do the trick?!
My registered email is mikevdgulik8527@gmail.com for this casino.
(Thanks in advance big time for the things you will try to do for me !!!)
Sto vivendo questa situazione assurda con un casinò che mi è davvero piaciuto...
Dall'aprile 2018 ho un conto completamente verificato e ho effettuato diversi depositi e sono anche riuscito a effettuare diversi prelievi senza alcun problema.
Così ieri ho deciso di riprovare con leovegas... e ho avuto fortuna... Ho effettuato un prelievo di 400 euro utilizzando Neteller ed ero felice.
Finché non ho provato ad accedere nuovamente dopo alcune ore... Account bloccato...
E sono entrato più volte nella chat... e ricevo sempre la stessa risposta;
Il nostro deposito deve effettuare un controllo di sicurezza casuale. Sei nella loro coda. Ti invieremo un'e-mail quando avremo l'aggiornamento... Ti invieremo un'e-mail il prima possibile.
incredibile... e dicono... Appena possibile... aspetto 24 ore! Non al più presto possibile... Dubito che rivedrò i miei soldi prima dell'inizio del 2019 adesso... E questo è ridicolo.
E lascia che il giocatore entri alla grande; "Non so cosa ca*** sta succedendo e non posso farci niente" afferma.... Non molto amichevole... Sono molto dispiaciuto... e se fossero 20 euro o qualcosa del genere, non lo farei attenzione... ma 400 per me sono una cifra alta.... E adesso non so nemmeno quando lo vedrò.... Anche questi controlli a campione... ho cercato un sacco di forum... ho riscontrato un totale di 0 di questi assegni che hanno dovuto aspettare così a lungo come me.
Sono molto infelice... Gioco online su diversi siti ormai da oltre 12 anni... Questa è la prima volta che ho un problema del genere... Non mi è mai capitato... E alla fine... Non lo so avere quei 400 euro... Che desidero tanto.
Forse l'aiuto di LCB potrebbe risolvere il problema?!
La mia email registrata è mikevdgulik8527@gmail.com per questo casinò.
(Grazie in anticipo mille per le cose che proverete a fare per me!!!)