Dear Vitaliy,
We were checking with the relevant department, and it seems you really need to send valid documents, in order to have your account verified.
We also wish to advise you that since your account registration, there has been changes made to our terms and services offered. One of these changes is to the policy for account and customer verification. This process was established to comply with the security and legal standards that govern our business, which we must adhere to
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the actual card and email:
- Front and back of a signed, valid piece of Photo Identification (either a Driver's License or Passport)
- A proof of address (utility bill or bank statement showing the name and address registered on the account), issued within the last 2 months
- A picture of you holding your Photo Identification to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
Please allow 3 - 5 business days for processing. Some adjustments will then be made to your account, after which you will enjoy further deposits, withdrawals and playing in an easy manner.
Should you require any further information or assistance, please feel free to contact our customer support department anytime.
Wish you all the best and an Happy New Year.
Kind regards,
Jackpot Capital Casino Representative
Caro Vitaliy,
Abbiamo controllato con il dipartimento competente e sembra che tu abbia davvero bisogno di inviare documenti validi per verificare il tuo account.
Desideriamo inoltre informarti che dalla registrazione del tuo account sono state apportate modifiche ai nostri termini e servizi offerti. Una di queste modifiche riguarda la politica per la verifica dell'account e del cliente. Questo processo è stato stabilito per rispettare gli standard legali e di sicurezza che governano la nostra attività, ai quali dobbiamo attenerci
Ti chiediamo gentilmente di scattare foto digitali chiare e leggibili della carta reale e di inviarle un'e-mail:
- Fronte e retro di un documento di identità con foto valido e firmato (patente di guida o passaporto)
- Una prova di indirizzo (bolletta o estratto conto bancario che mostra il nome e l'indirizzo registrati sul conto), rilasciata negli ultimi 2 mesi
- Una foto di te che tieni il tuo documento d'identità con foto sul viso. Assicurati che i dettagli del tuo documento d'identità con foto siano visibili nell'immagine.
Assicurati che l'intera carta/documento sia visibile (nessuna parte deve essere tagliata/ritagliata). Tieni presente che le foto parzialmente tagliate/ritagliate non saranno accettate e comporteranno ritardi.
Per chiarezza, assicurati che i documenti siano ad alta risoluzione.
Si prega di consentire 3-5 giorni lavorativi per l'elaborazione. Verranno quindi apportate alcune modifiche al tuo account, dopodiché potrai usufruire di ulteriori depositi, prelievi e giochi in modo semplice.
Se hai bisogno di ulteriori informazioni o assistenza, non esitare a contattare il nostro servizio di assistenza clienti in qualsiasi momento.
Ti auguro tutto il meglio e un felice anno nuovo.
Cordiali saluti,
Rappresentante del casinò Jackpot Capital