Hi Marianelatoala75,
We received an answer from the casino:
Please be informed that our security department has detected activity on the mentioned account that has been deemed fraudulent. In this regard, the account has been closed due to collusion with other players.
As stated in our Terms and Conditions:
"The Company has a strict anti-fraud policy. If the player is suspected of fraudulent actions including but not limited to participating in any type of collusion with other players, the Company reserves the right to terminate the user account and suspend all payouts to the player. This decision is at the sole discretion of the Company and the player will not be notified or informed about the reasons for such actions. The Company also reserves the right to inform the regulatory bodies of such fraudulent actions performed by the player".
We requested more information and evidence but the casino never responded. Unfortunately, we need to mark this complaint as CLOSED.
If we ever receive an answer from the rep, we will reopen the complaint and notify the player.
Thank you for understanding.
Ciao Marianelatoala75 ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò:
Si prega di essere informati che il nostro dipartimento di sicurezza ha rilevato attività sull'account menzionato che è stata ritenuta fraudolenta. A questo proposito, l'account è stato chiuso a causa di collusione con altri giocatori.
Come indicato nei nostri Termini e Condizioni :
"La Società ha una rigorosa politica anti-frode. Se il giocatore è sospettato di azioni fraudolente, tra cui, a titolo esemplificativo ma non esaustivo, la partecipazione a qualsiasi tipo di collusione con altri giocatori, la Società si riserva il diritto di chiudere l'account utente e sospendere tutti i pagamenti al giocatore. Questa decisione è a sola discrezione della Società e il giocatore non verrà informato o informato sui motivi di tali azioni. La Società si riserva inoltre il diritto di informare gli enti regolatori di tali azioni fraudolente eseguite dal giocatore".
Abbiamo richiesto maggiori informazioni e prove, ma il casinò non ha mai risposto. Purtroppo, dobbiamo contrassegnare questo reclamo come CHIUSO.
Se riceveremo una risposta dal rappresentante, riapriremo il reclamo e informeremo il giocatore.
Grazie per la comprensione.