Hi I am Chadox78 on Intertops Casino. I deposited $50 via bitcoin May 18th 2021. This was from my blockchain account. The transaction is confirmed. I have the information on the address the bitcoin was sent from, the amount at the time, and the address of where the bitcoin was sent to. I have contacted support numerous times and have basicly given up on it.
The first time I spoke to a rep, she simply said to wait 180 minutes and recheck. I did not because it was really late. I wake up in the morning, check my wallet on Intertops and nothing is there still. I talk to a rep for the second time. This time the lady I spoke with said she see's my deposit and it is in my wallet, but that they are experiencing issues with the bitcoin transactions. And to please try again later. So i go to work and after I get home about 10 hours later I check again and still 0 balance. I talk to a rep for the third time. This time it is a guy. He said he has no record of me sending anything. I told him about the lady that said she see's it and its a technical issue on their end. Then he appologizes and said ah yes i see it. But you closed your browser in the middle of trying to deposit.
I never do that. If I do that it is only because the screen had frozen. I have had this issue before and on at least two other sites, but they would send me an email saying they see they forgot to credit my account and puts the money in my account. These guys *Intertops are saying I am SOL, and I have the sent address and the received address. So they have my money, right?
Any help is greatly appreciated. You guys are the best, I usually just don't worry about it and it just works itself out. But this time I feel I caught them in the lie, and they are still not paying me. Idk if it's safe to show addresses so i didn't. But if necessary I can provide, no problem.
Thanks LCB,
Chad "Chadox78" Moore.
Ciao, sono Chadox78 su Intertops Casino. Ho depositato $ 50 tramite bitcoin il 18 maggio 2021. Questo proveniva dal mio account blockchain. La transazione è confermata. Ho le informazioni sull'indirizzo da cui è stato inviato il bitcoin, l'importo in quel momento e l'indirizzo a cui è stato inviato il bitcoin. Ho contattato l'assistenza numerose volte e praticamente ci ho rinunciato.
La prima volta che ho parlato con un rappresentante, mi ha semplicemente detto di aspettare 180 minuti e ricontrollare. Non l'ho fatto perché era davvero tardi. Mi sveglio la mattina, controllo il portafoglio sugli Intertops e non c'è ancora niente. Parlo con un rappresentante per la seconda volta. Questa volta la signora con cui ho parlato ha detto che vede il mio deposito ed è nel mio portafoglio, ma che stanno riscontrando problemi con le transazioni bitcoin. E per favore riprova più tardi. Quindi vado al lavoro e quando torno a casa circa 10 ore dopo controllo di nuovo e il saldo è ancora 0. Parlo con un rappresentante per la terza volta. Questa volta è un ragazzo. Ha detto che non ha alcuna traccia di me che ho inviato qualcosa. Gli ho parlato della signora che ha detto che lo vedeva e che si trattava di un problema tecnico da parte loro. Poi si scusa e dice ah sì, lo vedo. Ma hai chiuso il browser mentre tentavi di depositare.
Non lo faccio mai. Se lo faccio è solo perché lo schermo si è bloccato. Ho riscontrato questo problema prima e su almeno altri due siti, ma mi hanno inviato un'e-mail dicendo che hanno visto che si erano dimenticati di accreditare il mio conto e hanno messo i soldi sul mio conto. Questi ragazzi *Intertops dicono che sono SOL e ho l'indirizzo inviato e l'indirizzo ricevuto. Quindi hanno i miei soldi, giusto?
Qualsiasi aiuto è molto apprezzato. Ragazzi, siete i migliori, di solito non me ne preoccupo e tutto si risolve da solo. Ma questa volta ho la sensazione di averli colti in flagrante e continuano a non pagarmi. Non so se sia sicuro mostrare gli indirizzi, quindi non l'ho fatto. Ma se necessario posso provvedere, nessun problema.
Grazie LCB,
Chad "Chadox78" Moore.