Hello, alexatanasovqwe!
We are very sorry to learn that you have encountered difficulties while attempting make your deposit. Unfortunately, at the moment, payments processing through the cards may be unstable, but we are doing everything possible to make this method work again smoothly and without problems.
To sort out your transactions, please, send us a payment receipts to admin@vavada.net with the subject “LCB forum”, and we will do our best to help you with the situation.
Additionally, you can use alternative payment methods that are available on our website, for example, e-wallets. These methods work without problems and should serve as a sufficient replacement.
We sincerely hope that you will be able to top up your account and the gaming process will bring your big wins as well as much joy!
Ciao, alexatanasovqwe !
Ci dispiace molto apprendere che hai incontrato delle difficoltà nel tentativo di effettuare il tuo deposito. Purtroppo, al momento, l'elaborazione dei pagamenti tramite le carte potrebbe essere instabile, ma stiamo facendo tutto il possibile per far sì che questo metodo funzioni di nuovo senza intoppi e senza problemi.
Per risolvere le tue transazioni, ti preghiamo di inviarci le ricevute di pagamento a admin@vavada.net con oggetto "Forum LCB" e faremo del nostro meglio per aiutarti con la situazione.
Inoltre, puoi usare metodi di pagamento alternativi disponibili sul nostro sito web, ad esempio, portafogli elettronici. Questi metodi funzionano senza problemi e dovrebbero servire come sostituzione sufficiente.
Ci auguriamo sinceramente che tu possa ricaricare il tuo account e che il processo di gioco ti porti grandi vincite e tanta gioia!