today received the final answer from GoldSpins.
Dear Mr .............
As per our General Terms and Conditions Clause 6.4: Players must register and play in the currency of their country. If the currency of Your country is not offered, then play must be in EUR. Should players not observe this rule, all winnings derived from the resulting game play will be forfeited.
Your account was unfortunately missed by our Risk team and has total deposits of £2685, with withdrawals of £4902. It is obviously clear that you have been using this to your advantage as well by maximising the bonus offers due to the currency.
We stand by our Terms and Conditions, and in fact we are within our rights to peruse you for the profit gained on this account. If you are unhappy with the outcome you may contact eCOGRA, the internationally accredited player protection and standards organisation, and submit a Dispute Form as per our General Terms and Conditions https://www.goldspins.com/terms.html
Regards
Accounts Department
I'm still not able to understand why I am able to play many months in the GBP currency, I think they should pay me money and then close the account, unfortunately they confiscate me win the money because as recall after two years that I can not play in GBP, a good joke.
oggi ha ricevuto la risposta finale da GoldSpins.
Caro signor .............
Secondo i nostri Termini e Condizioni Generali, Clausola 6.4: i giocatori devono registrarsi e giocare nella valuta del proprio paese. Se la valuta del tuo paese non è offerta, il gioco deve essere effettuato in EUR. Se i giocatori non rispettano questa regola, tutte le vincite derivate dal gioco risultante verranno perse.
Il tuo conto purtroppo non è stato rilevato dal nostro team Rischio e presenta depositi totali di £ 2685, con prelievi di £ 4902. È ovviamente chiaro che anche tu lo hai utilizzato a tuo vantaggio, massimizzando le offerte di bonus dovute alla valuta.
Rispettiamo i nostri Termini e Condizioni e in effetti abbiamo il diritto di esaminarti attentamente per il profitto ottenuto su questo account. Se non sei soddisfatto del risultato, puoi contattare eCOGRA, l'organizzazione accreditata a livello internazionale per la protezione e gli standard dei giocatori, e inviare un modulo di controversia secondo i nostri Termini e condizioni generali https://www.goldspins.com/terms.html
Saluti
Reparto contabilità
Non riesco ancora a capire perché riesco a giocare molti mesi nella valuta GBP, penso che dovrebbero pagarmi i soldi e poi chiudere il conto, purtroppo mi confiscano i soldi della vincita perché come ricordo dopo due anni che posso non giocare in GBP, una bella battuta.