HiMelissan,
it is not one casino ,all casinos doing this like we mentioned before .
i contacted i cant tell how many times mga ,curacao the swedish board and sent screenshots of my play and adreesing my concerns they never replay or they replay with the standard bs that everything it is a huge organised crime everyone taking a pieece of the cake .as long everyone have a good life with all that stolen money they shut up.is random and fair and that i might had a bad day.lol since 11 years i have only bad days with gambling?how unlucky i am.
yeateeday i tried 500€ in 6 different casinos they all ended up dead .the problem is not only one casino they all doing it .late midnight i deposited 100€ and played live roulette from portomaso ganig Oracle i got up to 730€ and by dealer change i got 19 losing spins in row .19 spins in live roulette playing 14 numbers is impossible .afteri payed close attention to the dealer i found out she was doing the thing everytime the ball setlled she grap a stake chips and play with it .she was doing this for the beginning .i realized i have been scammed with prerecorded numbers there is no other way .
besides i cant give you the name of the casino they will close my acount immidiatly .
Thank you for your message.
We are sorry to read that you haven't had much luck in the casino, we want to assure you that our casino is a fully automatic generated casino, producing both wins and losses.
If you feel that you have lost too much in our Casino, please remember that you have the opportunity of setting a deposit limit or a loss limit in your betting account, Should you wish to set a deposit limit, just go to My profile-> Self-imposed limit. You can also even block all our channels with casino games, just let us know and we will be happy to assist you in that matter.
We assure you that as a licensed company, we have very strict rules to adhere to and that our casino is regularly checked by the Malta Gaming Authority to ensure that everything is running smoothly.
Our casino is being monitored 24/7 by institutions that are designated to do so. Our operator Net Entertainment, who is responsible for the correctness of all the game rounds in the casino, uses a Random Number Generator which guarantees that luck is the only factor in the outcome of the game.
We appreciate your understanding and wish you a nice rest of the day.
Best regards,
here a standard response from the casino
they lying again here she say that mga checkes the games .other casino say a third party checks the games a company from canada lol.what has canada to to with malta .
evolution has no license they operate under the casino license the only way to stop them to withdraw the casino license .many roghe casinos offer evolution .a licensed provider would never work with a bad reputation casino .
i hope you understand my horrible english .hee it is my fifth language
Ciao Melissan,
non è un casinò, tutti i casinò lo fanno come abbiamo detto prima.
Ho contattato non so dire quante volte mga, curacao il consiglio svedese e ho inviato screenshot del mio gioco e rispondendo alle mie preoccupazioni non hanno mai ripetuto o hanno ripetuto con lo standard bs che tutto è un enorme crimine organizzato, tutti prendono una fetta della torta. finché tutti hanno una bella vita con tutti quei soldi rubati stanno zitti. è casuale e giusto e potrei avere una brutta giornata. lol da 11 anni ho solo brutte giornate con il gioco d'azzardo? quanto sono sfortunato.
sì, oggi ho provato 500€ in 6 casinò diversi e sono finiti tutti morti. Il problema non è solo un casinò, lo fanno tutti. A tarda mezzanotte ho depositato 100€ e ho giocato alla roulette dal vivo da Portomaso Ganig Oracle sono arrivato fino a 730€ e tramite dealer cambia, ho perso 19 giri consecutivi. 19 giri nella roulette dal vivo, giocare 14 numeri è impossibile. Dopo aver prestato molta attenzione al dealer, ho scoperto che faceva la stessa cosa ogni volta che la pallina si fermava, afferrava una fiches e ci giocava. lo stavo facendo dall'inizio. Mi sono reso conto di essere stato truffato con numeri preregistrati, non c'è altro modo.
inoltre non posso darti il nome del casinò, mi chiuderanno immediatamente l'account.
Grazie per il vostro messaggio.
Siamo spiacenti di leggere che non hai avuto molta fortuna nel casinò, vogliamo assicurarti che il nostro casinò è un casinò generato completamente automaticamente, che produce sia vincite che perdite.
Se ritieni di aver perso troppo nel nostro Casinò, ricorda che hai la possibilità di impostare un limite di deposito o un limite di perdita nel tuo conto scommesse. Se desideri impostare un limite di deposito, vai su Il mio profilo-> Limite autoimposto. Puoi anche bloccare tutti i nostri canali con i giochi da casinò, faccelo sapere e saremo felici di aiutarti in merito.
Ti assicuriamo che, in quanto società autorizzata, abbiamo regole molto rigide a cui attenersi e che il nostro casinò viene regolarmente controllato dalla Malta Gaming Authority per garantire che tutto funzioni senza intoppi.
Il nostro casinò è monitorato 24 ore su 24, 7 giorni su 7, da istituzioni designate a farlo. Il nostro operatore Net Entertainment, responsabile della correttezza di tutti i giri di gioco nel casinò, utilizza un generatore di numeri casuali che garantisce che la fortuna sia l'unico fattore nel risultato del gioco.
Apprezziamo la tua comprensione e ti auguriamo un buon resto della giornata.
Distinti saluti,
qui una risposta standard dal casinò
mentono di nuovo qui lei dice che mga controlla i giochi. Altri casinò dicono che una terza parte controlla i giochi di una società canadese lol. cosa ha il Canada con Malta.
Evolution non ha licenza, opera con la licenza del casinò, l'unico modo per impedire loro di ritirare la licenza del casinò. Molti casinò Roghe offrono Evolution. Un fornitore autorizzato non lavorerebbe mai con un casinò con una cattiva reputazione.
Spero che tu capisca il mio orribile inglese. Hee, è la mia quinta lingua