Let's start off saying how passed off I am at this casino. I have everyday and chatted casino and I keep getting the same answers over and over. It's in queue, it's coming soon, need my update bitcoin, is being escalated, I will have my Manger loom into and so on. I have had it... I have done everything they have asked and even deposited the money they have asked and waited well beyond my 10 days. Now I am going on over a money and still same answers and that bitcoin has been down, to today that I need to play my winnings to get my withdrawals quicker to become a valued customer SMH really... nope no money from me. I just want my money and winnings at this point. Like in othere complaints no way to call to talk to someone or even to talk to accounts department. I just want my money.
So, the question is how do I get and what it my next step?
Cominciamo dicendo quanto sono spacciato in questo casinò. Frequento il casinò tutti i giorni e chatto e continuo a ricevere sempre le stesse risposte. È in coda, arriverà presto, ho bisogno del mio aggiornamento bitcoin, è in fase di escalation, avrò il mio Manger incombente e così via. Ce l'ho fatta... ho fatto tutto quello che mi hanno chiesto e ho anche depositato i soldi che mi avevano chiesto e ho aspettato ben oltre i miei 10 giorni. Ora sto andando avanti con i soldi e sempre le stesse risposte e quel bitcoin è in calo, fino ad oggi che devo giocare le mie vincite per ottenere i miei prelievi più velocemente per diventare un cliente stimato SMH davvero... no, niente soldi da me. A questo punto voglio solo i miei soldi e le mie vincite. Come in altri reclami, non c'è modo di chiamare per parlare con qualcuno o anche per parlare con l'ufficio contabilità. Voglio solo i miei soldi.
Quindi, la domanda è: come posso ottenerlo e quale sarà il mio prossimo passo?