RISOLTO: TRUFFA/ESTORSIONE Cloudbet

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Ultimo messaggio fatto 4 anni fa fa da cloudbetscam
cloudbetscam
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  • Originale English Traduzione Italiano

    i am a very senior vip player with cloudbet(several million lost in the last few months) sadly. I was designated a vip host named > name removed by moderator Sydney < who has essentially robbed me of luxury watches and bitcoin under the guise that he was helping restructure my account and that I would be recieving a 40 plus bitcoin bonus at the end of a specific month and so on.

    I have all the messages he has sent me and proof of all the funds I have sent him in exchange for promises that he did not deliver on. He has done this to several of cloud bets bigger players and has since allegedly quit his job and the company will not respond clearly about anything.

    They have a registered business in the UK that has zero to do with online gambling and that is where everything was centered from it is called game research theory ltd and the offices are based in london. > name removed by moderator Sydney < was or is head of vip its impossible to know now as the company could not be more dodgy if it tired. I attached the initial message from andy introducing himself privately and will be uploading all the other messages he had sent throughout the process directly me to send him bitcoin or suggesting that I give gifts(richard mille watch) in exchange for massive promotions and so on. He would void bets on my account and demand that I send the bitcoin to his own wallets. The list goes on and on but as it stands I am out of pocket hundreds of thousands of pounds, not including what the site has taken from losses, more often than not it would accept incorrect odds or bets and andy would tell me its a common problem and they are working on a beta site to resolve it. He would sometimes honor the mistakes the site had made in accepting incorrect bets or odds but tell me it was only going to happen if i send a certain amount of bitcoin to himself(usually 50-75 percent) of the amounts.

    I have hundreds of private messages, he has now changed his phone number and is still in posession of my watch and paper work which he claims he had lost but was in the process of reordering for me before he disconnected his phone.

    Again I will be slowly revealing all of this over the next few days and looking into what options are available, the uk company is registered to a lawyers office, who when contacted said they had no information on who this company was or what it was.

    https://www.linkedin.com/company/game-theory-research-limited this is cloudbets uk arm of the business which was where or is where > name removed by moderator Sydney < works. He was running the extortion from his private mobile number once establishing a relationship with clients on the companys whatsap number, > phone number removed by moderator Sydney <

    purtroppo sono un giocatore VIP molto anziano con cloudbet (diversi milioni persi negli ultimi mesi). Sono stato designato come host VIP chiamato > nome rimosso dal moderatore Sydney < che mi ha sostanzialmente derubato di orologi di lusso e bitcoin con la scusa che stava aiutando a ristrutturare il mio account e che avrei ricevuto un bonus di oltre 40 bitcoin alla fine di un mese specifico e così via.

    Ho tutti i messaggi che mi ha inviato e la prova di tutti i fondi che gli ho inviato in cambio di promesse che non ha mantenuto. Lo ha fatto a molti dei giocatori più grandi di Cloud Bets e da allora presumibilmente ha lasciato il suo lavoro e la società non risponderà chiaramente su nulla.

    Hanno un'attività registrata nel Regno Unito che non ha nulla a che fare con il gioco d'azzardo online ed è lì che tutto era centrato, si chiama Game Research Theory Ltd e gli uffici hanno sede a Londra. > nome rimosso dal moderatore Sydney < era o è a capo dei VIP, è impossibile saperlo ora perché la compagnia non potrebbe essere più losca se fosse stanca. Ho allegato il messaggio iniziale di Andy che si è presentato in privato e caricherò direttamente tutti gli altri messaggi che ha inviato durante il processo per inviargli bitcoin o suggerendogli di fare regali (orologio Richard Mille) in cambio di enormi promozioni e così via. Annullava le scommesse sul mio conto e mi chiedeva di inviare i bitcoin ai suoi portafogli. L'elenco potrebbe continuare all'infinito, ma allo stato attuale ho di tasca mia centinaia di migliaia di sterline, escluso ciò che il sito ha preso dalle perdite, il più delle volte accetta quote o scommesse errate e Andy mi dice che è una cosa comune problema e stanno lavorando su un sito beta per risolverlo. A volte onorava gli errori commessi dal sito nell'accettare scommesse o quote errate, ma mi diceva che sarebbe successo solo se avessi inviato a lui una certa quantità di bitcoin (di solito il 50-75%) degli importi.

    Ho centinaia di messaggi privati, ora ha cambiato il suo numero di telefono ed è ancora in possesso del mio orologio e dei miei documenti che sostiene di aver perso ma che stava riordinando per me prima di scollegare il telefono.

    Ancora una volta rivelerò lentamente tutto questo nei prossimi giorni ed esaminerò quali opzioni sono disponibili, la società britannica è registrata presso uno studio legale, che quando contattato ha dichiarato di non avere informazioni su chi fosse questa società o cosa fosse.

    https://www.linkedin.com/company/game-theory-research-limited questo è il ramo aziendale di cloudbets nel Regno Unito che era dove o è dove > nome rimosso dal moderatore Sydney < funziona. Stava estorcendo dal suo numero di cellulare privato una volta stabilita una relazione con i clienti sul numero Whatsap dell'azienda, > numero di telefono rimosso dal moderatore Sydney <

  • Originale English Traduzione Italiano

    The major issue here is that you sent money in exchange for product that doesn't belong to the person in question. What i mean is that if i go to a store and the salesman offer me to give him half the price of the product in exchange of him giving it to me on the side without paying the store it's fraud/robbery. If he offered you free stuff and bonuses from the casino in exchange of you giving him money then both of you are in trouble as it means that you accepted to bribe an employee to abuse the casino... I don't know if i understood right or not or even if you are aware of the trouble you are into? If it's what i said here then i'd suggest erasing your account here and run lol. It's a crime as you knew he wasn't the owner of the casino. If you talked to the casino direction and they officially offered you bonuses in exchange of money/btc and transactions were saved in the company papers then it would be different but you willingly sent to his own wallet, btc, to get stuff from the casino you weren't meant or allowed to get.

    1- an employee has no rights to do that kind of stuff or ask any money. 2- Bitcoin is the ultimate thing used by frauders as you can't chargeback/sue. 3- You should've known that something was fishy as you were offered to abuse the casino for bribes. With all this you are guilty too. It's like i called police to complain about a drug dealer scammed me... i wouldn't expect anything good out of it lol.

    If i misread and it's not at all what i am talking about then i am very sorry, i just read what you posted and replied to the message i read with what i could understand out of it. I share with you because if i read it that way, other people might as well see the same as i did.

    Il problema principale qui è che hai inviato denaro in cambio di un prodotto che non appartiene alla persona in questione. Quello che voglio dire è che se vado in un negozio e il venditore mi offre di dargli la metà del prezzo del prodotto in cambio di lui che me lo dà a parte senza pagare il negozio è frode/rapina. Se vi ha offerto regali e bonus del casinò in cambio di soldi, allora siete entrambi nei guai perché significa che avete accettato di corrompere un dipendente per abusare del casinò... non so se ho capito giusto o no o anche se sei consapevole del problema in cui ti trovi? Se è quello che ho detto qui, suggerirei di cancellare il tuo account qui ed eseguire lol. È un crimine perché sapevi che non era il proprietario del casinò. Se parlassi con la direzione del casinò e ti offrissero ufficialmente dei bonus in cambio di denaro/btc e le transazioni fossero salvate sui documenti aziendali allora sarebbe diverso ma tu inviassi volentieri al suo portafoglio, btc, per ottenere cose dal casinò che hai non erano destinati o autorizzati a ottenerli.

    1- un dipendente non ha il diritto di fare questo genere di cose o di chiedere soldi. 2- Bitcoin è la cosa più utilizzata dai truffatori in quanto non è possibile addebitare/fare causa. 3- Avresti dovuto sapere che c'era qualcosa di sospetto dato che ti è stato offerto di abusare del casinò per tangenti. Di tutto questo sei colpevole anche tu. È come se avessi chiamato la polizia per lamentarmi di uno spacciatore che mi aveva truffato... non mi aspetterei niente di buono da questo lol.

    Se ho letto male e non è affatto quello di cui sto parlando, allora mi dispiace molto, ho appena letto quello che hai postato e ho risposto al messaggio che ho letto con quello che ho potuto capirne. Lo condivido con te perché se lo leggessi in questo modo, anche altre persone potrebbero vedere la stessa cosa che ho visto io.

  • Originale English Traduzione Italiano

     

    Ya, all of your examples are not really relevant to what I've said? Firstly its a bitcoin casino so dealing in bitcoin is pretty much expected I would say? Secondly its not unusaul for vip hosts to be rewarded and no thats not illegal, I have no contract with the company and if I ask for a better deal and he says he has arranged it with the company thats great, so I sign off on it and offered a reward for all the hard work(watch for his birthday).

    The problem occurs when the employee is commiting fraud direcly and abusing his power. He agreed that the company had offered me 40 plus bitcoin bonus off my backdated losses(negotiated directly with the CEO), which is not unusual to be rewarded for losing vast sums of money. He told me the business was restructing my account and funding a new account that I would play on, so my account was credited bitcoin which I was then told to send to a new wallet the company operated on and I would be able to play on this march 1st.

    >name removed by moderator MarijaS< quit on february 24th approximately and my money and watch has disapeared with him, so comparing the VIP HEAD of a company structuring a deal with a top 1-2 size vip player to keep their business as the same as a drug dealer calling the police is somewhat absurd. In high stakes betting it is normal to have companies and casinos offer rewards for patronage, this is no different. What he did was make it seem personal, that he really wanted me to have a better offer and that he was the entire reason this had occured. He is the head of VIP operations for a company who negotiates all deals with vip players within the company, your judgement that something illegal occured based off structuring a cash back on losses shows that you don't have experience in high stakes gambling, casinos in vegas and in your case canada offer the same thing, 10-20 percent back on losses and this is all done through vip hosts who negotiate with the casino direclty. It's absolutely not illegal or unusual what is illegal and unusual and telling a client they have something arranged for a specific date asking them to fund it then stealing their money and closing all of their numbers and social media the same day.

    Erasing my account and running would be your advice? I think I'll pass on that, unfortunately the company is not run via a UK license or it would be a simple civil action to get my money back. As far as bitcoin being used for only scams, thats kind of another ridiculous thing to say, also these messages were equally sent via his private messaging and the companys public number, what he did was message the offers on the companys mobile number using their telegram contact info, which can later be deleted. So the official offer to fund 40 bitcoin came from the companys phone, i should have made that more clear in re reading your response, ultimately a company is responsible for its employees, particularly ones in management positions. The watch I was willing to live with, it stung but it was a private decision as I was happy with his work, what I didn't realise is the entire thing was a sham.

    The point is vip hosts negotiate deals with casinos thats their job, so he sent the offer to me on the COMPANIES mobile number, not his private phone, I accepted and began moving coins, he has since deleted the entire chat log from telegram and essentially deleted himself off of the internet.

    Sì, tutti i tuoi esempi non sono realmente rilevanti per quello che ho detto? Innanzitutto è un casinò bitcoin, quindi direi che trattare in bitcoin è praticamente previsto? In secondo luogo, non è insolito che gli host VIP vengano ricompensati e no, non è illegale, non ho un contratto con la società e se chiedo un accordo migliore e lui dice di averlo concordato con la società, è fantastico, quindi approvo e ha offerto una ricompensa per tutto il duro lavoro (guarda il suo compleanno).

    Il problema si verifica quando il dipendente commette una frode direttamente e abusa del suo potere. Ha convenuto che la società mi aveva offerto un bonus di oltre 40 bitcoin sulle mie perdite retrodatate (negoziato direttamente con il CEO), il che non è insolito essere ricompensato per aver perso ingenti somme di denaro. Mi ha detto che l'azienda stava ristrutturando il mio conto e finanziando un nuovo conto su cui avrei giocato, quindi sul mio conto erano stati accreditati bitcoin che poi mi è stato detto di inviare a un nuovo portafoglio su cui operava la società e avrei potuto giocare su questo 1 marzo.

    >nome rimosso dal moderatore MarijaS< ho lasciato il 24 febbraio circa e i miei soldi e il mio orologio sono scomparsi con lui, quindi confrontando la TESTA VIP di un'azienda che struttura un accordo con un giocatore VIP di 1-2 dimensioni per mantenere la propria attività allo stesso livello di uno spacciatore che chiama la polizia è alquanto assurdo. Nelle scommesse ad alta posta in gioco è normale che aziende e casinò offrano premi per il patrocinio, questo non è diverso. Quello che ha fatto è stato farlo sembrare personale, che voleva davvero che avessi un'offerta migliore e che era lui l'unica ragione per cui tutto ciò era accaduto. È il capo delle operazioni VIP per un'azienda che negozia tutti gli accordi con i giocatori VIP all'interno dell'azienda, il tuo giudizio che si sia verificato qualcosa di illegale basato sulla strutturazione di un rimborso in contanti sulle perdite dimostra che non hai esperienza nel gioco d'azzardo ad alta posta in gioco, nei casinò in Vegas e nel tuo caso il Canada offrono la stessa cosa, il 10-20% di rimborso sulle perdite e tutto questo viene fatto tramite host VIP che negoziano direttamente con il casinò. Non è assolutamente illegale o insolito ciò che è illegale e insolito e dire a un cliente che ha organizzato qualcosa per una data specifica chiedendogli di finanziarlo per poi rubargli i soldi e chiudere tutti i suoi numeri e social media lo stesso giorno.

    Cancellare il mio account e scappare sarebbe il tuo consiglio? Penso che lo rinuncerò, sfortunatamente la società non è gestita tramite una licenza britannica, altrimenti sarebbe una semplice azione civile per riavere i miei soldi. Per quanto riguarda il bitcoin utilizzato solo per truffe, questa è un'altra cosa ridicola da dire, inoltre questi messaggi sono stati inviati ugualmente tramite la sua messaggistica privata e il numero pubblico dell'azienda, quello che ha fatto è stato inviare le offerte sul numero di cellulare dell'azienda utilizzando il loro telegramma. informazioni di contatto, che possono essere successivamente cancellate. Quindi l'offerta ufficiale per finanziare 40 bitcoin è arrivata dal telefono dell'azienda, avrei dovuto renderlo più chiaro rileggendo la tua risposta, in definitiva un'azienda è responsabile dei propri dipendenti, in particolare quelli in posizioni dirigenziali. L'orologio con cui ero disposto a convivere mi ha fatto male, ma è stata una decisione privata poiché ero soddisfatto del suo lavoro, quello che non avevo realizzato è che l'intera faccenda era una farsa.

    Il punto è che gli host VIP negoziano accordi con i casinò, questo è il loro lavoro, quindi mi ha inviato l'offerta sul numero di cellulare dell'AZIENDA, non sul suo telefono privato, ho accettato e ho iniziato a spostare monete, da allora ha cancellato l'intero registro della chat da Telegram e sostanzialmente si è cancellato da Internet.

    2.7/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cloudbetscam,

    We'll notify Cloudbet Casino about your complaint here, however, we don't think we can do anything to help you in this case. 

    Ciao cloudbetscam,

    Informeremo Cloudbet Casino del tuo reclamo qui, tuttavia, non pensiamo di poter fare nulla per aiutarti in questo caso.

    3.1/ 5

  • Originale English Traduzione Italiano

    also its important to note that when i said he sent to his own wallets, i was told this was actually a company wallet set up for my new account that would be affective march first, I had no idea until he went dark and disappeared that he was just taking the money himself. Obviously important to distinguish that, once the company responds or gives some light I will begin uploading all the messages he had sent privately and from the official companies phone offereing these deals.

    inoltre è importante notare che quando ho detto che aveva inviato ai suoi portafogli, mi è stato detto che in realtà si trattava di un portafoglio aziendale configurato per il mio nuovo account che sarebbe stato il primo a marciare affettivamente, non ne avevo idea finché non si è oscurato ed è scomparso che lui stava semplicemente prendendo i soldi lui stesso. Ovviamente è importante distinguere che, una volta che l'azienda risponde o dà qualche chiarimento, inizierò a caricare tutti i messaggi che ha inviato in privato e dalle compagnie telefoniche ufficiali che offrono queste offerte.

  • Originale English Traduzione Italiano

    They are aware I've already messaged the new host who wont give any information on anything other than he wants to be called "jimmy"

    Really all I care about is finding a jurisdiction they are based in that I could look to reclaim my funds from, curacao isnt going to help, they operate in the UK but as a gimmick company claiming they are a reasearch company.

    Sanno che ho già inviato un messaggio al nuovo host che non fornirà alcuna informazione su nient'altro oltre a voler essere chiamato "Jimmy"

    In realtà tutto ciò che mi interessa è trovare una giurisdizione in cui hanno sede dalla quale potrei cercare di recuperare i miei fondi, curacao non aiuterà, operano nel Regno Unito ma come società di espedienti che affermano di essere una società di ricerca.

  • Originale English Traduzione Italiano

     

    I have also been defrauded out of 15 bitcoins by > name removed by moderator Sydney <. I was told that the company was reimbursing me for ‘bad bets’ he told me I had to withdraw to a company holding wallet and then it would be sent to me, I did this and never received any bitcoin, maybe 10-15% of the promised amount.

    I will also be posting more information as I'm still an active player and like the platform but he was doing this with another colleague at there tech hub offices in Shoreditch and the day I was due to receive all my bonus payments he has quit the company unannounced. Anyone else been ripped off the same way DM me as would like to start a private group and see how we can tackle this issue.

    Sono stato anche defraudato di 15 bitcoin da > nome rimosso dal moderatore Sydney <. Mi è stato detto che la società mi stava rimborsando per "scommesse sbagliate", mi ha detto che dovevo prelevare su un portafoglio della società e poi mi sarebbe stato inviato, l'ho fatto e non ho mai ricevuto alcun bitcoin, forse il 10-15% di l'importo promesso.

    Pubblicherò anche ulteriori informazioni poiché sono ancora un giocatore attivo e mi piace la piattaforma, ma lo stava facendo con un altro collega negli uffici del centro tecnologico a Shoreditch e il giorno in cui avrei dovuto ricevere tutti i pagamenti dei bonus ha lasciato il gioco azienda senza preavviso. Qualcun altro è stato derubato allo stesso modo, scrivimi in DM perché vorrebbe avviare un gruppo privato e vedere come possiamo affrontare questo problema.

  • Originale English Traduzione Italiano

    this(attachment) is from cloud bets official telegram account and was the initial offer i recieved from the company. 10 losses on my total account plus i was supposed to move 50 bitcoin to their new beta platform which was meant to allow me to spend more play more and get larger bonuses. I was due to get a 'new' user ID from march 1st.

    It was all lies and a way to get my money. 

    I have told the company I am doing this and they seemed to only care that this post gets taken down asking me to do so and waiting 72 hours, still refusing to direct me to anyone with decision making ability or give me any information about who at the company i can deal with on a professional manner.

    questo (allegato) proviene dall'account Telegram ufficiale di Cloud Bets ed è stata l'offerta iniziale che ho ricevuto dalla società. 10 perdite sul mio conto totale più avrei dovuto spostare 50 bitcoin sulla loro nuova piattaforma beta che avrebbe dovuto permettermi di spendere di più, giocare di più e ottenere bonus più grandi. Avrei dovuto ricevere un "nuovo" ID utente dal 1 marzo.

    Erano tutte bugie e un modo per ottenere i miei soldi.

    Ho detto all'azienda che lo sto facendo e sembrava che gli importasse solo che questo post venisse rimosso chiedendomi di farlo e aspettando 72 ore, rifiutandomi ancora di indirizzarmi a chiunque abbia capacità decisionali o di darmi qualsiasi informazione su chi a l'azienda con cui posso trattare in modo professionale.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Joseph masterson,

    Please send me your casino username in PM inbox and we'll contact the Casino Representative.

    Ciao Joseph Masterson,

    Per favore, inviami il tuo nome utente del casinò nella casella di posta PM e contatteremo il rappresentante del casinò.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Some more messages i saved before he deleted his account. Anyone else affected as I'm sure there is many please speak up and maybe the pressure will get us a resolution. This is the BIG downside to playing with a casino/bookie in a dodgy jurisdiction, they dont feel the need to act honorably or help out, rather just use annonymous forms of chat and say they will investigate.

    < name removed by moderator Sydney > was in charge of all vip decisions he was as high up as customer service got and he proclaimed to be in direct contact with the ceo who was helping perpetuate this scheme. At the time I believed it was a genuine offer and the casino didnt want to lose my business.

    Alcuni altri messaggi che ho salvato prima che cancellasse il suo account. Chiunque altro sia interessato, poiché sono sicuro che ce ne sono molti, per favore, parli e forse la pressione ci porterà a una soluzione. Questo è il GRANDE svantaggio di giocare con un casinò/allibratore in una giurisdizione dubbia, non sentono il bisogno di agire in modo onorevole o di dare una mano, piuttosto usano semplicemente forme di chat anonime e dicono che indagheranno.

    era responsabile di tutte le decisioni dei VIP, era al massimo livello del servizio clienti e dichiarava di essere in contatto diretto con l'amministratore delegato che stava aiutando a perpetuare questo schema. All'epoca credevo che fosse un'offerta genuina e che il casinò non volesse perdere la mia attività.

  • Originale English Traduzione Italiano

    unfortunately i cant post the private messages on this site as the moderators dont want names to be mentioned, they will all be posted elsewhere later and again any other people who have been de frauded of their money by this company please contact me.

    sfortunatamente non posso pubblicare i messaggi privati su questo sito poiché i moderatori non vogliono che i nomi vengano menzionati, verranno tutti pubblicati altrove in seguito e di nuovo qualsiasi altra persona che è stata derubata dei propri soldi da questa società, per favore contattami.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Yeah I'm not surprised by OP experience, I've played on cloudbet with a modest amount not on the same scale as the OP but more than what is allowed for auto withdrawal. Went to withdraw and experienced delays, bs from their support. Promised it would be processed in next batch, came back and withdrawal was cancelled, they had me going around in circles until they finally allowed the withdrawal to go through. 

    Sì, non sono sorpreso dall'esperienza dell'OP, ho giocato su cloudbet con un importo modesto non sulla stessa scala dell'OP ma più di quanto consentito per il ritiro automatico. Sono andato a ritirarmi e ho riscontrato ritardi, cavolate dal loro supporto. Ho promesso che sarebbe stato elaborato nel lotto successivo, sono tornato e il ritiro è stato annullato, mi hanno fatto girare in tondo finché non hanno finalmente permesso che il ritiro venisse portato a termine.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello Cloudbetscam,

    Thanks for bringing your concerns to light. We have escalated this matter to our fraud team. As we requested from you in private message, please could you send us a complete transcript of your chat so that we can investigate your claims? Thanks in advance.

    Ciao Cloudbetscam,

    Grazie per aver portato alla luce le tue preoccupazioni. Abbiamo inoltrato la questione al nostro team antifrode. Come ti abbiamo richiesto nel messaggio privato, potresti inviarci una trascrizione completa della tua chat in modo che possiamo indagare sulle tue affermazioni? Grazie in anticipo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi Cloudbet,


    Thanks for the response, I mentioned yesterday when I asked for the tenth time to have a phone call or someone I can directly deal with that isnt a telegram user ID only, you declined until I told you I was taking this public. You then told me you would grant my request ONLY if the posts were removed, I'm not removing the posts and I am proceeding with news papers next, its 3-400 btc thats been given to your business and employees and you can't give me a phone call or human being as a contact.

    The law office the company is registered to in the UK has never heard of you, all the incorporations abroad are either fictitious or blank. So sending you my full chat log is a waste of time unless I am dealing with a verifiable human being or lawyer ideally.

    Until you come out of the shadows I'll continue speaking and showing the truth of the matter. You have blocked the account that you wanted me to share information from but fortunately i have screen shots of everything, why would a company block someones account when they are trying to work with someone to pin point transactions that are of concern?

    I'm not going to get my money back so a public admission that your employee was defrauding players and extorting them after losses would go a long way. I'm not refusing to forward information, I am refusing to cooperate with a company who is refusing to have any transparency.

    Ciao Cloudbet,


    Grazie per la risposta, ho menzionato ieri quando ho chiesto per la decima volta di avere una telefonata o qualcuno con cui posso trattare direttamente che non sia solo un ID utente di Telegram, hai rifiutato finché non ti ho detto che lo avrei reso pubblico. Poi mi hai detto che avresti accolto la mia richiesta SOLO se i post fossero stati rimossi, non rimuoverò i post e procederò con i giornali successivi, sono 3-400 BTC che sono stati dati alla tua azienda e ai tuoi dipendenti e non puoi dammi una telefonata o un essere umano come contatto.

    Lo studio legale presso il quale è registrata la società nel Regno Unito non ha mai sentito parlare di te, tutte le incorporazioni all'estero sono fittizie o vergini. Quindi inviarti il mio registro completo della chat è una perdita di tempo a meno che io non abbia a che fare con un essere umano o un avvocato verificabile, idealmente.

    Fino a quando non uscirai dall'ombra continuerò a parlare e a mostrare la verità della questione. Hai bloccato l'account da cui volevi che condividessi le informazioni, ma fortunatamente ho schermate di tutto, perché un'azienda dovrebbe bloccare l'account di qualcuno quando sta cercando di collaborare con qualcuno per individuare le transazioni che destano preoccupazione?

    Non recupererò i miei soldi, quindi ammettere pubblicamente che il tuo dipendente stava frodando i giocatori ed estorcendoli dopo le perdite sarebbe di grande aiuto. Non mi rifiuto di inoltrare informazioni, mi rifiuto di collaborare con un'azienda che si rifiuta di avere qualsiasi trasparenza.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I was asked to forward chat logs to a corporate email. below is a few messages from cloud bets head of vip guaranteeing a deal was set up and the company standing behind it, he is instructing me to withdraw bitcoin from my wallet that would go to a beta site cloud bet had set up, which did exist as I checked it out. The coins went to enrich the companies employees, how many I don't know but probably quite a few and thats why the company wont communicate normally.

     

    [30/01/2020, 07:13:38] J: The .7 I just withdrew from cb to the beta wallet you suggested. Are you 100 percent sure I am going to get my losses back at the start of march, I just don't trust anything about this company. I'm going to be so sour if I keep playing until march and it doesn't happen or there's some kind of BS excuse wow.
    [30/01/2020, 07:14:13] Andy Private: Yes you will get 10 percent losses on the total amount since the first bet on the account and anything you withdraw towards the beta wallet will be there to be played at the end of february when it goes fully live.
    [30/01/2020, 07:14:52] J: Ok
    [30/01/2020, 07:15:39] J: For peace of mind I’ll leave the Acct alone and wait until march.
    [30/01/2020, 07:19:22] Andy Private: Honestly would rather you kept playing normally. They might cancel the deal I have worked so hard for if you stop playing.
    [30/01/2020, 07:20:04] J: Ya I’ll do some play I'm just super uncomfortable.
    [30/01/2020, 07:20:37] J: But u can give me ur word I will get the losses back and this beta site will not be a joke? Definitely need to just set up our own bookie someday lol
    [30/01/2020, 07:22:14] Andy Private: Haha that can be the next step, but there’s a few big clients I have with good relationships, one from Canada that knows you :)
    [30/01/2020, 07:22:26] Andy Private: I guarantee the loss back on the last day of February or the first of march, the beta site is being done for you and a few high rollers so anything I direct you to withdraw will go there and be ready for you to play.
    [30/01/2020, 07:22:56] J: Buddddddy u know how stressed I am right now. Maybe it seems like a funny thing that I have to wait to be compensated but losing millions is annoying no matter how much money someone has, it stings and I asked for the market minimum back.
    [30/01/2020, 07:23:29] J: Just pls make sure that I don't get screwed and get what you and the company promised at the start of march, I shouldn't but I'll keep playing.
    [30/01/2020, 07:23:57] Andy Private: Dude I’ll try my best please and yes it is guaranteed 10 percent total losses and withdrawals to the beta site will be playable then.
    [30/01/2020, 07:24:43] J: Lol. No prob.
    [30/01/2020, 07:25:06] J: Going for some fresh air phone will be zapped for about an hour check for u when back
    [30/01/2020, 07:27:05] Andy Private: Ok, withdrawal confirmed I think

    Mi è stato chiesto di inoltrare i registri delle chat a un'e-mail aziendale. di seguito sono riportati alcuni messaggi del capo del VIP di Cloud Bets che garantisce che è stato concluso un accordo e la società che sta dietro di esso, mi sta dando istruzioni di ritirare bitcoin dal mio portafoglio che andrebbe a un sito beta creato da Cloud Bet, che esisteva mentre lo controllavo. Le monete sono andate ad arricchire i dipendenti dell'azienda, quanti non so ma probabilmente parecchi ed è per questo che l'azienda non comunica normalmente.

    [30/01/2020, 07:13:38] J: Il .7 che ho appena ritirato da cb sul portafoglio beta che hai suggerito. Sei sicuro al 100% che recupererò le mie perdite all'inizio di marzo, semplicemente non mi fido di nulla di questa azienda. Sarò così acido se continuo a suonare fino a marzo e non succede o c'è una specie di scusa per le stronzate wow.
    [30/01/2020, 07:14:13] Andy Private: Sì, riceverai una perdita del 10% sull'importo totale dalla prima scommessa sul conto e tutto ciò che preleverai dal portafoglio beta sarà lì per essere giocato fine febbraio quando sarà pienamente attivo.
    [30/01/2020, 07:14:52] J: Ok
    [30/01/2020, 07:15:39] J: Per tranquillità lascerò stare l'Acct e aspetterò fino a marzo.
    [30/01/2020, 07:19:22] Andy Private: Onestamente preferirei che continuassi a giocare normalmente. Potrebbero annullare l'accordo per il quale ho lavorato così duramente se smetti di giocare.
    [30/01/2020, 07:20:04] J: Sì, farò un po' di recitazione, sono semplicemente molto a disagio.
    [30/01/2020, 07:20:37] J: Ma puoi darmi la tua parola che recupererò le perdite e questo sito beta non sarà uno scherzo? Sicuramente dovremo creare il nostro allibratore un giorno lol
    [30/01/2020, 07:22:14] Andy Private: Haha questo può essere il passo successivo, ma ci sono alcuni grandi clienti che ho con buoni rapporti, uno dal Canada che ti conosce :)
    [30/01/2020, 07:22:26] Andy Private: Garantisco che la perdita verrà restituita l'ultimo giorno di febbraio o il primo di marzo, il sito beta è in fase di realizzazione per te e per alcuni high rollers, quindi tutto quello che dirigo io ti ritirerai andrai lì e sarai pronto per giocare.
    [30/01/2020, 07:22:56] J: Buddddddy, sai quanto sono stressato in questo momento. Forse sembra una cosa divertente che io debba aspettare per essere risarcito, ma perdere milioni è fastidioso, non importa quanti soldi abbia qualcuno, mi brucia e ho chiesto indietro il minimo del mercato.
    [30/01/2020, 07:23:29] J: Per favore, assicurati solo di non farmi fregare e di ottenere ciò che tu e la compagnia avete promesso all'inizio di marzo, non dovrei ma continuerò a giocare .
    [30/01/2020, 07:23:57] Andy Privato: Amico, farò del mio meglio per favore e sì, è garantito che allora sarà possibile giocare il 10% delle perdite totali e dei prelievi sul sito beta.
    [30/01/2020, 07:24:43] J: Lol. Nessun problema.
    [30/01/2020, 07:25:06] J: Andare a prendere una boccata d'aria fresca il telefono verrà bloccato per circa un'ora, controlla per te quando torni
    [30/01/2020, 07:27:05] Andy Private: Ok, ritiro confermato credo

  • Originale English Traduzione Italiano

    should also be noted they have just removed their coproate linkedin and its members from the internet. In the middle of the night they wiped all their employees off the internet, fortunately again all this information is saved.

    Things are getting very weird very quickly

    va anche notato che hanno appena rimosso il loro LinkedIn coproato e i suoi membri da Internet. Nel cuore della notte hanno cancellato tutti i loro dipendenti da Internet, fortunatamente ancora una volta tutte queste informazioni sono state salvate.

    Le cose stanno diventando molto strane molto rapidamente

  • Originale English Traduzione Italiano

    all profiles deleted in the middle of the night. company, the uk signee and the employee who stole from me.

     

    https://www.linkedin.com/company/game-theory-research-limited

    > links removed by moderator Sydney <

    tutti i profili cancellati nel cuore della notte. azienda, il firmatario del Regno Unito e il dipendente che mi ha derubato.

    https://www.linkedin.com/company/game-theory-research-limited

    > link rimossi dal moderatore Sydney <

  • Originale English Traduzione Italiano

    more of the requested chat logs. cloudbet has still not given a phone number or a tangible contact to deal with other than an annonymous telegram number.

     

    [20/01/2020, 02:03:25] > name removed by moderator MarijaS <: But I want these guys to do the right thing
    [20/01/2020, 02:03:58] > name removed by moderator MarijaS <: I’ve just landed in Germany fyi
    [20/01/2020, 02:09:25] > name removed by moderator MarijaS <: For me it’s gotta be cash back. Fine commiting to playing 50-100 coins a month moving forward very easily but out of principle I want that. Would be happy to toss u a Btc if u can manage that for me.
    [20/01/2020, 02:11:21] > name removed by moderator MarijaS <: What I want to try for is 3 BTC backdated bonus, with x3 rollover. Plus 10% monthly cash back going forward. Would that work?
    ‎[20/01/2020, 02:12:22] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    [20/01/2020, 02:13:32] > name removed by moderator MarijaS <: Understand man understand
    [20/01/2020, 02:14:02] > name removed by moderator MarijaS <: Ur thinking it’s a no eh
    [20/01/2020, 02:14:19] > name removed by moderator MarijaS <: If so I’ll just call it dead now the set up w this company is super weird
    [20/01/2020, 02:25:03] > name removed by moderator MarijaS <: I’d be surprised but waiting for a reaction
    [20/01/2020, 02:25:45] > name removed by moderator MarijaS <: One thing I do for another client between you and me is void vets every now and then for half the fee, but that is on my terms and sporadic. Appreciate that’s unlikely to get you to commit
    ‎[20/01/2020, 02:30:22] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    [20/01/2020, 03:39:18] > name removed by moderator MarijaS <: Do u want me to send that or not. The 1 I moved to another wallet and deposited with you guys but the 150 is there for play. I don't want any voids I want a deal authorized by cloudbet in full.
    [20/01/2020, 03:47:26] > name removed by moderator MarijaS <: Sorry man just in a meeting there
    [20/01/2020, 03:47:30] > name removed by moderator MarijaS <: Np.
    [20/01/2020, 03:47:48] > name removed by moderator MarijaS <: Just lmk either way. Wanting to do something and not most patient gambler as I’m sure you’ve seen
    [20/01/2020, 03:49:16] > name removed by moderator MarijaS <: Void I can but have to be careful, events that I can back up, close losses / bad beats or other reasons
    [20/01/2020, 03:50:06] > name removed by moderator MarijaS <: If you got any big customers in all seriousness you could do an affiliate deal, get 40% on their losses
    [20/01/2020, 03:50:23] > name removed by moderator MarijaS <: Ya fair enough. Nah I mean I’m the guy the friends want to be affiliates for
    ‎[20/01/2020, 03:50:52] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    [20/01/2020, 03:51:28] > name removed by moderator MarijaS <: Also no gamblers are patient, me included
    [20/01/2020, 03:52:05] > name removed by moderator MarijaS <: Management said we can do 10% monthly I think but no backdate at moment
    ‎[20/01/2020, 04:09:51] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    [20/01/2020, 04:11:06] > name removed by moderator MarijaS <: Are they going to finalise an answer soon or no? If it’s less than 10 Btc I’m out anyway. For sure. But I’d prefer to know so I can stop betting and cash these two coins out now
    [20/01/2020, 04:14:08] > name removed by moderator MarijaS <: Do u realise how wild that is to give someone 40% affiliate but 0% to players lol
    [20/01/2020, 04:30:43] > name removed by moderator MarijaS <: I haven’t heard man I’m sorry, just waiting for an answer
    [20/01/2020, 04:31:34] > name removed by moderator MarijaS <: With regards to bonuses to be honest I thought you were all good and happy playing with BTC and getting quick withdrawals and stuff and wasn’t bonus driven so held off
    ‎[20/01/2020, 04:31:36] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    ‎[20/01/2020, 04:32:18] > name removed by moderator MarijaS <: ‎audio omitted
    [20/01/2020, 04:33:37] > name removed by moderator MarijaS <: Anyway if you’ve got ability to make things happen lmk and we can work something today. From what you said the ceo seems untrustworthy
    [20/01/2020, 05:33:07] > name removed by moderator MarijaS <: Sorry man difficult to listen to messages on this phone when at work.
    [20/01/2020, 05:33:36] > name removed by moderator MarijaS <: Haha no stress didn’t think u had an office
    [20/01/2020, 05:34:10] > name removed by moderator MarijaS <: I’m saying what can be done, you said 10 percent on total losses so lets agree to that u said three coins can u do better than that.
    [20/01/2020, 05:34:23] > name removed by moderator MarijaS <: Absolutely not interested in going blind w this company anymore
    [20/01/2020, 05:39:15] > name removed by moderator MarijaS <: Right now I want to commit more and I’m trying but I can’t man sorry, not getting an answer. As soon as I hear I’ll let you know. Annoyingly can’t approve stuff like this myself. I can void as many bets as you want but I need half the fee.
    [20/01/2020, 05:40:17] > name removed by moderator MarijaS <: They offered 10 percent or what? Bro I am not giving you half my coins? For what lol I bet and lost this already why the hell would I give you anything. I don't wan't voided bets I want CASH BACK ON MY LOSSES approved by the boss of the company.
    [20/01/2020, 05:41:10] > name removed by moderator MarijaS <: sounds like the worlds shittiest company to work for
    [20/01/2020, 05:48:55] > name removed by moderator MarijaS <: They haven’t offered anything yet man I’m sorry. Off the record I basically void bets for half the BTC. Company doesn’t track this stuff amazingly. Do it with another client who gets about double your turnover monthly, but it’s risky so had to be at my discretion
    [20/01/2020, 05:49:26] > name removed by moderator MarijaS <: Company wise it’s alright, good platform, I have a lot of say in what goes on, but for stuff like this they don’t understand competition rates
    [20/01/2020, 05:49:38] > name removed by moderator MarijaS <: I’m constantly being told to reduce bonuses, it’s a battle
    [20/01/2020, 05:49:49] > name removed by moderator MarijaS <: Andy, I don't want a void I want a bonus on my losses and want the company to fully approve this before I continue playing. You don't think I have been a good enough client for the company to give me a bonus? Why do you keep insisting on me giving you money or sending you bitcoin? This is about me as a player not you making money off my back. I want a bonus structure agreed on with the company or I won't continue playing its simple.
    [20/01/2020, 05:49:53] > name removed by moderator MarijaS <: Hopefully my amazing wit and send of humour keeps customers....I will get you the 10 percent back on your losses, I am working on a beta project I mentioned also that will give you a lot more freedom in betting sizes and structure.

    più registri di chat richiesti. cloudbet non ha ancora fornito un numero di telefono o un contatto tangibile con cui confrontarsi se non un numero di telegramma anonimo.

    [20/01/2020, 02:03:25] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Ma voglio che questi ragazzi facciano la cosa giusta
    [20/01/2020, 02:03:58] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Sono appena atterrato in Germania, per tua informazione
    [20/01/2020, 02:09:25] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Per me deve essere un rimborso. Va bene impegnarsi a giocare 50-100 monete al mese andando avanti molto facilmente, ma per principio lo voglio. Sarei felice di lanciarti Btc se puoi gestirlo per me.
    [20/01/2020, 02:11:21] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Quello che voglio provare è un bonus retrodatato di 3 BTC, con rollover x3. Più un rimborso mensile del 10% in futuro. Funzionerebbe?
    ‎[20/01/2020, 02:12:22] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    [20/01/2020, 02:13:32] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Capire, amico, capire
    [20/01/2020, 02:14:02] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Pensi che sia un no eh
    [20/01/2020, 02:14:19] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Se è così lo chiamerò semplicemente morto ora la configurazione di questa azienda è davvero strana
    [20/01/2020, 02:25:03] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Sarei sorpreso ma aspetto una reazione
    [20/01/2020, 02:25:45] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Una cosa che faccio per un altro cliente tra me e te è annullare i veterinari ogni tanto per la metà del compenso, ma è alle mie condizioni e sporadico. Apprezzo il fatto che difficilmente ti porterà a impegnarti
    ‎[20/01/2020, 02:30:22] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    [20/01/2020, 03:39:18] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Vuoi che lo invii o no. L'1 l'ho spostato su un altro portafoglio e l'ho depositato presso di voi, ma i 150 sono lì per giocare. Non voglio alcun vuoto, voglio un accordo autorizzato per intero da cloudbet.
    [20/01/2020, 03:47:26] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Scusa amico, ero solo in una riunione lì
    [20/01/2020, 03:47:30] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Np.
    [20/01/2020, 03:47:48] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Mi lasci in ogni caso. Volere fare qualcosa e non essere un giocatore d'azzardo molto paziente, come sono sicuro che tu abbia visto
    [20/01/2020, 03:49:16] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Vuoto posso ma devo stare attento, eventi di cui posso eseguire il backup, perdite ravvicinate / bad beat o altri motivi
    [20/01/2020, 03:50:06] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Se hai dei grandi clienti in tutta serietà, potresti fare un accordo di affiliazione, ottieni il 40% sulle loro perdite
    [20/01/2020, 03:50:23] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Già, è abbastanza giusto. No, voglio dire, sono il ragazzo per cui gli amici vogliono essere affiliati
    ‎[20/01/2020, 03:50:52] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    [20/01/2020, 03:51:28] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Inoltre nessun giocatore d'azzardo è paziente, me compreso
    [20/01/2020, 03:52:05] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: La direzione ha detto che possiamo fare il 10% mensile, credo, ma al momento non c'è data retroattiva
    ‎[20/01/2020, 04:09:51] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    [20/01/2020, 04:11:06] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Finalizzeranno presto una risposta o no? Se è inferiore a 10 Btc sono comunque fuori. Di sicuro. Ma preferirei saperlo così posso smettere di scommettere e incassare queste due monete adesso
    [20/01/2020, 04:14:08] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Ti rendi conto di quanto sia folle dare a qualcuno il 40% di affiliazione ma lo 0% ai giocatori lol
    [20/01/2020, 04:30:43] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Non ho sentito amico, mi dispiace, aspetto solo una risposta
    [20/01/2020, 04:31:34] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Per quanto riguarda i bonus, a dire il vero, pensavo che foste tutti bravi e felici di giocare con BTC e di ottenere prelievi rapidi e cose del genere e non era un bonus guidato così trattenuto
    ‎[20/01/2020, 04:31:36] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    ‎[20/01/2020, 04:32:18] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: ‎audio omesso
    [20/01/2020, 04:33:37] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Ad ogni modo, se hai la capacità di far accadere le cose, lascia stare e oggi possiamo lavorare su qualcosa. Da quello che hai detto l'amministratore delegato sembra inaffidabile
    [20/01/2020, 05:33:07] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Scusa amico, è difficile ascoltare i messaggi su questo telefono quando sei al lavoro.
    [20/01/2020, 05:33:36] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Haha no stress, non pensavo che avessi un ufficio
    [20/01/2020, 05:34:10] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Sto dicendo cosa si può fare, hai detto il 10% sulle perdite totali, quindi concordiamo sul fatto che hai detto che con tre monete puoi fare di meglio di quello.
    [20/01/2020, 05:34:23] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Non sono più assolutamente interessato a diventare cieco con questa azienda
    [20/01/2020, 05:39:15] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: In questo momento vorrei impegnarmi di più e ci sto provando ma non posso, scusa, non ricevo risposta. Appena lo sento ti faccio sapere. Purtroppo non posso approvare cose del genere da solo. Posso annullare tutte le scommesse che vuoi, ma mi serve la metà della commissione.
    [20/01/2020, 05:40:17] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Hanno offerto il 10% o cosa? Fratello, non ti darò metà delle mie monete? Per quello che lol ho scommesso e ho già perso questo, perché diavolo dovrei darti qualcosa. Non voglio annullare le scommesse, voglio il RIMBORSO SULLE MIE PERDITE approvato dal capo della compagnia.
    [20/01/2020, 05:41:10] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: sembra l'azienda più schifosa al mondo per cui lavorare
    [20/01/2020, 05:48:55] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Non hanno ancora offerto nulla, amico, mi dispiace. In via ufficiosa, praticamente annullo le scommesse per metà dei BTC. L'azienda non tiene traccia di queste cose in modo sorprendente. Fallo con un altro cliente che guadagna circa il doppio del tuo fatturato mensile, ma è rischioso quindi dovevo farlo a mia discrezione
    [20/01/2020, 05:49:26] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Per quanto riguarda l'azienda va bene, buona piattaforma, ho molto da dire su quello che succede, ma per cose come questa non capiscono tassi di concorrenza
    [20/01/2020, 05:49:38] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Mi viene costantemente detto di ridurre i bonus, è una battaglia
    [20/01/2020, 05:49:49] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Andy, non voglio un vuoto, voglio un bonus sulle mie perdite e voglio che la società lo approvi completamente prima di continuare a giocare. Non pensi che io sia stato un cliente abbastanza buono da permettermi un bonus? Perché continui a insistere affinché ti dia soldi o ti invii bitcoin? Si tratta di me come giocatore, non di te che guadagni soldi con le mie spalle. Voglio una struttura di bonus concordata con la compagnia altrimenti non continuerò a giocare così semplice.
    [20/01/2020, 05:49:53] > nome rimosso dal moderatore MarijaS <: Spero che il mio straordinario spirito e il mio umorismo mantengano i clienti.... ti restituirò il 10% sulle tue perdite, sto lavorando ho menzionato anche un progetto beta che ti darà molta più libertà nelle dimensioni e nella struttura delle scommesse.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Game Protect has the necessary info and documents to enforce Curacao based online casino and sportsbook claims.

    Game Protect dispone delle informazioni e dei documenti necessari per far valere le richieste dei casinò online e delle scommesse sportive con sede a Curacao.

  • Originale English Traduzione Italiano

    hi-how can we proceed with that? I have several media campaigns now but the company is going underground quickly with their prescence online. I am going to pursue them in the UK but would welcome any help in countries that they may be registered in? I assume the curacao license is faulty or expired at best but would welcome any info or thoughts.

    ciao, come possiamo procedere? Ho diverse campagne mediatiche adesso, ma l'azienda sta rapidamente diventando clandestina con la sua presenza online. Li perseguirò nel Regno Unito, ma gradirei qualsiasi aiuto nei paesi in cui potrebbero essere registrati? Presumo che la licenza di Curacao sia difettosa o, nella migliore delle ipotesi, scaduta, ma gradirei qualsiasi informazione o pensiero.

  • Originale English Traduzione Italiano

    06/02/2020, 16:32:53] J: so I don't waste energy messaging
    [06/02/2020, 16:33:08] J: had a life before cloud bet and would like it back soon
    [06/02/2020, 16:33:17] Andy Private: Honestly I don’t know me and my mrs are off work and we’re out and have a day planned
    [06/02/2020, 16:33:25] Andy Private: I’ll try and reach out when I can
    [06/02/2020, 16:34:14] Andy Private: What for please?
    [06/02/2020, 16:35:03] Andy Private: If anything comes into Cloudbet just withdraw it. To the wallets you will be sent on telegram.
    [06/02/2020, 16:35:12] Andy Private: I’ll check my companies wallet at 10am
    [06/02/2020, 16:35:18] J: ya I get that bro can u text me at 10am shouldn't be so complex
    [06/02/2020, 16:35:23] J: like just make this easy ffs
    [06/02/2020, 16:35:36] Andy Private: Yep I’ll check wallet and message at 10am
    [06/02/2020, 16:35:48] J: cool another fucking shit day
    [06/02/2020, 16:35:50] J: gnight
    [06/02/2020, 16:35:56] Andy Private: Bye
    [07/02/2020, 03:23:38] J: ‍♂️
    [07/02/2020, 03:26:45] Andy Private: Hey just seeing where you were and if you are doing the withdrawals for the beta site? Cheers
    [07/02/2020, 03:27:16] Andy Private: Still on course to resign on Monday but everything will remain in tact for your deals. 10 percent loss back on all your losses since day 1 and the withdrawn btc that have been sent for your new account on march 1st(40-50 btc depending on what is done over the next days).
    [07/02/2020, 03:27:46] J: Did anything arrive get sorted with the new site, I've withdrawn a bunch for it to the wallets you designated. Can you confirm the company has them please.
    [07/02/2020, 03:29:38] Andy Private: Yes we have received everything I messaged you the wallet information on telegram and confirmed all the withdrawals worked.
    [07/02/2020, 03:30:22] J: Ok let’s do midnight then
    [07/02/2020, 03:30:39] J: Is the Acct fine is there any issues w cbet or this end of the month deal?
    [07/02/2020, 03:32:03] Andy Private: Nope all fine, all checked this morning you will get your losses back and a more seamless play experience.
    [07/02/2020, 03:32:14] J: Will play today if it’s 100%
    [07/02/2020, 03:32:22] J: Ok
    [07/02/2020, 03:32:50] J: Realise ur gonna say no but if u wanna stay at ritz or something i got points
    [07/02/2020, 03:39:03] Andy Private: Cheers appreciate it
    [07/02/2020, 03:39:10] Andy Private: Speak later
    [07/02/2020, 04:41:34] J: Can u make sure the entire loss amount is account for by tonight at midnight please. I need to know the math.
    [07/02/2020, 04:41:57] J: I’m not going to do this drip feed thing where I’m expected to be depositing and withdrawing anymore
    [07/02/2020, 04:53:40] J: And like I said if ur having day with gf ur free to go to that hotel might as well get somI'm honestly so stressed I am being screwed by the company and all these bitcoin are gone wow. Can you give me the ceo information that you were with before. It would help to have him guarantee this
    [07/02/2020, 11:50:08] J: Realise ur with ur gf but needing to confirm stuff as I definitely worried about where all my money is bro? Why can't I just use the wallets I have withdrawn to and play now? Why is everything about march?
    [07/02/2020, 13:02:30] J: Also need ur word u stay at cb until
    This beta site is clear as I cannot understand who I speak with about the bitcoin I have sent there if you are offline? Can I have someones contact info about the total bonus also please?
    [07/02/2020, 13:02:50] J: And don’t want them taking issue with it because you’ve left

    02/06/2020, 16:32:53] J: così non spreco messaggi energetici
    [06/02/2020, 16:33:08] J: avevo una vita prima di Cloud Bet e la rivorrei presto
    [06/02/2020, 16:33:17] Andy Private: Onestamente non conosco io e la mia signora siamo fuori dal lavoro e siamo fuori e abbiamo una giornata programmata
    [06/02/2020, 16:33:25] Andy Private: Cercherò di contattarti quando posso
    [02/06/2020, 16:34:14] Andy Private: Per cosa, per favore?
    [06/02/2020, 16:35:03] Andy Private: Se arriva qualcosa su Cloudbet, ritiralo. Ai portafogli ti verrà inviato telegramma.
    [06/02/2020, 16:35:12] Andy Private: Controllerò il portafoglio della mia azienda alle 10:00
    [06/02/2020, 16:35:18] J: sì, ho capito, fratello, puoi mandarmi un messaggio alle 10:00, non dovrebbe essere così complicato
    [06/02/2020, 16:35:23] J: tipo rendilo semplice ffs
    [02/06/2020, 16:35:36] Andy Privato: Sì, controllerò il portafoglio e il messaggio alle 10:00
    [06/02/2020, 16:35:48] J: che bello, un'altra giornata di merda
    [02/06/2020, 16:35:50] J: notte
    [06/02/2020, 16:35:56] Andy Privato: Ciao
    [02/07/2020, 03:23:38] J: ‍♂️
    [02/07/2020, 03:26:45] Andy Private: Ehi, volevo vedere dov'eri e se stai effettuando i prelievi per il sito beta? Saluti
    [07/02/2020, 03:27:16] Andy Private: Ancora sulla buona strada per dimettersi lunedì, ma tutto rimarrà intatto per i vostri affari. Rimborso del 10% su tutte le tue perdite dal primo giorno e sui BTC ritirati che sono stati inviati per il tuo nuovo conto il 1 marzo (40-50 BTC a seconda di cosa verrà fatto nei giorni successivi).
    [02/07/2020, 03:27:46] J: Se è arrivato qualcosa che è stato risolto con il nuovo sito, ne ho ritirato un mucchio sui portafogli che hai indicato. Potete confermare che l'azienda li ha, per favore?
    [02/07/2020, 03:29:38] Andy Private: Sì, abbiamo ricevuto tutto, ti ho inviato un messaggio con le informazioni sul portafoglio su Telegram e ho confermato che tutti i prelievi hanno funzionato.
    [02/07/2020, 03:30:22] J: Ok, facciamo mezzanotte allora
    [07/02/2020, 03:30:39] J: L'Acct prevede una sanzione, ci sono problemi con cbet o con l'accordo di fine mese?
    [07/02/2020, 03:32:03] Andy Soldato: No, tutto bene, stamattina hai controllato tutto, recupererai le tue perdite e un'esperienza di gioco più fluida.
    [07/02/2020, 03:32:14] J: Giocherà oggi se è al 100%
    [07/02/2020, 03:32:22] J: Ok
    [07/02/2020, 03:32:50] J: Renditi conto che dirai di no, ma se vuoi restare al Ritz o qualcosa del genere ho dei punti
    [07/02/2020, 03:39:03] Andy Private: Saluti, lo apprezzo
    [07/02/2020, 03:39:10] Andy Privato: Parliamo più tardi
    [02/07/2020, 04:41:34] J: Puoi assicurarti che l'intero importo della perdita venga contabilizzato entro stasera a mezzanotte, per favore. Ho bisogno di sapere i conti.
    [07/02/2020, 04:41:57] J: Non farò più questa cosa del gocciolamento in cui dovrei depositare e prelevare
    [02/07/2020, 04:53:40] J: E come ho detto, se hai una giornata con la tua fidanzata libera per andare in quell'hotel potresti anche prenderne un po'. Onestamente sono così stressato che vengo fregato dalla compagnia e tutti questi bitcoin se ne sono andati wow. Puoi darmi le informazioni sull'amministratore delegato con cui eri prima? Sarebbe utile se fosse lui a garantirlo
    [02/07/2020, 11:50:08] J: Te ne rendi conto con la tua fidanzata, ma ho bisogno di confermare qualcosa perché ero decisamente preoccupato di dove siano tutti i miei soldi, fratello? Perché non posso semplicemente usare i portafogli su cui ho effettuato i prelievi e giocare adesso? Perché è tutto incentrato su marzo?
    [07/02/2020, 13:02:30] J: Ho bisogno anche della tua parola che rimarrai al cb fino a
    Questo sito beta è chiaro perché non riesco a capire con chi parlo dei bitcoin che ho inviato lì se sei offline? Posso avere anche i dati di contatto di qualcuno riguardo al bonus totale, per favore?
    [07/02/2020, 13:02:50] J: E non voglio che si metta in discussione perché te ne sei andato

  • Originale English Traduzione Italiano

    just another update for anyone following along, the company refuses to resolve this with third partys(lcb etc) they just ask that i sent them every message I have on my phone which of course I wont do as they have still not called me even though this was promised yesterday and when confronted for trying to delete their profiles online, I was told we are just trying to get to the bottom of this'

    I dont know why hiding who you are as a company and who is in charge of the company helps anyone get to the bottom of anything.


    I can't say too many intimate details on this site but I have loads more information and pages and pages more messages from the company and its represenatives. I've attached my partial feb and march statement, most withdrawals in february went back to the company, god knows what that means or who took off with them. Other months are available as well even though they have blocked access to the account pretending they are trying to 'help me' by deleting the company info and closing my account that has all the live proof of their actions.

    solo un altro aggiornamento per chiunque mi segua, l'azienda si rifiuta di risolvere il problema con terze parti (LCB ecc.) mi chiedono solo di inviare loro tutti i messaggi che ho sul telefono, cosa che ovviamente non farò perché non mi hanno ancora chiamato anche se questo è stato promesso ieri e quando mi sono trovato di fronte al tentativo di eliminare i loro profili online, mi è stato detto che stiamo solo cercando di andare a fondo della questione'

    Non so perché nascondere chi sei come azienda e chi è responsabile dell'azienda aiuta qualcuno ad andare a fondo di qualcosa.


    Non posso fornire molti dettagli intimi su questo sito, ma ho molte più informazioni e pagine e pagine di messaggi dall'azienda e dai suoi rappresentanti. Ho allegato la mia dichiarazione parziale di febbraio e marzo, la maggior parte dei ritiri di febbraio sono tornati all'azienda, Dio sa cosa significa o chi se n'è andato con loro. Sono disponibili anche altri mesi anche se hanno bloccato l'accesso all'account fingendo di cercare di "aiutarmi" cancellando le informazioni dell'azienda e chiudendo il mio account che ha tutte le prove dal vivo delle loro azioni.

  • Originale English Traduzione Italiano

    The casino is trying to isolate you so you can't/won't do anything. Call the police, explain the situation and the accusations will follow. I bet my shit they will suddenly be very very interesting in solving that case. That's the trap people fall into... to think that their only ressources are the affi sites+ commissions while they are all working for or paying by the industry. You have to go outside their circle of influence see the authorities. It's beyond you playing with btc at that point... People not doing anything to not incriminate themselves is why the scammers can keep going. Anyway gl.

    Il casinò sta cercando di isolarti in modo che tu non possa/non voglia fare nulla. Chiama la polizia, spiega la situazione e seguiranno le accuse. Scommetto che all'improvviso saranno molto, molto interessanti nel risolvere quel caso. Questa è la trappola in cui cadono le persone... pensare che le loro uniche risorse siano i siti affi + le commissioni mentre tutti lavorano o pagano per l'industria. Devi uscire dalla loro cerchia di influenza e consultare le autorità. A quel punto è al di là di te giocare con BTC... Le persone che non fanno nulla per non incriminarsi sono il motivo per cui i truffatori possono andare avanti. Comunque gl.

  • Originale English Traduzione Italiano

    todays back and forth with the only person at the company talking to me an annonynous telgram acct after every employee in the uk wiped their online profiles.

    oggi vado avanti e indietro con l'unica persona in azienda che mi parla con un fastidioso account telgram dopo che ogni dipendente nel Regno Unito ha cancellato i propri profili online.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I've blocked out the name of the uk share holder because I am not allowed to identify them on this site. 'jimmy mac' is a fake alias more than likely used by one of the perpretators.Before I dropped the bomb i asked repeatedly to have a normal conversation regarding important information that I need to speak with someone who i can idenitfy at the company his response is sure im jimmy how can i help lol.

    Interesting stuff!

    Ho bloccato il nome dell'azionista britannico perché non mi è consentito identificarlo su questo sito. "Jimmy Mac" è un alias falso molto probabilmente utilizzato da uno degli autori. Prima di sganciare la bomba ho chiesto ripetutamente di avere una normale conversazione riguardante informazioni importanti di cui avevo bisogno per parlare con qualcuno che posso identificare presso l'azienda, la sua risposta sono sicuro che sono Jimmy, come posso aiutarti lol.

    Roba interessante!

  • Originale English Traduzione Italiano

    Whatever the circumstances surrounding this for someone playing at your level and them to refusing to have a meeting is beyond measure. The UK based company need to be held accountable as this just shows the greed of these foreign bookies. They take millions from someone and the employee takes more and they refuse to even take a meeting or make a plan. I feel bad for you and hope that this has a positive ending and the people responsible admit their wrong doing.

    Qualunque siano le circostanze che circondano questo, per qualcuno che gioca al tuo livello e rifiutarsi di tenere un incontro è oltre misura. La società con sede nel Regno Unito deve essere ritenuta responsabile in quanto ciò dimostra solo l’avidità di questi allibratori stranieri. Prendono milioni da qualcuno e il dipendente ne prende di più e si rifiutano persino di prendere una riunione o di fare un piano. Mi dispiace per te e spero che tutto questo abbia un finale positivo e che le persone responsabili ammettano il loro comportamento sbagliato.

  • Originale English Traduzione Italiano

    more smoke and mirrors, my account is unaccessible to report from and I am now 20 hours behind getting a phone call.

    They have asked for full chat logs, I have provided majority of them but cannot provide partial because it gives me names and information of the ceo and office structure etc in london and hk that I don't want them trying to hide as they have done with all their linekdin and online presence of the UK company when i outed them.

    They know I am into this relationship for 100's of bitcoins, they also know their employee up and left in the middle of the night and they know the dates and times of these messages will all add up to days that he was at specific locations and or on holidays etc etc. They can also see that my withdrawals were going to unusual wallets around these times. It's very obvious from a company stand point that there business was screwing me and continue to do so. Difference with me and the other thousands of complaints online is i can afford and am pursuing this outside of these forums. They should admit to me there employee was in a gross violation at the very least and refund me my coins. Instead they lie about times they will call me, scrub their profiles off the internet and pretend i should send all my private conversations to them with no resolution . I think the proof is in the pudding, I am not a new player asking for a 1 bitcoin withdrawal and them delaying requiring kyc, i am a 100's of bitcoin player that had no issue until they began stealing and extorting me.

    In response to one of the posters mentioning the police, the watch is reported stolen and I am working with the media to put together a package detailing everything, once we can establish some jurisdiction then the police can go after the share holders if they haven't given a reasonable resolution.

    As i told their previous vip host, I have more important things to do then fight with an illegal bookmaker but unless I get whats mine back I will keep throwing time and money at this.

    più fumo e specchi, il mio account non è accessibile per segnalare e ora sono indietro di 20 ore per ricevere una telefonata.

    Hanno chiesto i registri completi della chat, ne ho forniti la maggior parte ma non posso fornire quelli parziali perché mi fornisce nomi e informazioni sull'amministratore delegato, sulla struttura degli uffici, ecc. a Londra e Hong Kong che non voglio che cerchino di nascondere come hanno fatto con tutto il loro linekdin e la presenza online dell'azienda britannica quando li ho pubblicati.

    Sanno che sono coinvolto in questa relazione per centinaia di bitcoin, sanno anche che il loro dipendente si è alzato e se n'è andato nel cuore della notte e sanno che le date e gli orari di questi messaggi si sommano ai giorni in cui si trovava in luoghi specifici e/o nei giorni festivi, ecc. Ecc. Possono anche vedere che i miei prelievi andavano a portafogli insoliti in questi periodi. È molto ovvio dal punto di vista aziendale che gli affari mi stavano fregando e continuano a farlo. La differenza con me e con le altre migliaia di reclami online è che posso permettermelo e sto perseguendo questo obiettivo al di fuori di questi forum. Dovrebbero almeno ammettere che il dipendente ha commesso una grave violazione e rimborsarmi le mie monete. Invece mentono sulle volte in cui mi chiameranno, cancelleranno i loro profili da Internet e faranno finta che dovrei inviare loro tutte le mie conversazioni private senza soluzione. Penso che la prova sia nel budino, non sono un nuovo giocatore che chiede un prelievo di 1 bitcoin e loro ritardano la richiesta di kyc, sono un centinaio di giocatori di bitcoin che non hanno avuto problemi finché non hanno iniziato a rubarmi ed estorcermi.

    In risposta a uno dei manifesti che citano la polizia, l'orologio è stato denunciato come rubato e sto lavorando con i media per mettere insieme un pacchetto che descriva tutto in dettaglio, una volta che saremo riusciti a stabilire una giurisdizione, la polizia potrà perseguire gli azionisti se non lo hanno fatto. t data una soluzione ragionevole.

    Come ho detto al loro precedente ospite VIP, ho cose più importanti da fare che combattere con un bookmaker illegale, ma a meno che non riesca a recuperare ciò che è mio, continuerò a dedicarci tempo e denaro.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cloudbetscam,

    We still haven't received a reply from the casino regarding your complaint. They said they would look into your case and address this issue in the thread. We've sent them another email. Let's give them some more time and we'll see what they'll have to say.

    Ciao cloudbetscam,

    Non abbiamo ancora ricevuto risposta dal casinò in merito al tuo reclamo. Hanno detto che avrebbero esaminato il tuo caso e avrebbero affrontato il problema nel thread. Abbiamo inviato loro un'altra email. Diamo loro ancora un po' di tempo e vedremo cosa avranno da dire.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Thanks Sydney, they don't need three days to deal with my account, it's top few biggest at the company. What they want is me to supply them all the evidence I have so that I have nothing more to use. I have given enough proof and the 100's of coins I played there in silence before their employee began the scam should be a good barometer.

    also regarding legalities I have media companies that are going to run this story and I know your concerned with the casinos suing if names are invovled or attached, would it be fine if they referenced this forum and these chats in the story as I think it's quite important. 

    Grazie Sydney, non hanno bisogno di tre giorni per gestire il mio conto, è uno dei più grandi dell'azienda. Quello che vogliono è che fornisca loro tutte le prove che ho in modo da non avere più niente da usare. Ho fornito prove sufficienti e le centinaia di monete che ho giocato lì in silenzio prima che il loro dipendente iniziasse la truffa dovrebbero essere un buon barometro.

    anche per quanto riguarda gli aspetti legali, ho delle società di media che pubblicheranno questa storia e so che sei preoccupato per i casinò che fanno causa se vengono coinvolti o allegati nomi, andrebbe bene se facessero riferimento a questo forum e a queste chat nella storia perché penso che sia abbastanza importante.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cloudbetscam,

    We've received a reply from the casino. They've told us that they'll be issuing a statement regarding this within the next couple of hours.

    We don't want this forum to be referenced by media companies regarding this case. You can send all the evidence that you have (chats, transcripts, transactions etc) to the media company directly without showing them on this forum. 

    Please note that our Complaints Service is free of charge and we're only mediators between the players and the casinos. We cannot force anyone to come to the resolution, we're not gambling authority body. 

    Ciao cloudbetscam,

    Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò. Ci hanno detto che rilasceranno una dichiarazione al riguardo entro le prossime due ore.

    Non vogliamo che questo forum venga citato dalle società di media riguardo a questo caso. Puoi inviare tutte le prove in tuo possesso (chat, trascrizioni, transazioni ecc.) direttamente alla società di media senza mostrarle su questo forum.

    Tieni presente che il nostro Servizio Reclami è gratuito e siamo solo mediatori tra i giocatori e i casinò. Non possiamo obbligare nessuno a giungere ad una risoluzione, non siamo un'autorità competente in materia di gioco d'azzardo.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Cloudbet takes its commitment to its players security very seriously and - as posted on this forum yesterday - has therefore commenced a full investigation into the matter, remaining in contact privately with the customer throughout.

    However a number of very serious allegations have been made on this forum by the customer and we serve notice here that we consider them to be defamatory and untrue.

    There are serious matters to be addressed and we will begin to do so here.

    1. It is true that we have blocked the customer's account but this is standard industry procedure while a fraud investigation is ongoing.

    2. An agreement was made on 21st January 2020 with the customer to honour his patronage with 10% cash back on any losses he made. This agreement was pertaining to each month ongoing, paid on the first day of each month, starting from 1 March. We have honoured this arrangement. This is entirely standard and in line with industry practice for VIP clients.

    3. Further to the customer's claim that he was advised to deposit a number of bitcoin in a Cloudbet wallet; we can see no evidence for this and ask the customer to provide us with the bitcoin transaction hash.

    4. The customer claims we are running an unlicensed gambling operation in the UK. This is untrue. We have very clearly stated at the bottom of our website that we are domiciled in Curacao and licensed by regulators there. We confirm that we are compliant with regulations of all jurisdictions that we operate in. We do not accept bets from customers in the UK.

    5. We have asked the customer to share the full chatlogs he had with his previous VIP manager so we can thoroughly investigate his claims. He has not yet provided all of them, though we know he is in possession of these chatlogs. We have received some chatlogs, and having started to verify them we have cause to doubt that these provide fully accurate transcripts.

    6. A clearer picture of the relationship between the customer and former VIP manager, and what has gone on, has started to emerge during this fraud investigation. Cloudbet reserves the right to involve the Curacao Gaming Control Board and any other relevant legal and police authorities.

    We take pride in the trust that we have built with the community in the more than 6 years that we have been in operation. In good faith, we are actively working to understand the customer's grievances and welcome his full cooperation. We are disappointed with the claims leveled against our business.

    If anyone has any questions please feel free to contact us at fraud@cloudbet.com and we'll answer as best we can.

    Cloudbet prende molto sul serio il suo impegno per la sicurezza dei suoi giocatori e, come pubblicato ieri su questo forum, ha quindi avviato un'indagine approfondita sulla questione, rimanendo in contatto privato con il cliente per tutto il tempo.

    Tuttavia, il cliente ha avanzato una serie di accuse molto gravi su questo forum e qui segnaliamo che le consideriamo diffamatorie e false.

    Ci sono questioni serie da affrontare e inizieremo a farlo qui.

    1. È vero che abbiamo bloccato l'account del cliente, ma questa è una procedura standard del settore mentre è in corso un'indagine per frode.

    2. Il 21 gennaio 2020 è stato stipulato un accordo con il cliente per onorare il suo patrocinio con un rimborso del 10% su eventuali perdite subite. Tale contratto era relativo ad ogni mese in corso, pagato il primo giorno di ogni mese, a partire dal 1 marzo. Abbiamo onorato questo accordo. Questo è del tutto standard e in linea con la pratica del settore per i clienti VIP.

    3. In seguito all'affermazione del cliente secondo cui gli era stato consigliato di depositare un certo numero di bitcoin in un portafoglio Cloudbet; non possiamo vedere alcuna prova di ciò e chiediamo al cliente di fornirci l'hash della transazione bitcoin.

    4. Il cliente afferma che stiamo gestendo un'operazione di gioco d'azzardo senza licenza nel Regno Unito. Questo non è vero. Abbiamo affermato molto chiaramente nella parte inferiore del nostro sito Web che siamo domiciliati a Curacao e autorizzati dalle autorità di regolamentazione lì. Confermiamo di rispettare le normative di tutte le giurisdizioni in cui operiamo. Non accettiamo scommesse da clienti nel Regno Unito.

    5. Abbiamo chiesto al cliente di condividere i registri di chat completi che aveva con il suo precedente manager VIP in modo da poter indagare a fondo sulle sue affermazioni. Non li ha ancora forniti tutti, anche se sappiamo che è in possesso di questi log di chat. Abbiamo ricevuto alcuni log di chat e, avendo iniziato a verificarli, abbiamo motivo di dubitare che forniscano trascrizioni completamente accurate.

    6. Nel corso di questa indagine per frode ha iniziato ad emergere un quadro più chiaro del rapporto tra il cliente e l'ex manager VIP e di ciò che è accaduto. Cloudbet si riserva il diritto di coinvolgere il Curacao Gaming Control Board e qualsiasi altra autorità legale e di polizia competente.

    Siamo orgogliosi della fiducia che abbiamo costruito con la comunità negli oltre 6 anni di attività. In buona fede, stiamo lavorando attivamente per comprendere le lamentele del cliente e accogliere con favore la sua piena collaborazione. Siamo delusi dalle accuse mosse contro la nostra attività.

    Se qualcuno ha domande, non esitate a contattarci all'indirizzo fraud@cloudbet.com e risponderemo nel miglior modo possibile.

  • Originale English Traduzione Italiano

    You are indeed registered in curacao but you are running gambling operations out of the UK and making payments to players from the UK office.

    It is true that 10 percent bonus was given from the end of january but as you know I have been playing with the company since September roughly?

    If the company has nothing to hide then why do you not come forward and deal with things transparently? Why after I told you that I know game research theory is in charge of all the businesses vips do you then delete all evidence of this company off the internet? You have asked me for the bitcoin deposits and withdrawals? If that were genuine why would you block the account so they can be referenced?

    It's easy to talk about how you are doing a full investigation but the bottom line is the head of your company stole from me, these are just facts. Are you disputing that he took bitcoin from me and took a watch(200k) etc etc etc. I highly doubt that you are disputing that. Either hes acting alone which means the company has zero control of its players accounts and bitcoin or he has been given the green light to do so by the company.

    I am not claiming that you are running the licenses from the UK, I am claiming that you are running financial gambling operations from the UK just as much as you are from Asia. Your employees in the UK have access to players accounts and bitcoins, under the guise of the company being a research business. What exactly are you researching? You literally have thousands of complaints every year and you are talking about how you strive to be something unique.

    He knows what was offered and I want it given to me as guaranteed. Whether or not the entire company is complicit or not is irrelevant you hired and put someone in charge of financial regulations and financial capabilities who has been stealing players bitcoins, he has done this mostly because your company software is unable to detect backdated voids, if you do an audit of your other vips accounts you would be able to see this instantly.

    any chat logs you want can be posted here. Better to have everyone able to see whats going on versus taking your word for it?

    Sei effettivamente registrato a Curacao ma gestisci operazioni di gioco d'azzardo fuori dal Regno Unito ed effettui pagamenti ai giocatori dall'ufficio del Regno Unito.

    E' vero che da fine gennaio è stato dato il 10 per cento di bonus ma come sapete io gioco con la società da settembre più o meno?

    Se l’azienda non ha nulla da nascondere, perché non ti fai avanti e non gestisci le cose in modo trasparente? Perché dopo che ti ho detto che so che la teoria della ricerca dei giochi è responsabile di tutte le aziende VIP, cancelli tutte le prove di questa azienda da Internet? Mi hai chiesto i depositi e prelievi di bitcoin? Se fosse autentico, perché dovresti bloccare l'account in modo che possano essere referenziati?

    È facile parlare di come stai conducendo un'indagine completa, ma il punto è che il capo della tua azienda mi ha derubato, questi sono solo fatti. Stai contestando che abbia preso bitcoin da me e abbia preso un orologio (200k) ecc. Ecc. Ecc. Dubito fortemente che tu lo stia contestando. O sta agendo da solo, il che significa che la società non ha alcun controllo sui conti dei suoi giocatori e sui bitcoin, oppure gli è stato dato il via libera per farlo dalla società.

    Non sto sostenendo che gestisci le licenze dal Regno Unito, sto sostenendo che gestisci operazioni di gioco d'azzardo finanziario dal Regno Unito tanto quanto dall'Asia. I tuoi dipendenti nel Regno Unito hanno accesso ai conti dei giocatori e ai bitcoin, con il pretesto che la società sia un’attività di ricerca. Cosa stai ricercando esattamente? Hai letteralmente migliaia di lamentele ogni anno e parli di come ti sforzi di essere qualcosa di unico.

    Lui sa cosa mi è stato offerto e voglio che mi venga dato come garantito. Che l'intera azienda sia complice o meno o meno, è irrilevante che tu abbia assunto e incaricato qualcuno responsabile delle normative finanziarie e delle capacità finanziarie che ha rubato bitcoin ai giocatori, lo ha fatto principalmente perché il software della tua azienda non è in grado di rilevare vuoti retrodatati, se tu fai un controllo degli altri tuoi account VIP e potrai vederlo immediatamente.

    tutti i registri della chat che desideri possono essere pubblicati qui. Meglio che tutti possano vedere cosa sta succedendo invece di crederci sulla parola?

  • Originale English Traduzione Italiano
    cloudbetscam wrote:
     
    He told me the business was restructing my account and funding a new account that I would play on, so my account was credited bitcoin which I was then told to send to a new wallet the company operated on and I would be able to play on this march 1st.
     

    Cloudbet credited your account with (how much?) BTC and then your VIP host told you to send it to a new Cloudbet wallet?

    What is the BTC address to where you should send the credited BTC?

     

    cloudbetscam ha scritto:
    Mi ha detto che l'azienda stava ristrutturando il mio conto e finanziando un nuovo conto su cui avrei giocato, quindi sul mio conto erano stati accreditati bitcoin che poi mi è stato detto di inviare a un nuovo portafoglio su cui operava la società e avrei potuto giocare su questo 1 marzo.

    Cloudbet ha accreditato sul tuo conto (quanto?) BTC e poi il tuo host VIP ti ha detto di inviarlo a un nuovo portafoglio Cloudbet?

    Qual è l'indirizzo BTC a cui dovresti inviare i BTC accreditati?

  • Originale English Traduzione Italiano

    Im speaking to cloudbet and have told them I would like my watch back, along with its box and paper work which have not yet been done(200+k gbp) and any bitcoin misdirected towards the hosts personal account.

    should be a simple enough resolution one would think, I've also asked for them to refund any other players this host was preying on as he had mentioned several times he does this with other players.

    as far as game protect goes, I've mentioned to you in direct messaging where you are contacting me, I'm not interested in your services. Thanks for the offer though.

    Sto parlando con cloudbet e ho detto loro che vorrei indietro il mio orologio, insieme alla scatola e ai documenti che non sono stati ancora completati (200+k GBP) e qualsiasi bitcoin erroneamente indirizzato verso l'account personale dell'host.

    dovrebbe essere una soluzione abbastanza semplice, si potrebbe pensare, ho anche chiesto loro di rimborsare tutti gli altri giocatori su cui questo host stava depredando, poiché aveva menzionato più volte di farlo con altri giocatori.

    per quanto riguarda la protezione del gioco, ti ho detto nella messaggistica diretta in cui mi stai contattando, che non sono interessato ai tuoi servizi. Grazie per l'offerta comunque.

  • Originale English Traduzione Italiano

    update from the vip host who has taken over is that they have differing stories from their host to what I submitted but are aware that he took the watch and that he structured a ten percent loss deal on my account from the begining which i was only credited from the end of january, meaning i am missing 4-5 months of verrrrrrrry aggressive betting and losses.

    as far as the bitcoin from my account sent to the hosts holdings, these issues would be resolved barring a few coins here or there if i was to get the agreed upon losses back from my bets plus the value of my watch that he 'lost' or misplaced. He has told people he returned it but this is false and that he only lost the box and paper work. 

    What it boils down to in essence is that companies that aren't able to be held accountable in local jurisidictions are difficult to deal with, if a host from will hill or 365 did this and was preying on nose bleed gamblers who were down millions of dollars and trying to skim off of them, the company would be liable to be sued for any amount of money. Places have been sued for opening accts of 'problem' gamblers too early so this would be over the top.

    I don't think cloud bet is operating an illegal uk bookie what i think is their head of vip was operating illegally and targeting particular clients for his own gain and really messing up their lives. for 3 months my life has been completely upside down chasing him day after day and feeling like i was never going to get things dealt with properly.

    so while i have a great issue with the vip host who was in charge of all of this, if cloud bet gives me back whats mine and i walk away from the company than the only person who is to blame is a rogue employee who decided to go out of the box for his own gain. If they don't refund me what im rightly due and lets be clear they are the ones who are ahead 2-3m usd right now so this is wild that I am even waiting for a solution, then they are complicit in the employees actions.

    whether or not they agree that i sent coins to a third party wallet or what the two facts that neither side could ever dispute is their host leveraged me to take a 200+k watch and lured me in to keep betting and playing with a ten percent total loss refund march 1st. the host has also directed certain amounts of bitcoin to his own wallet, so at present out of the three parties, i am -2 to 3m USD and a 200k watch/bitcoin but without any tangible resolution.

    I am told tomorow morning i will have an amicable resolution and i look forward to seeing that, if they give me back whats been taken and what im owed then i can't hold the company responsible as I said above, prior to this rogue host life was great at cloud bet but their response to this will obviously show me how deeply rooted this all was, I have offered them to speak to third parties who met him and gave my watch, bitcoin traders who cashed his coins out in london for cash and so on but they dont seem interested. I am hoping that is because they are going to refund what is owed and we wash our hands of each other.

    i wont know until the morning even though i asked specifically for a resolution today.

    L'aggiornamento dell'host VIP che ha preso il comando è che hanno storie diverse dal loro host rispetto a ciò che ho inviato, ma sono consapevoli che ha preso l'orologio e che ha strutturato un accordo di perdita del dieci per cento sul mio conto fin dall'inizio che mi è stato solo accreditato dalla fine di gennaio, il che significa che mi mancano 4-5 mesi di scommesse e perdite molto aggressive.

    per quanto riguarda i bitcoin dal mio conto inviati alle partecipazioni degli host, questi problemi verrebbero risolti escludendo qualche moneta qua o là se volessi recuperare le perdite concordate dalle mie scommesse più il valore del mio orologio che ha "perso" o fuori posto. Ha detto alla gente di averlo restituito, ma questo è falso e ha perso solo la scatola e i documenti.

    Ciò che si riduce in sostanza è che le aziende che non possono essere ritenute responsabili nelle giurisdizioni locali sono difficili da gestire, se un host di Will Hill o 365 lo facesse e stesse depredando giocatori d'azzardo sanguinanti che erano sotto milioni di dollari e cercando di scremarli, la società sarebbe passibile di essere citata in giudizio per qualsiasi somma di denaro. I luoghi sono stati citati in giudizio per aver aperto troppo presto conti di giocatori "problematici", quindi questo sarebbe esagerato.

    Non penso che Cloud Bet stia gestendo un allibratore britannico illegale, penso che il loro capo VIP operasse illegalmente e prendesse di mira particolari clienti per il proprio guadagno e incasinando davvero le loro vite. per 3 mesi la mia vita è stata completamente sottosopra, inseguendolo giorno dopo giorno e sentendomi come se non avrei mai affrontato le cose correttamente.

    quindi, anche se ho un grosso problema con l'host VIP che era responsabile di tutto questo, se Cloud Bet mi restituisce ciò che è mio e mi allontano dall'azienda, l'unica persona da incolpare è un dipendente disonesto che ha deciso di farlo uscire dagli schemi per il proprio guadagno. Se non mi rimborsano ciò che mi è giustamente dovuto e sia chiaro che sono quelli che sono avanti di 2-3 milioni di dollari in questo momento, quindi è assurdo che io stia addirittura aspettando una soluzione, allora sono complici delle azioni dei dipendenti.

    se sono d'accordo o meno sul fatto che ho inviato monete a un portafoglio di terze parti o quali due fatti che nessuna delle due parti potrebbe mai contestare è che il loro host mi ha fatto leva per prendere un orologio da 200+k e mi ha attirato per continuare a scommettere e giocare con un dieci per cento rimborso totale perdita 1 marzo. l'host ha anche indirizzato determinate quantità di bitcoin al proprio portafoglio, quindi attualmente delle tre parti, sono da -2 a 3 milioni di dollari e un orologio/bitcoin da 200.000 ma senza alcuna soluzione tangibile.

    Mi è stato detto che domani mattina avrò una risoluzione amichevole e non vedo l'ora di vederlo, se mi restituiscono ciò che è stato preso e ciò che mi è dovuto, non posso ritenere responsabile la società come ho detto sopra, prima di questo ospite disonesto la vita è stata fantastica al Cloud Bet, ma la loro risposta mi mostrerà ovviamente quanto tutto ciò fosse profondamente radicato, ho offerto loro di parlare con terze parti che lo hanno incontrato e hanno dato il mio orologio, trader di bitcoin che hanno incassato le sue monete a Londra in contanti e così via ma non sembrano interessati. Lo spero perché rimborseranno ciò che è dovuto e ci laveremo le mani a vicenda.

    non lo saprò fino al mattino, anche se oggi ho chiesto espressamente una risoluzione.

  • Originale English Traduzione Italiano

    So isn’t the obvious solution they give your watch and losses back plus whatever profit this host has made and close your account? How is anything else considered an offer? I’m a vip host in Asia and work for a bookie in the UK.

    The casino is responsible for its employees and in this case it seems they were trying to enable problem gambling. If they cared about their reputation they should refund all money bet at the company and close your account. Not a refund on losses they were buttering you up to take all of your money and it’s worked. If they don’t offer to return everything I’m sure a judge in UK would not take kindly to foreign gambling companies behaving this way while doing business in its borders.

    Quindi la soluzione ovvia non è quella di restituire il tuo orologio e le perdite più qualsiasi profitto realizzato da questo host e chiudere il tuo account? In che modo qualsiasi altra cosa viene considerata un'offerta? Sono un host VIP in Asia e lavoro per un allibratore nel Regno Unito.

    Il casinò è responsabile dei propri dipendenti e in questo caso sembra che stessero cercando di favorire il gioco d'azzardo problematico. Se hanno a cuore la loro reputazione, dovrebbero rimborsare tutti i soldi scommessi presso l'azienda e chiudere il tuo account. Non un rimborso sulle perdite, ti stavano addolorando per prendere tutti i tuoi soldi e ha funzionato. Se non si offrono di restituire tutto, sono sicuro che un giudice nel Regno Unito non prenderebbe di buon occhio il fatto che le società di gioco d'azzardo straniere si comportino in questo modo mentre fanno affari nei suoi confini.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Sounds like their head of operations is preying on people with gambling problems for profit. They should refund all the money you’ve bet with their company and apologise for having this employee as an ambassador.

    Sembra che il loro capo delle operazioni stia prendendo di mira persone con problemi di gioco d'azzardo a scopo di lucro. Dovrebbero rimborsarti tutti i soldi che hai scommesso con la loro azienda e scusarsi per avere questo dipendente come ambasciatore.

  • Originale English Traduzione Italiano

    My client in the UK plays on this site as well. Apparently the company has completely changed its format of logging in from the UK within the last few hours after seeing all these posts (it wasn't the case at least as of 24 hours ago). This just goes to show that they've clearly done something very wrong and should make things right by being more strict with senior employees and making sure this never happens again

    Anche il mio cliente nel Regno Unito gioca su questo sito. Apparentemente la società ha cambiato completamente il formato di accesso dal Regno Unito nelle ultime ore dopo aver visto tutti questi post (non era così almeno 24 ore fa). Ciò dimostra semplicemente che hanno chiaramente fatto qualcosa di molto sbagliato e dovrebbero sistemare le cose essendo più severi con i dipendenti senior e assicurandosi che ciò non accada mai più

  • Originale English Traduzione Italiano

    @turtleblue casinos i played all preyed on the weaks and enticed us or at least i'll talk for myself, me, into losing everything. The cycle were clear and their reactions everytime i'd stop depositing or return with micro bets would make them go mad. They didn't want me to go back down to lower bets, they wanted it all. The thing is for decades online casinos were banking on the fact that the wolrd is big and infinite players waiting so they would just rip the players get rid of them and then work on the new ones. The thing is... casinos have multiplied all over everywhere in all countries. The "big world" is not a thing anymore. Casinos rekt their players but there is no new ones. The new players they get left from other casinos... to replace the ones that had left their own casino for another. So they struggle, they run out of fishes to fry and it shows. Look at the RTP going down down while the rewards and loyatly prizes are almost a thing of the past. They rekt everyone and now try to rekt us even more to make up for it. They are not thinking straight, they are ruining themselves. What makes me rage so much is not only did they do it to themselves.. but they rage on players and try to get revenge on them somehow for their own failures. Leads to a casino being mad at a player that complains about losing 1000x+ a day on low variance slot lol.

    They tell me it's expensive bla bla. If the industry is expensive it,s not the player's fault, it's the industry. Too many people trying to get rich at same time, tons of people on the same pie. Playing world of warcraft cost 15$ a month and the player is connected to servers 24/7 with techs and team working on the game all year long. So us at home playing on slots that are much more basic than a video game shouldnt cost all that much more. So when im told it's normal to spend 100x more than that every month cauz it's expensive... hmm no. To me it looks like if there was a restaurant selling a burger expecting customers to pay 500$ for it because they are 25 in the kitchen with 10 owners and an entire board of CEO's expecting to get rich out of it. That's about what the industry is at now. They give the customer  a hot dog and expect them to pay all their bills for it and then wonder why the customer is angry or not returning and blame it on everything but themselves.

    I casinò @turtleblue a cui ho giocato hanno tutti predato i deboli e ci hanno allettato o almeno parlerò da solo, io, facendoci perdere tutto. Il ciclo era chiaro e le loro reazioni ogni volta che smettevo di depositare o tornavo con microscommesse li facevano impazzire. Non volevano che tornassi ad abbassare le scommesse, volevano tutto. Il fatto è che per decenni i casinò online hanno puntato sul fatto che il mondo è grande e che i giocatori sono infiniti in attesa di poter semplicemente strappare i giocatori, sbarazzarsene e poi lavorare su quelli nuovi. Il fatto è che... i casinò si sono moltiplicati ovunque in tutti i paesi. Il "grande mondo" non esiste più. I casinò recensiscono i loro giocatori ma non ce ne sono di nuovi. I nuovi giocatori vengono lasciati da altri casinò... per sostituire quelli che avevano lasciato il proprio casinò per un altro. Allora lottano, finiscono i pesci da friggere e si vede. Guarda l'RTP che scende mentre le ricompense e i premi leali sono quasi una cosa del passato. Recitano tutti e ora provano a recensirci ancora di più per rimediare. Non pensano lucidamente, si stanno rovinando. Ciò che mi fa arrabbiare così tanto non è solo che lo fanno a se stessi... ma si arrabbiano con i giocatori e cercano di vendicarsi in qualche modo per i loro fallimenti. Porta un casinò ad arrabbiarsi con un giocatore che si lamenta di perdere più di 1000 volte al giorno su slot a bassa varianza lol.

    Mi dicono che è caro bla bla. Se l'industria è costosa non è colpa del giocatore, è dell'industria. Troppe persone cercano di arricchirsi allo stesso tempo, tonnellate di persone sulla stessa torta. Giocare a World of Warcraft costa 15$ al mese e il giocatore è connesso ai server 24 ore su 24, 7 giorni su 7, con tecnici e team che lavorano sul gioco tutto l'anno. Quindi noi a casa che giochiamo a slot che sono molto più semplici di un videogioco non dovremmo costare molto di più. Quindi, quando mi è stato detto che è normale spendere 100 volte di più ogni mese perché è costoso... hmm no. A me sembra che se ci fosse un ristorante che vende un hamburger e si aspetta che i clienti paghino 500 $ perché ci sono 25 persone in cucina con 10 proprietari e un intero consiglio di amministrazione che si aspetta di arricchirsi. Questo è lo stato attuale del settore. Danno al cliente un hot dog e si aspettano che paghi tutti i conti e poi si chiedono perché il cliente è arrabbiato o non torna e danno la colpa a tutto tranne che a se stessi.

  • Originale English Traduzione Italiano

    We earlier made what we feel was a full and accurate statement which explains Cloudbet's position, as we continue to engage in private discussions with the customer to further our investigation and reach a solution.

    However, we are disappointed that Cloudbetscam's posts on this forum continue to make statements and allegations about Cloudbet that are defamatory and untrue. Cloudbet welcomes this forum as a place for customers to ask questions and air genuine grievances but it should not be a place for people to be able to make such wild and false statements. Continuing the misinformed narrative here is not helpful to our ongoing attempts at resolution and it makes it difficult to continue these discussions in good faith.

    While we hope to resolve the issue, we do reserve the right to refer this matter and any individuals involved to the relevant legal bodies.

    In precedenza abbiamo rilasciato quella che riteniamo una dichiarazione completa e accurata che spiega la posizione di Cloudbet, mentre continuiamo a impegnarci in discussioni private con il cliente per approfondire la nostra indagine e raggiungere una soluzione.

    Tuttavia, siamo delusi dal fatto che i post di Cloudbetscam su questo forum continuino a contenere dichiarazioni e accuse su Cloudbet diffamatorie e false. Cloudbet accoglie questo forum come un luogo in cui i clienti possono porre domande ed esprimere lamentele autentiche, ma non dovrebbe essere un luogo in cui le persone possano fare dichiarazioni così selvagge e false. Continuare qui la narrazione disinformata non è utile ai nostri continui tentativi di risoluzione e rende difficile portare avanti queste discussioni in buona fede.

    Anche se speriamo di risolvere il problema, ci riserviamo il diritto di deferire la questione e tutti gli individui coinvolti agli organi legali competenti.

  • Originale English Traduzione Italiano

    To make it clear I have to come to an arrangement with cloud bet and want to specify that the above statements are not accurate and that they as a company have not done things to warrant these actions or allegations by myself.

    I have an issue with a former employee but take no issue with the company or what they have done and how they have handled these things. the chat logs are not fully accurate and as of our agreement today i will be closing my relationship with cloud bet pending our agreed upon resolution. This is being submitted now and i am supposed to then withdraw and close my account.

    Per chiarire, devo raggiungere un accordo con Cloud Bet e desidero specificare che le dichiarazioni di cui sopra non sono accurate e che come azienda non hanno fatto cose per giustificare queste azioni o accuse da parte mia.

    Ho un problema con un ex dipendente, ma non ho alcun problema con l'azienda o con ciò che hanno fatto e come hanno gestito queste cose. i registri della chat non sono del tutto accurati e a partire dal nostro accordo di oggi chiuderò il mio rapporto con cloud bet in attesa della nostra risoluzione concordata. Questo è stato inviato ora e poi dovrei ritirare e chiudere il mio account.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hello cloudbetscam,

    Ok, thank you for the update. If you've managed to reach a resolution with the casino, we're going to mark this case as resolved. Please keep us updated.

    Ciao cloudbetscam,

    Ok, grazie per l'aggiornamento. Se sei riuscito a raggiungere una soluzione con il casinò, contrassegneremo questo caso come risolto. Per favore, tienici aggiornati.

  • Originale English Traduzione Italiano

    I think after speaking to my own players and seeing copies of the contracts, the issue here is not that this client obviously took a pay off to shut up its that a UK registered business is conducting gambling business and pay out and pay in from within the UK. That is illegal and therefore the local company is liable. If Cloudbet is responsible for the local Game Theory Research Ltd., then it would also be liable. 

    What I would suggest to the OP regardless of his innocence or guilt in the matter is that he knows and has information that a company is operating illegally within the UK. Don’t accept a payment to be quiet and proceed to go after the company for everyone else that operates in the UK and pays its gambling taxes.

    The contracts clearly state and I’ve seen them from my contact at the company that nobody there is allowed to receive gifts or make any payments related to gambling and both of these things have happened. So let’s get to the bottom of these issues? What does game theory research have to say and will they release any statement on everything? My player was playing from the UK with no vpn as of 24 hours ago before this became public.

    Penso che dopo aver parlato con i miei giocatori e aver visto le copie dei contratti, il problema qui non è che questo cliente abbia ovviamente preso un compenso per tacere, che un'azienda registrata nel Regno Unito sta conducendo attività di gioco d'azzardo e paga e paga dall'interno UK. Ciò è illegale e quindi l'azienda locale è responsabile . Se Cloudbet fosse responsabile della locale Game Theory Research Ltd., allora anche lui sarebbe responsabile.

    Ciò che suggerirei all’OP, indipendentemente dalla sua innocenza o colpevolezza in merito, è che sappia e abbia informazioni che un’azienda opera illegalmente nel Regno Unito. Non accettare un pagamento per stare zitto e procedere a perseguire la società per tutti gli altri che operano nel Regno Unito e pagano le tasse sul gioco d'azzardo.

    I contratti affermano chiaramente, e l'ho visto dal mio contatto presso l'azienda, che a nessuno è consentito ricevere regali o effettuare pagamenti relativi al gioco d'azzardo ed entrambe le cose sono accadute. Allora andiamo al fondo di questi problemi? Cosa ha da dire la ricerca sulla teoria dei giochi e rilascerà qualche dichiarazione su tutto? Il mio giocatore stava giocando dal Regno Unito senza VPN 24 ore fa prima che questo diventasse pubblico.

  • Originale English Traduzione Italiano

    We refer to point 4 in our March 5 comment, in response to the OP’s claims that Cloudbet is running an unlicensed gambling operation in the UK: This claim is completely false. We have very clearly stated at the bottom of our website that we are domiciled in Curacao and licensed by regulators there. We confirm that we are compliant with regulations of all jurisdictions that we operate in. We do not accept bets from customers in the UK.

    Facciamo riferimento al punto 4 nel nostro commento del 5 marzo, in risposta alle affermazioni dell'OP secondo cui Cloudbet sta eseguendo un'operazione di gioco d'azzardo senza licenza nel Regno Unito: questa affermazione è completamente falsa. Abbiamo affermato molto chiaramente nella parte inferiore del nostro sito Web che abbiamo sede a Curacao e abbiamo la licenza dalle autorità di regolamentazione locali. Confermiamo di rispettare le normative di tutte le giurisdizioni in cui operiamo. Non accettiamo scommesse da clienti nel Regno Unito.

  • Originale English Traduzione Italiano

    Hi everyone, just wanted to follow up that i have agreed to not say or threaten this company with anything defamotry or untrue.

    I have also noted elsewhere that I will be pursuing monetary losses elsewhere for gifts that they believe to have been returned by the host which i disagree with. As far as the ilegal gambling license. I cannot speak on that other than to say I was in london and made a withdrawal a few weeks ago, site fully accessible. I have asked the company to specify the legalities around its employees being able to access player accts, credit and remove funds(bitcoin) and their gift policy within the UK but havent heard back. 

    They have settled with me today and the account closed but i havent been able to ascertain the legal response to the question i posed and as far as i can tell without a financial license or being regulated by the gambling authority their research business should have no access to players funds and the ability to add or subtract bitcoin to those accounts. I am just speaking on the legal advice given through the last few days, if incorrect then i apolgoise but perhaps the company could clarify that. Their stance is that i wanted to defraud cloudbet and i have told them that I would be happy to face that, my stance is that the holding company did nothing wrong and cloudbet the business didn't know what was going on in its uk offices, obviously. Ironically I asked several times to close this account in january as i was feeling like i had lost too much money but here we are two months later having these problems.

    I have taken the payment and agreed that I won't defame the company any further or post incorrect chat logs or screen shots, I will pursure my watch outside of the company and I will pursue or help anyone looking into the legalities behind the UK game theory research ltd.

    Cheers everyone for the interest in all of this and im curious to see how everything plays out.

    Ciao a tutti, volevo solo informarvi che ho accettato di non dire o minacciare questa azienda con qualcosa di diffamatorio o falso.

    Ho anche notato altrove che perseguirò perdite monetarie altrove per regali che credono siano stati restituiti dall'ospite con cui non sono d'accordo. Per quanto riguarda la licenza di gioco d'azzardo illegale. Non posso parlare di questo se non dire che ero a Londra e ho effettuato un prelievo qualche settimana fa, sito completamente accessibile. Ho chiesto all'azienda di specificare gli aspetti legali relativi alla possibilità per i suoi dipendenti di accedere agli account dei giocatori, accreditare e rimuovere fondi (bitcoin) e la loro politica sui regali nel Regno Unito, ma non ho ricevuto risposta.

    Oggi si sono accordati con me e il conto è stato chiuso, ma non sono stato in grado di accertare la risposta legale alla domanda che ho posto e, per quanto ne so, senza una licenza finanziaria o senza essere regolamentato dall'autorità per il gioco d'azzardo, la loro attività di ricerca non dovrebbe avere accesso ai fondi dei giocatori e la possibilità di aggiungere o sottrarre bitcoin a tali conti. Sto solo parlando della consulenza legale fornita negli ultimi giorni, se errata mi scuso, ma forse la società potrebbe chiarirlo. La loro posizione è che volevo frodare Cloudbet e ho detto loro che sarei stato felice di affrontarlo, la mia posizione è che la holding non ha fatto nulla di male e Cloudbet non sapeva cosa stava succedendo nei suoi uffici nel Regno Unito, ovviamente. Ironicamente, ho chiesto più volte di chiudere questo conto a gennaio perché mi sentivo come se avessi perso troppi soldi, ma eccoci qui due mesi dopo con questi problemi.

    Ho accettato il pagamento e ho accettato di non diffamare ulteriormente la società né pubblicare registri di chat o schermate errati, custodirò il mio orologio al di fuori della società e perseguirò o aiuterò chiunque esamini gli aspetti legali dietro il gioco del Regno Unito ricerca teorica ltd.

    Saluti a tutti per l'interesse per tutto questo e sono curioso di vedere come andrà a finire.

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