Oh my, you are helping me with a complaint at Duckyluck, and now? since they never paid me yet, I went ahead, transfered another 100 to bitcoin. I decided to play straight cash at Jumba Bet. My coinbase, said they sent it at 6:51 last night successfully. The casinos site says INSTANT DEPOSIT...Well 15 minutes later, i am told by chat to wait 2 hours. I checked every half hour, and sent pics to support, showing the coinbase conformation, to their address etc.
2 hours later? chat tells me I should wait 24! I said, hey, I wanted to play tonight. really stressfull time, this was my entertainment, to relax, and you have ruined it. I sent again, emails, proof support. this morning> here is the message from jumba bet via email.
Jumba Bet Support
9:48 AM (17 minutes ago)
to me
Dear Diana,
Thank you for reaching out to us. We apologize for not responding on time.
Thank you for providing us with the information. I have escalated the matter to our finance department. They have 48 hours to look into this and you can come through to the chat for feedback.
Please note our finance department operates Monday to Friday, 09H00 (GMT) to 16H00 (GMT)
so at this rate? I will be waiting until monday for even an answer? and they have my $55 that was sent to them yesterday. Why is this happening? so frustrating, thanks for your help beware jumba bet right now.
Oh mio Dio, mi stai aiutando con un reclamo a Duckyluck, e adesso? dato che non mi hanno ancora pagato, sono andato avanti e ho trasferito altri 100 su bitcoin. Ho deciso di giocare in contanti su Jumba Bet. Il mio coinbase ha detto che l'hanno inviato con successo alle 6:51 di ieri sera. Il sito del casinò dice DEPOSITO IMMEDIATO... Beh, 15 minuti dopo, mi viene detto in chat di aspettare 2 ore. Controllavo ogni mezz'ora e inviavo foto all'assistenza, che mostravano la conformazione della base della moneta, al loro indirizzo ecc.
2 ore dopo? la chat mi dice che dovrei aspettare le 24! Ho detto, ehi, volevo suonare stasera. È stato un momento davvero stressante, questo era il mio divertimento, rilassarmi, e tu l'hai rovinato. Ho inviato di nuovo, e-mail, supporto di prova. stamattina> ecco il messaggio di jumba bet via email.
Supporto per le scommesse Jumba
9:48 (17 minuti fa)
per me
Cara Diana,
Grazie per averci contattato. Ci scusiamo per non aver risposto in tempo.
Grazie per averci fornito le informazioni. Ho inoltrato la questione al nostro dipartimento finanziario. Hanno 48 ore per esaminare la questione e puoi entrare nella chat per un feedback.
Tieni presente che il nostro dipartimento finanziario è operativo dal lunedì al venerdì, dalle 09:00 (GMT) alle 16:00 (GMT)
quindi di questo passo? Aspetterò fino a lunedì anche solo per una risposta? e hanno i miei $ 55 che sono stati inviati loro ieri. Perché sta succedendo? così frustrante, grazie per il tuo aiuto, fai attenzione a Jumba Bet in questo momento.