I would at this point not reccomend the btc-casino.io I just spent an hour chatting with one of there support people and they contradicted everything other support people told me about the withdrawal process. Ihave been told conflicting answers about.
withdrawals being processed in 24hours (which the T&C states they will without citing exceptions).
Withdrawals are processed over the weekend.
That a large withdrawal will not result in a delay of the wihdrawal processed. (which it seems It does).
I was told that the playthrough was 35x on redeemed Comp points when the T&C states 20x. This caused me to lose over 1 BTC while trying to meet the false playthrough.
I have had programs crash on bonus rounds. In which support told me they sent it to tech and they will email me. Never Happened.
They have told me they have sent my withdrawal requests to finance and finance will email me. Never happened.
I had a previous account hacked, when I asked tohave the account blocked (the hacker still online) they said it was not possible to block he account. The hacker intentionally lost my balance 400mbtc + when he realize he was not going to be able to wihdrawal. I just got an email that they blocked my old account. which I stopped using.
There withdrawal policies are designed and withdrawals delayed hoping that you will end up playing and losing the funds.
I like playing at this casino, however at his point I feel they are untrust worthy. My overall impression of thier support is that answers are based on what is convient for them to say as oppsed to straight forward answers.
A questo punto non consiglierei btc-casino.io. Ho appena trascorso un'ora a chiacchierare con una delle persone dell'assistenza e hanno contraddetto tutto ciò che le altre persone dell'assistenza mi hanno detto sul processo di prelievo. Mi sono state fornite risposte contrastanti su.
i prelievi vengono elaborati in 24 ore (cosa che i T&C affermano senza citare eccezioni).
I prelievi vengono elaborati durante il fine settimana.
Che un prelievo di grandi dimensioni non comporterà un ritardo nel prelievo elaborato. (cosa che sembra che accada).
Mi è stato detto che il playthrough era di 35 volte sui punti Comp riscattati quando i T&C indicano 20 volte. Ciò mi ha fatto perdere più di 1 BTC mentre cercavo di soddisfare il falso playthrough.
Si sono verificati arresti anomali dei programmi durante i round bonus. In cui il supporto mi ha detto di averlo inviato al tecnico e mi invieranno un'e-mail. Mai accaduto.
Mi hanno detto che hanno inviato le mie richieste di prelievo alla finanza e la finanza mi invierà un'e-mail. Mai accaduto.
Ho avuto un account violato in precedenza, quando ho chiesto di bloccare l'account (l'hacker era ancora online) hanno detto che non era possibile bloccare l'account. L'hacker ha perso intenzionalmente il mio saldo di 400mbtc + quando si è reso conto che non sarebbe stato in grado di prelevare. Ho appena ricevuto un'e-mail che mi informano che hanno bloccato il mio vecchio account. che ho smesso di usare.
Vengono progettate politiche di prelievo e i prelievi vengono ritardati sperando che finirai per giocare e perdere i fondi.
Mi piace giocare in questo casinò, tuttavia a questo punto ritengo che non siano degni di fiducia. La mia impressione generale del loro supporto è che le risposte si basino su ciò che è conveniente per loro dire in opposizione alle risposte dirette.