Sydney,
One more thing, why is it that you thank the casino rep for responding to this thread.
This casino is fraudulent and the protection of privacy act and the explanation they have given is ridiculous.
Let's be honest,they first claimed that the country I registered with is not correct, now they are changing their story.
The players here need an independant reviewer on this forum.
I have also see many times that the moderators have posted that this is a free service and that they are not getting paid or there are no perks given to the moderators of this forum.
I do not know about other players but any player or members here that is in their right frame of mind, would not believe that nonsense.
I am waiting for the casino response here and have also registered a formal complaint with the <name removed by moderator Sydney> which I believe to be more fair and I hope a positive outcome comes out of this.
Sydney,
Ancora una cosa: perché ringrazi il rappresentante del casinò per aver risposto a questo thread.
Questo casinò è fraudolento e la legge sulla protezione della privacy e la spiegazione che hanno fornito sono ridicole.
Siamo onesti, prima hanno affermato che il paese in cui mi sono registrato non è corretto, ora stanno cambiando la loro storia.
I giocatori qui hanno bisogno di un revisore indipendente su questo forum.
Ho anche visto molte volte che i moderatori hanno postato che si tratta di un servizio gratuito e che non vengono pagati o che non vengono concessi vantaggi ai moderatori di questo forum.
Non conosco gli altri giocatori, ma qualsiasi giocatore o membro qui che sia nel giusto stato d'animo, non crederebbe a queste sciocchezze.
Sto aspettando la risposta del casinò qui e ho anche registrato un reclamo formale con che ritengo sia più giusto e spero che ne venga fuori un esito positivo.