Hello boykuncute,
Fraudulent activity is when a player creates two accounts at two different casinos or takes part in "opposite betting" with a player from another casino and at the same time starts playing the same live game at the same table. If their Fraud Department has established that it is a fraud like this, then we can't do anything about it and they have the right, as stated in their T&C, to close your account and revoke your winnings.
If you have one account and use the "opposite betting" method with a straight deposit, we do not consider it as fraud, because the player has no chance to profit from such a betting method.
You can complain to Evolution Gaming whose Baccarat you played if you think the Casino is wrong.
Hope this will help.
Thank you for understanding.
Ciao ragazzo carino ,
L'attività fraudolenta si verifica quando un giocatore crea due conti in due casinò diversi o partecipa a "scommesse opposte" con un giocatore di un altro casinò e allo stesso tempo inizia a giocare allo stesso gioco dal vivo allo stesso tavolo. Se il loro dipartimento antifrode ha stabilito che si tratta di una frode come questa, allora non possiamo fare nulla e loro hanno il diritto, come indicato nei loro T&C, di chiudere il tuo account e revocare le tue vincite.
Se hai un conto e utilizzi il metodo "scommessa opposta" con un deposito diretto, non lo consideriamo una frode, perché il giocatore non ha alcuna possibilità di trarre profitto da tale metodo di scommessa.
Puoi presentare un reclamo a Evolution Gaming a cui hai giocato a Baccarat se ritieni che il Casinò abbia torto.
Spero che questo possa essere d'aiuto.
Grazie per la comprensione.