I know this isn't for poker sites but I can't get a hold of these guys (only email supp that responds within 48 hrs). I have been emailing them about this since Aug 16th and not a single reply!. Let me explain my situation, First of all, Ive been a depositing player at Blackchip Poker for years and I've never had an issue with them. Cashouts are quick,etc When I have had a support issue, they usually get it resolved within 48 hrs. I am a good customer depositing 2/3 times a week. So here is the problem. They have 3 CASINOs on their site. One of the 3 is an older casino software but I like it. Threy have slot tournaments daily. So heres what happened. I entered a $5 tournament. You MUST finish all your spins before the tourny ends. I played and immediately jumpedinto 2nd place. So I still had 49 spins left, I was watching the clock because said tournament was ending in 20 minutes. I am fully aware that I have spins I need to finish, but I was waiting just in case someone came and got a better score I could try and catch them. So, whith 15 ninutes left, I am about to spin my tremaining spins at 1 cent per spin so my score will count. (remember you must COMPLETE your alotted spins in order for your score to be VALID.) when the whole site GOES DOWN FOR MAINTENANCE! It logs me out, when it comes back up, the tournament has ENDED and my score DISQUALIFIED due to the LEFT OVER spins. My prize( for the tourney I paid to get into is called "SLOTS MADNESS")was supposed to be $50 cash and a $30 entry to a tournament called "TALES OF TERROR". I received neither. I amvery disturbes by this as I have deposited thousands with them and this just kills me. Hopefully somebody can help. My usernamefor the site is mistaflaust. it happened on aug 16th at 17:54 hours. the transaction number from tourny entry is 1388209594. The session ID for the actual tournament play is 7087503. Thanks I hope someone can help me.
So che questo non è per i siti di poker, ma non riesco a contattare questi ragazzi (solo supporto e-mail che risponde entro 48 ore). Ho inviato loro un'e-mail a riguardo dal 16 agosto e non ho ricevuto una sola risposta!. Lasciami spiegare la mia situazione. Prima di tutto, sono anni che depositi su Blackchip Poker e non ho mai avuto problemi con loro. I prelievi sono rapidi, ecc. Quando ho un problema di supporto, di solito lo risolvono entro 48 ore. Sono un buon cliente che deposita 2/3 volte a settimana. Quindi qui è il problema. Hanno 3 CASINÒ sul loro sito. Uno dei 3 è un software da casinò più vecchio ma mi piace. Ci sono tornei di slot ogni giorno. Quindi ecco cosa è successo. Ho partecipato a un torneo da $5. DEVI terminare tutti i giri prima che il torneo finisca. Ho giocato e sono subito balzato al 2° posto. Quindi mi restavano ancora 49 giri, stavo guardando l'orologio perché il torneo finiva tra 20 minuti. Sono pienamente consapevole di avere dei giri che devo finire, ma stavo aspettando nel caso qualcuno arrivasse e ottenesse un punteggio migliore, avrei potuto provare a prenderli. Quindi, con 15 minuti rimasti, sto per eseguire i miei giri rimanenti a 1 centesimo per giro, quindi il mio punteggio conterà. (ricorda che devi COMPLETARE i giri assegnati affinché il tuo punteggio sia VALIDO.) quando l'intero sito VA IN MANUTENZIONE! Mi disconnette, quando si riavvia, il torneo è TERMINATO e il mio punteggio è SQUALIFICATO a causa dei giri LEFT OVER. Il mio premio (per il torneo a cui ho pagato per partecipare si chiama "SLOTS MADNESS") avrebbe dovuto essere $ 50 in contanti e $ 30 per l'ingresso a un torneo chiamato "TALES OF TERROR". Non ho ricevuto nessuno dei due. Questo mi disturba molto perché ne ho depositati migliaia e questo mi uccide. Spero che qualcuno possa aiutare. Il mio nome utente per il sito è mistaflaust. è successo il 16 agosto alle 17:54. il numero di transazione dall'iscrizione al torneo è 1388209594. L'ID di sessione per il torneo effettivo è 7087503. Grazie, spero che qualcuno possa aiutarmi.