Dear Moderators,
On February 12th I achieved a balance of $9815 after playing the casino's Crypto Reload Bonus and completing the WR. I submitted my first withdrawal for $2500 and received no email request for KYC documents after several days. Then on February 24th I sent an email to support with images of my ID and recent utility bill to get the KYC process going. In the two weeks since then I have received no communication from the casino regarding receipt or review of these documents.
At this point there appears to be no movement from the casino to at least complete my KYC verification, and I'm asking for your assistance to contact the casino and help move things along. Thanks.
Importo contestato: 9814.92$
Casinò: BikiniSlots Casino
Case #: 3011
Cari moderatori, il 12 febbraio ho raggiunto un saldo di $ 9815 dopo aver giocato al Crypto Reload Bonus del casinò e completato il WR. Ho inviato il mio primo prelievo di $ 2500 e non ho ricevuto alcuna richiesta via e-mail per i documenti KYC dopo diversi giorni. Quindi il 24 febbraio ho inviato un'e-mail al supporto con le immagini del mio documento di identità e della recente bolletta per avviare il processo KYC. Nelle due settimane successive non ho ricevuto alcuna comunicazione dal casinò in merito alla ricezione o alla revisione di questi documenti. A questo punto sembra che non ci siano movimenti dal casinò per completare almeno la mia verifica KYC e chiedo il vostro aiuto per contattare il casinò e aiutarlo a far procedere le cose. Grazie.
Importo contestato: 9814.92$
Casinò: BikiniSlots Casino
Case #: 3011