Okey, I'm pretty sure BetClic doesn't care about their customers so I don't expect any reply.
Basicly I had NO MONEY (0.00) on my account one week ago. I made like €50 deposit to play without any extra cash. After playing for a while I have notice that all of my funds are in my BONUS ACCOUNT. I have contacted live chat why it is so, I didn't get any single cent from them. They told me that I had some bonsuses that I have lost before making my deposit and I should go and cancel them. I did so and I had 0.00 in my account after that. I told them to add my previous amount of cash to my real balance. I heard "No, it's your fault, deal with it".
REALLY? They told me to cancel those bonuses to make me lose all my cash. I was contacting like 5 people from their live chat/email support and yet- no money back. One person gave me A JOKE €10 BONUS with 40x wagering requirements instead I have cancelled it as soon as I got it. 2 days later I was trying to fix it once again and person from live chat told me that I HAVE ACCEPTED COMPENSATION OF €10 BONUS, I WAS PLAYING WITH IT AND I LOST IT.
I HAVE CANCELLED IT as soon I got it. So they have stolen my money and keep lying about me using their joke bonus, although I have sent them a screenshot that I didn't play for a week at all.
So I am going to contact their license provider as I won't let them just to steal my money and lie to me. Anyone has done it before, which email address I should sent emails to? cs.escalations.com@betclicgroup.com ?
Ok, sono abbastanza sicuro che BetClic non si preoccupi dei propri clienti, quindi non mi aspetto alcuna risposta.
Fondamentalmente una settimana fa non avevo SOLDI (0,00) sul mio conto. Ho effettuato un deposito di circa 50 € per giocare senza contanti aggiuntivi. Dopo aver giocato per un po', ho notato che tutti i miei fondi sono nel mio CONTO BONUS. Ho contattato la chat dal vivo perché è così, non ho ricevuto nemmeno un centesimo da loro. Mi hanno detto che avevo dei bonus che avevo perso prima di effettuare il deposito e dovevo andare a cancellarli. L'ho fatto e dopo ho avuto 0,00 sul mio conto. Ho detto loro di aggiungere il mio precedente importo in contanti al mio saldo reale. Ho sentito "No, è colpa tua, affrontalo".
VERAMENTE? Mi hanno detto di annullare quei bonus per farmi perdere tutti i miei soldi. Stavo contattando circa 5 persone dalla loro chat dal vivo/supporto via email e tuttavia non ho ricevuto alcun rimborso. Una persona mi ha invece regalato UNO SCHERZO BONUS DA 10 € con requisiti di scommessa 40x L'ho cancellato non appena l'ho ricevuto. 2 giorni dopo stavo provando di nuovo a risolverlo e una persona dalla chat dal vivo mi ha detto che HO ACCETTATO UN COMPENSO DI € 10 BONUS, STAVO GIOCANDO CON ESSO E L'HO PERSO.
L'HO ANNULLATO non appena l'ho ricevuto. Quindi mi hanno rubato i soldi e continuano a mentire su di me usando il loro bonus scherzo, anche se ho inviato loro uno screenshot che non ho giocato per una settimana.
Quindi contatterò il loro fornitore di licenza perché non permetterò loro di rubarmi i soldi e mentirmi. Qualcuno lo ha già fatto, a quale indirizzo email dovrei inviare le email? cs.escalations.com@betclicgroup.com ?