hello i have another problem with BABE CASINO
my id in this casino: 33047775
i Made several days ago deposit and get 200 % bonus. they not tell me when i ask about bonus on LC, that it is not for Poland. they give me bonus.
After make rollover, i ask withdraw, they ask me about documents, copy of id, utility bill. Sudenly, during withdrawing procedure (not during depositing) they recall that poland cannot get bonus, but they convince me, that they want to withdraw my winnings and ask me to send dcoument: it is part of they e-mail:
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Dear Player,
We are making our best to help you to verify the account, I know this can be frustrating, but this is what is required from us and written in the law, so let’s finish this so we can process your withdrawal.
In case you don’t have electricity or water bill, you can send us:
Your Verified Skrill account screen shot with your address visible;
Or bank account statement with your address visible.
Otherwise we will be forced to apply Bonus TC which states:
5. Players from the following countries are not permitted to receive the first deposit bonus, any deposit bonuses or free spins unless otherwise stated: Belarus, Poland, Republic of Moldova, Malaysia, Philippines, Kazakhstan, Vietnam, Thailand, Indonesia, Bangladesh, Mongolia.
Awaiting documents from you, and you’re welcome to ask any questions concerning you.
Kind greetings
Victoria ''
i send them copy of id, utlity bill, screenshot of skrill - all documents they need.
Then, they call me, but i dont understand english from hear, so i told them it.
After it, they close my account and write, that ,,Unfortunately we strongly believe your account is used by someone else which is prohibited by our T&C and by international anti-money laundering rules. ''
There is no other person use my account and i have only one account, so it is simply fraud from them. they write, that my account is duplicated but it is not true ! i promise that i have only one account ! It is simply FRAUD ! They refundnd 10 euro deposit, but i ask withdraw 195 euro, so they fraud me about 185 euro.
First, they ask me to send docuemtns and convince, that they want withdraw, and after send all documents, without reason they blocked account and stop money.
It is simply fraud. please help me !
ciao, ho un altro problema con BABE CASINO
il mio ID in questo casinò: 33047775
Ho effettuato un deposito diversi giorni fa e ho ricevuto un bonus del 200%. non mi dicono quando chiedo del bonus su LC, che non è per la Polonia. mi danno un bonus.
Dopo aver effettuato il rollover, chiedo il ritiro, mi chiedono documenti, copia della carta d'identità, bolletta. All'improvviso, durante la procedura di prelievo (non durante il deposito) si ricordano che la Polonia non può ottenere bonus, ma mi convincono che vogliono ritirare le mie vincite e mi chiedono di inviare il documento: fa parte della loro e-mail:
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Caro Giocatore,
Stiamo facendo del nostro meglio per aiutarti a verificare l'account, so che può essere frustrante, ma questo è ciò che ci viene richiesto ed è scritto nella legge, quindi finiamolo in modo da poter elaborare il tuo prelievo.
Se non hai la bolletta dell'elettricità o dell'acqua puoi inviarci:
Schermata del tuo conto Skrill verificato con il tuo indirizzo visibile;
Oppure estratto conto bancario con il tuo indirizzo visibile.
In caso contrario saremo costretti ad applicare il Bonus TC che recita:
5. I giocatori dei seguenti paesi non sono autorizzati a ricevere il bonus sul primo deposito, eventuali bonus sul deposito o giri gratuiti se non diversamente specificato: Bielorussia, Polonia, Repubblica di Moldavia, Malesia, Filippine, Kazakistan, Vietnam, Tailandia, Indonesia, Bangladesh, Mongolia .
Aspetto i tuoi documenti e sei il benvenuto a porre qualsiasi domanda che ti riguarda.
Cordiali saluti
Vittoria''
Mando loro una copia della carta d'identità, della bolletta, dello screenshot di Skrill: tutti i documenti di cui hanno bisogno.
Poi mi chiamano, ma non capisco l'inglese, quindi glielo ho detto.
Successivamente, chiudono il mio account e scrivono che, purtroppo, crediamo fermamente che il tuo account sia utilizzato da qualcun altro, cosa vietata dai nostri T&C e dalle norme internazionali antiriciclaggio. ''
Nessun'altra persona utilizza il mio account e ho un solo account, quindi è semplicemente una frode da parte loro. scrivono che il mio account è duplicato ma non è vero! prometto che ho un solo account! È semplicemente una FRODE! Rimborsano un deposito di 10 euro, ma chiedo di ritirare 195 euro, quindi mi truffano per circa 185 euro.
Per prima cosa mi chiedono di inviare documenti e di convincerli che vogliono ritirarli, e dopo aver inviato tutti i documenti, senza motivo hanno bloccato il conto e bloccato i soldi.
È semplicemente una frode. mi aiuti per favore !