Hi Nick
I'm having issue with a withdraw with azurehand casino as well. They kept asking for my bank details which they already had, and then tell me after over two weeks of verifying and updating my information, That I cannot withdraw because I used a bonus...... When the bonus had a 60x playthrough which I had completed.... And has a 100 dollar max withdraw Limit, which is what my withdraw is totalling to. My account transactions even says *manager withdrawal approved*
My username is JC1982
If you could help out that would be greatly appreciated, thankyou
Ciao Nick
Ho problemi con un prelievo anche con il casinò azurehand. Continuavano a chiedermi le mie coordinate bancarie che già avevano, per poi dirmi, dopo oltre due settimane di verifica e aggiornamento delle mie informazioni, che non posso prelevare perché ho utilizzato un bonus...... Quando il bonus aveva un playthrough di 60x che Avevo completato.... E ho un limite massimo di prelievo di 100 dollari, che è il totale del mio prelievo. Le transazioni del mio conto dicono addirittura *ritiro del gestore approvato*
Il mio nome utente è JC1982
Se potessi dare una mano sarebbe molto apprezzato, grazie