Hi,
I had requested a withdrawal of $1000 from Avantgarde Casino back in May and still have not received it. Support are impossible to reach and when I'm lucky enough to get someone I get no answers and are told to send an email. I have sent numerous emails which takes weeks to get a reply if any. And when I do, again no answers. I've sent requested documents and still no funds. Example one, a reply said to wait 18 days for processing so I wait. 18 days pass nothing. Same reply, they say 72hrs for verification on a document. Time pass and still nothing. The brought up the fact that I posted on a forum regarding this matter and they accused me of "staining their name" that they "never crossed any rules" and I needed to remove it. Days go by and still nothing. Example two, on July 15th I this email...Your account has been reopened. Your account was suspended due to our system recognizing an IP address that belongs to a restricted country. If you're using a VPN, please make sure to turn it off before logging in.
Otherwise, your account may be suspended permanently. What the?? Then July 20th I get an email stating the withdrawal was complete and sent to me. Where? Where'd they send it? Definitely not to me cause I still haven't received it. I'm frustrated and angry that I have to go through all this when it not necessary. All along my account gets locked multiple times where I contact chat support and through email to have it reset cause I can't log in. I just don't know what to do anymore. Any suggestions would be greatly appreciated. Thank you
CIAO,
Avevo richiesto un prelievo di $ 1000 da Avantgarde Casino a maggio e non l'ho ancora ricevuto. È impossibile raggiungere il supporto e quando ho la fortuna di trovare qualcuno non ricevo risposte e mi viene detto di inviare un'e-mail. Ho inviato numerose e-mail e ci vogliono settimane per ottenere una risposta, se presente. E quando lo faccio, ancora una volta nessuna risposta. Ho inviato i documenti richiesti e ancora senza fondi. Esempio uno, una risposta diceva di attendere 18 giorni per l'elaborazione, quindi aspetto. 18 giorni non passano nulla. Stessa risposta, dicono 72 ore per la verifica su un documento. Il tempo passa e ancora niente. Hanno sollevato il fatto che avevo postato su un forum riguardo a questo argomento e mi hanno accusato di "macchiare il loro nome" di "non aver mai oltrepassato alcuna regola" e avevo bisogno di rimuoverlo. Passano i giorni e ancora niente. Esempio due, il 15 luglio ho inviato questa email... Il tuo account è stato riaperto. Il tuo account è stato sospeso perché il nostro sistema ha riconosciuto un indirizzo IP che appartiene a un Paese soggetto a restrizioni. Se utilizzi una VPN, assicurati di disattivarla prima di accedere.
In caso contrario, il tuo account potrebbe essere sospeso in modo permanente. Cosa?? Poi il 20 luglio ricevo un'e-mail che mi informa che il ritiro è stato completato e mi è stata inviata. Dove? Dove l'hanno mandato? Sicuramente non a me perché non l'ho ancora ricevuto. Sono frustrato e arrabbiato perché devo affrontare tutto questo quando non è necessario. Da sempre il mio account viene bloccato più volte quando contatto l'assistenza via chat e tramite e-mail per ripristinarlo perché non riesco ad accedere. Semplicemente non so più cosa fare. Ogni suggerimento sarà molto apprezzato. Grazie