9club casino holding and my account for more than 20days with no status updates after I have submitted with full documents which request by them, including ic, passports, birth certificate and utilities bill.
In my account I have MYR3000++, when i requested for withdrawal, suddenly account is blocked.
I have checked with the customer service, but the reply only "your acount is still under investigation, our support management still under checking".
Hopefully someome can help me to get back my money.
regards,
KCM
kcmhuat@gmail.com
La detenzione del casinò 9club e il mio account per più di 20 giorni senza aggiornamenti di stato dopo aver inviato i documenti completi richiesti da loro, inclusi IC, passaporti, certificato di nascita e bolletta delle utenze.
Nel mio conto ho MYR3000++, quando ho richiesto il prelievo, improvvisamente il conto viene bloccato.
Ho controllato con il servizio clienti, ma la risposta è stata solo "il tuo account è ancora sotto indagine, la nostra gestione del supporto ancora sotto controllo".
Spero che qualcuno possa aiutarmi a recuperare i miei soldi.
saluti,
KCM
kcmhuat@gmail.com