Hey there LCB Fam! Hope all is having a fabulous February thus far... ☺️
From reading the responses from within this post regarding withdrawal and account verification.
This time around it's been an awful, yet frustrating (not!) experience due to no response from the casino regarding the emails I've sent in for account verification along and to get status check because of no response.
OK I signed up with Orbitspins.com since last month on Jan 26th, of which I ended up playing one of NDB Chips a couple of days later, took a break, and then went at it again to complete the terms of wagering on Feb 02.
I chimed in with chat support on the same day of which I was given (2) different email addresses to send in my docs for verification on separate occasions (I don't need to elaborate as you'll understand as I explain) on top of that I got the email address for casino support which is given on the casino site.
As of today, which is now Feb 21, it's been well over 3 weeks (15 business days) and I've sent in several emails (cashier@orbitspins.com, banking@orbitspins.com, support@orbitspins.com) at least 5 business days from the last email sent due to no response. And all I get from "live chat support" is that the turn around time for verification is 5 business days and that they can't check on the status of accounts, but once account is approved to wait on email from verification team.
So all in all no response from casino departments and live chat can't do anything to help expedite the matter.
They can do better if they just respond!
Ciao a tutti, LCB Fam! Spero che tutto stia avendo un favoloso febbraio finora... ☺️
Dalla lettura delle risposte in questo post riguardanti il prelievo e la verifica dell'account.
Questa volta è stata un'esperienza orribile e frustrante (non!) a causa della mancata risposta dal casinò alle e-mail che avevo inviato per la verifica dell'account e per ottenere il controllo dello stato a causa della mancata risposta.
OK, mi sono iscritto a Orbitspins.com il mese scorso, il 26 gennaio, e un paio di giorni dopo ho giocato a una delle NDB Chips, ho fatto una pausa e poi ho ripreso a giocare per completare i termini delle scommesse il 2 febbraio.
Ho contattato l'assistenza via chat lo stesso giorno e mi sono stati forniti (2) diversi indirizzi email a cui inviare i miei documenti per la verifica in occasioni separate (non ho bisogno di dilungarmi, perché capirai mentre spiego); inoltre, ho ricevuto l'indirizzo email per l'assistenza del casinò che è indicato sul sito del casinò.
Ad oggi, che è il 21 febbraio, sono passate ben più di 3 settimane (15 giorni lavorativi) e ho inviato diverse e-mail (cashier@orbitspins.com, banking@orbitspins.com, support@orbitspins.com) almeno 5 giorni lavorativi dall'ultima e-mail inviata a causa della mancata risposta. E tutto ciò che ottengo dal "supporto tramite chat live" è che il tempo di risposta per la verifica è di 5 giorni lavorativi e che non possono controllare lo stato degli account, ma una volta che l'account è approvato, attendere l'e-mail dal team di verifica.
Quindi, tutto sommato, non c'è stata alcuna risposta dai dipartimenti del casinò e la chat in tempo reale non può fare nulla per aiutare a velocizzare la questione.
Potrebbero fare di meglio se solo rispondessero!