Hi Anchi, unfortunatley, every time I try to use any kind of code, bonuse, or no deposit bonus, or even purchasing a shop item. Casino Extreme always denys me the offer and/or gives me a hard time and change the rules. I have made over 8 deposits, beginning with $50 two or three times starting last year and $20 subsequent deposits maybe around six leading into this year recently. I have never been fully allowed to receivethe Welcome Package offer, as stated after 5 deposits as the player is eligible for additional bonuses, or cashback, etc. Neither have I been allowed the last 2 deposits t receive from conflicting information from different Chat Reps the 60 Free Spins after a deposit I made, because I purchased an LCB shop item twice which was considered a bonus, etc. And most recently, I was not able to receive cashback after another deposit was made.
I'm constantly told that there is not a bonus available for me or that my deposit that I want to make at the time for a bonus is in some way not allowed for me. I loved this casino from the beginning, but I feel like I am begging for them to just allow me to play or accept my deposits and play by their own terms.
Therefore, I give up with Casino Extreme, as they do not follow there own terms and conditions. I feel that they accepted 2 my shop purchases first just to not allow me to play with the weekend 60 free spins after making a deposit, which should not have any impact on what is promoted and after sending me a remainder email.
I really don't like to complain as I do sometime, but it's just not fair.
Ciao Anchi, sfortunatamente, ogni volta che provo a utilizzare qualsiasi tipo di codice, bonus o bonus senza deposito o persino ad acquistare un articolo del negozio. Casino Extreme mi rifiuta sempre l'offerta e/o mi dà del filo da torcere e cambia le regole. Ho effettuato più di 8 depositi, iniziando con $ 50 due o tre volte a partire dall'anno scorso e depositi successivi di $ 20 forse circa sei fino a quest'anno di recente. Non mi è mai stato completamente consentito di ricevere l'offerta del pacchetto di benvenuto, come indicato dopo 5 depositi in quanto il giocatore ha diritto a bonus aggiuntivi, o cashback, ecc. Né mi è stato consentito di ricevere gli ultimi 2 depositi da informazioni contrastanti da diversi rappresentanti di chat 60 giri gratuiti dopo un deposito effettuato, perché ho acquistato due volte un articolo del negozio LCB che era considerato un bonus, ecc. E, più recentemente, non sono stato in grado di ricevere un rimborso dopo aver effettuato un altro deposito.
Mi viene costantemente detto che non c'è un bonus disponibile per me o che il deposito che desidero effettuare in quel momento per ottenere un bonus non mi è consentito in qualche modo. Ho amato questo casinò fin dall'inizio, ma mi sento come se li implorassi di permettermi di giocare o di accettare i miei depositi e di giocare secondo i loro termini.
Pertanto rinuncio a Casino Extreme, poiché non seguono i propri termini e condizioni. Sento che hanno accettato prima 2 acquisti nel mio negozio solo per non permettermi di giocare con 60 giri gratuiti nel fine settimana dopo aver effettuato un deposito, che non dovrebbe avere alcun impatto su ciò che viene promosso e dopo avermi inviato un'e-mail rimanente.
Davvero non mi piace lamentarmi come faccio a volte, ma non è giusto.