I WOULD LIKE TO SHARE WITH YOU, AN INCIDENT I HAD WITH CLUB PLAYER
I RECEIVED 2 PHONE CALLS, FROM CLUB PLAYER"S PROMO MANAGER CHRIS D'ANGELO OFFERING ME THIS PROMO ..USE CODE HOT250 WITH 20.00 DEP FOR 250% NO PLAYTHRU AND 10 X DEP FOR CASH OUT. SO I DEPOSITED 20.00 AND TRIED TO REDEEM COUPON, GOT RESPONSE CANNOT BE REDEEMED AT THIS TIME, BECAUSE YOU HAVE ACTIVE COUPON REQUIRING PLAYTHRU...SO I CONTRACTED SUPPORT
THIS WAS AT 2AM.
LINDA: HELLO, LOGON NICENEZ112A...JUST MADE 20.00 DEP...TRIED TO REDEEM HOT250 PROMO FROM PHONE CALL I GOT, BUT GOT MESSAGE ...CANNOT BE REDEEMED AT THIS TIME, I HAVE COUPON ACTIVE REQUIRING PLAYTHRU....PLEASE CREDIT ACCOUNT
Mark: username please
LINDA: NICENEZ112A
Mark: wait here
LINDA: WILL DO
Mark: k
Mark: sorry, you are not able to play with this bonus
LINDA: I RECEIVE PHONE CALL FROM CHRIS DEANGELOS, OFFERING ME THIS
LINDA: TWICE
Mark: sorry, you are not able to redeem this coupon
LINDA: THEN CREDIT MY 20 BACK TO MY CARD
Mark: Any withdrawals related issues once all your documents are on file and withdrawal is pending for approval and/or approved must be addressed directly to Withdrawals Departemnt. You can contact them from Mon to Sun from 10am EST time until 4pm EST time via Live Help (Chat) or via email to withdrawals@casinosupportcenter.com
LINDA: MESSAGE SAID I CALLED TO OFFER U THIS SPECIAL PROMO HOT250 NO PLAY THRU AND 10 X MAX CASH OUT
LINDA: WHY AM I GETTING PHONE CALLS IF THEY ARE NOT GOING TO BE HONORED
Mark: you are not able to play with this bonus
LINDA: WHY THE PHONE CALL
LINDA: TWICE
Mark: contact Accounting after 9am ET and deal with the manager
LINDA: IF NOT ELIGIBLE THEN U ARE FALSY ADVERTISING....
LINDA: AND HARASSING ME
Mark: contact Accounting after 9am ET and deal with the manager
LINDA: BUT NOW U HAVE MY MONEY TIED UP AND I CAN'T PLAY
Mark: Is there anything else I can help you with?
LINDA: NO I WILL JUST POST THIS IN MY REVIEW OF YOUR CASINO....THAT I AM VERY UNSATISFIED...WITH YOUR METHODS OF ADVERTISING..AND NOT HONORING IT...
Mark: Is out of my hands
LINDA: JUST FOR THE RECORD I'M A MEMBER OF 6 DIFFERENT FORUMS
LINDA: WHATEVER....
Mark: sorry
LINDA: DOESN'T HELP
LINDA: I WILL CONTACT MANAGEMENT, BUT THIS WILL BE MY LAST DEPOSIT AT THIS SITE.......
Mark: please contact them
Mark: I am with you but I can
VORREI CONDIVIDERE CON VOI UN INCIDENTE CHE HO AVUTO CON CLUB PLAYER
HO RICEVUTO 2 TELEFONATE DAL PROMO MANAGER DEL CLUB PLAYER CHRIS D'ANGELO CHE MI OFFRE QUESTA PROMO...UTILIZZA IL CODICE HOT250 CON 20.00 DEP PER IL 250% SENZA PLAYTHRU E 10 X DEP PER CASH OUT. COSÌ HO DEPOSITATO 20.00 E HO PROVATO A RISCATTARE COUPON, LA RISPOSTA RICEVUTA NON PUÒ ESSERE RISCATTATA IN QUESTO MOMENTO, PERCHÉ HAI UN COUPON ATTIVO CHE RICHIEDE PLAYTHRU... QUINDI HO CONTRATTATO IL SUPPORTO
QUESTO ERA ALLE 2 del mattino.
LINDA: CIAO, ACCEDI NICENEZ112A...APPENA EFFETTUATO PARTENZA 20.00...TENTO DI RISCATTARE LA PROMO HOT250 DALLA TELEFONATA HO RICEVUTO, MA RICEVO IL MESSAGGIO...IMPOSSIBILE RISCATTARE IN QUESTO MOMENTO, HO UN COUPON ATTIVO CHE RICHIEDE PLAYTHRU.... SI PREGA DI ACCREDITARE IL CONTO
Mark: nome utente, per favore
LINDA: NICENEZ112A
Marco: aspetta qui
LINDA: LO FARÒ
Marco: k
Mark: mi dispiace, non puoi giocare con questo bonus
LINDA: RICEVO TELEFONATA DA CHRIS DEANGELOS, CHE MI OFFRE QUESTO
LINDA: DUE VOLTE
Mark: spiacenti, non puoi riscattare questo coupon
LINDA: ALLORA CREDITO I MIEI 20 SULLA MIA CARTA
Contrassegna: qualsiasi problema relativo ai prelievi una volta che tutti i documenti sono in archivio e il ritiro è in attesa di approvazione e/o approvato deve essere indirizzato direttamente al Dipartimento Prelievi. Puoi contattarli dal lunedì alla domenica dalle 10:00 EST fino alle 16:00 EST tramite Live Help (Chat) o via e-mail a Recommendations@casinosupportcenter.com
LINDA: IL MESSAGGIO DICE CHE HO CHIAMATO PER OFFRIRTI QUESTA PROMO SPECIALE HOT250 SENZA PLAY THRU E 10 X MAX CASH OUT
LINDA: PERCHÉ RICEVERÒ TELEFONATE SE NON SARANNO ONORATE
Mark: non puoi giocare con questo bonus
LINDA: PERCHÉ LA TELEFONATA
LINDA: DUE VOLTE
Mark: contatta la contabilità dopo le 9:00 ET e tratta con il manager
LINDA: SE NON IDONEO ALLORA STAI PUBBLICITÀ FALSA....
LINDA: E MI MOLESTIANO
Mark: contatta la contabilità dopo le 9:00 ET e tratta con il manager
LINDA: MA ORA HAI I MIEI SOLDI IMPEGNATI E NON POSSO GIOCARE
Mark: C'è qualcos'altro con cui posso aiutarti?
LINDA: NO, PUBBLICERÒ SOLO QUESTO NELLA MIA RECENSIONE DEL VOSTRO CASINÒ.... CHE SONO MOLTO INSODDISFATTA... DEI VOSTRI METODI DI PUBBLICITÀ... E NON ONORANDOLO...
Mark: È fuori dal mio controllo
LINDA: PER LA NOTA SONO MEMBRO DI 6 FORUM DIVERSI
LINDA: COMUNQUE….
Marco: scusa
LINDA: NON AIUTA
LINDA: CONTATTERÒ LA GESTIONE, MA QUESTO SARÀ IL MIO ULTIMO DEPOSITO SU QUESTO SITO.......
Mark: per favore contattali
Mark: Sono con te ma posso