Hello Michael Blanco (chronisch_elektronisch_),
We noticed you won from our no deposit free spins.
After looking into your account we can see that your account is linked to some other accounts that have already used the no deposit spins.
As mentioned in our bonus terms:
All bonus offers are strictly limited to one per: person and their family, home address, email address, IP-address, telephone number, account number, credit or debit card number, e-wallet number, payment system account (Neteller, Skrill, etc.), one electronic device (computer, mobile phone, tablet, etc.).
So due to this we had to remove any winnings generated from these spins.
Feel free to read our bonus terms here:
https://www.getslots.com/bonus-conditions
We also want to emphasise that it's strongly against our terms to create more than one account with us to try to abuse our offers, so please don't do that.
Best Regards,
GetSlots team
Ciao Michael Blanco (chronisch_elektronisch_),
Abbiamo notato che hai vinto grazie ai nostri giri gratuiti senza deposito.
Dopo aver esaminato il tuo account, possiamo vedere che è collegato ad altri account che hanno già utilizzato i giri senza deposito.
Come menzionato nei nostri termini bonus:
Tutte le offerte bonus sono strettamente limitate a una per persona e famiglia, indirizzo di casa, indirizzo e-mail, indirizzo IP, numero di telefono, numero di conto, numero di carta di credito o debito, numero di portafoglio elettronico, conto del sistema di pagamento (Neteller, Skrill, ecc.), un dispositivo elettronico (computer, cellulare, tablet, ecc.).
Pertanto, abbiamo dovuto rimuovere tutte le vincite generate da questi giri.
Sentiti libero di leggere i nostri termini bonus qui:
https://www.getslots.com/bonus-conditions
Vogliamo anche sottolineare che è fortemente contrario ai nostri termini creare più di un account con noi per cercare di abusare delle nostre offerte, quindi per favore non farlo.
Distinti saluti,
Il team di GetSlots