lol I used to work in a call center, I also did live chat and e-mail support at that particular company.. either they had to ask someone how to answer(new or something), or were just taking a break(been there a while and feel that people should wait, especally if they are going to give them what they want). I am not sure how long the delay was because I started doing something else but it was longer than 5 mins.
You are now chatting with 'Jake'
Jake: Welcome to casino Live Chat. How may I help you?
mjakovic: hi, I was wondering if there was a reason I do not have today's free chip? I am bonus elgible and do deposit.
Jake: May I have your Login name and email address please?
mjakovic: mjakoivc, lug655@live.com
Jake: May I ask for which casino this is?
mjakovic: dendara
Jake: Your patience is appreciated. I will be with you shortly.
mjakovic: no prob
Jake: We are currently extremely busy. Please be patient I will be with you shortly. I apologize for this delay.
mjakovic: take your time
Jake: I don't see an email in your account, when your account becomes eligible you will be notified via email.
mjakovic: what is elgibility requirements?
Jake: That I do not know, the system takes various factors into consideration, such as the type of bonuses you play, how much/often you play, how much you deposit and such.
mjakovic: lol, ok I know rival does have an arcaic logic for bonuses
lol Lavoravo in un call center, fornivo anche supporto tramite chat dal vivo e posta elettronica presso quella particolare azienda.. o dovevano chiedere a qualcuno come rispondere (nuovo o qualcosa del genere), o stavano semplicemente prendendo una pausa (ci sono stato un po' e sento che le persone dovrebbero aspettare, soprattutto se vogliono dare loro quello che vogliono). Non sono sicuro di quanto sia lungo il ritardo perché ho iniziato a fare qualcos'altro ma è stato più lungo di 5 minuti.
Ora stai chattando con "Jake"
Jake: Benvenuto nella chat dal vivo del casinò. Come posso aiutarti?
mjakovic: ciao, mi chiedevo se c'era un motivo per cui non ho il chip gratuito di oggi? Ho diritto al bonus ed effettuo il deposito.
Jake: Posso avere il tuo nome utente e il tuo indirizzo e-mail, per favore?
mjakovic: mjakoivc, lug655@live.com
Jake: Posso chiederti di che casinò si tratta?
mjakovic: dendara
Jake: La tua pazienza è apprezzata. Sarò da te a breve.
mjakovic: nessun problema
Jake: Al momento siamo estremamente occupati. Per favore sii paziente, sarò da te a breve. Mi scuso per questo ritardo.
mjakovic: prenditi il tuo tempo
Jake: Non vedo un'e-mail nel tuo account, quando il tuo account diventerà idoneo riceverai una notifica via e-mail.
mjakovic: quali sono i requisiti di ammissibilità?
Jake: Questo non lo so, il sistema prende in considerazione vari fattori, come il tipo di bonus che giochi, quanto/spesso giochi, quanto depositi e così via.
mjakovic: lol, ok, so che il rivale ha una logica arcaica per i bonus