blueday wrote:
coolsongss wrote:
How are you doing?
The other day, I purchased $18 item on iNetBet USD casino.
I am talking with the support of iNetBet, but they seem not to know about the item at all.
Please, check about it.
Thanks.
It was sent on the day you requested it. I've chased them up.
I have talked with one person in the support via emails, who actually sent me $4 bonus (probably 10% rebate on my loss the other day).
So, I asked her (or him) to give me LCB $18 Chips instead of $4 bonus.
And the person seems to not know about LCB Chips at all.
I even sent her your shop URL and screenshot of the item.
I guess that your item is to be processed by other department.
I will be waiting for it one or two day more, and come back to you.
Thanks.
blueday ha scritto: coolsongss ha scritto: Come va?
L'altro giorno ho acquistato un articolo da $ 18 sul casinò iNetBet USD.
Sto parlando con il supporto di iNetBet, ma sembra che non conoscano affatto l'oggetto.
Per favore, controlla.
Grazie.
È stato inviato il giorno in cui lo hai richiesto. Li ho inseguiti.
Ho parlato con una persona dell'assistenza via e-mail, che mi ha effettivamente inviato un bonus di $ 4 (probabilmente uno sconto del 10% sulla mia perdita l'altro giorno).
Quindi, le ho chiesto (o lui) di darmi LCB $ 18 Chips invece di $ 4 di bonus.
E la persona sembra non sapere affatto di LCB Chips.
Le ho anche inviato l'URL del tuo negozio e lo screenshot dell'articolo.
Immagino che il tuo articolo debba essere elaborato da un altro dipartimento.
Lo aspetterò ancora uno o due giorni e poi tornerò da te.
Grazie.