Amazon are pretty useless. They basically said they can do nothing. The only thing they did is get someone to tell me what items can be shipped to UK, which is pretty much all the items. Just a shame the postage is more than the item.
Not that I wish to argue, but my flag has always shown the Great British flag to my knowledge.
Not to be rude but I'm not seeing any 'thank you' from you. Both blue and Zuga (those primary color folks) both said they would look into it. Zuga even said not to worry, you would be refunded the $50 if necessary.
So, you don't lose your 'free' money and you get the 'free' money back if there is confusion with Amazon.
I think I did say thanks to Blueday via personal messages to be honest, but I will say thank you in here as well too. I try to generally use the thanks buttons to say thanks rather than written, to save making comments that clog up any part of the system.
I think I kind of sorted it myself but they were patient, Blue was especially helpful. Amazon were able to send the voucher back to the sender. Something that they never mentioned before. So it was sent back in $ and was paid to me again in £.
It is very strange that others have seen the American Flag, as I have honestly seen the Union Jack all the time. If it had been stars and strips then I would have changed it. No offense Americans.
Again though I thank Blue, Zuga and the site for issuing credits/incentives. It is a pleasure.
Amazon è piuttosto inutile. Fondamentalmente hanno detto che non possono fare nulla. L'unica cosa che hanno fatto è stato chiedere a qualcuno di dirmi quali articoli possono essere spediti nel Regno Unito, ovvero praticamente tutti gli articoli. Peccato che le spese di spedizione siano superiori all'oggetto.
Non che voglia discutere, ma, per quanto ne so, la mia bandiera ha sempre mostrato la bandiera della Gran Bretagna.
Non per essere scortese, ma non vedo alcun "grazie" da parte tua. Sia il blu che lo Zuga (quelli dei colori primari) hanno detto che avrebbero esaminato la questione. Zuga ha anche detto di non preoccuparti, ti verranno rimborsati i $ 50 se necessario.
Quindi, non perdi i tuoi soldi "gratuiti" e ricevi indietro i soldi "gratuiti" se c'è confusione con Amazon.
Penso di aver ringraziato Blueday tramite messaggi personali, a dire il vero, ma lo dirò anche qui. Cerco di utilizzare generalmente i pulsanti di ringraziamento per dire grazie piuttosto che per scrivere, per evitare di fare commenti che intasano qualsiasi parte del sistema.
Penso di aver risolto il problema da solo, ma sono stati pazienti, Blue è stato particolarmente utile. Amazon è riuscita a rispedire il buono al mittente. Qualcosa di cui non avevano mai parlato prima. Quindi mi è stato rispedito in $ e mi è stato pagato di nuovo in £.
È molto strano che altri abbiano visto la bandiera americana, come io, onestamente, ho sempre visto la Union Jack. Se fosse stato stelle e strisce l'avrei cambiato. Senza offesa americani.
Ringrazio ancora Blue, Zuga e il sito per aver concesso crediti/incentivi. È un piacere.