Hello Roman Saveliev,
We're glad to hear that you received all the remaining payments. We consider your complaint resolved now. Have fun and enjoy!
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Hello Roman Saveliev,
We're glad to hear that you received all the remaining payments. We consider your complaint resolved now. Have fun and enjoy!
Ciao Roman Saveliev ,
Siamo lieti di sapere che hai ricevuto tutti i pagamenti rimanenti. Consideriamo il tuo reclamo risolto ora. Buon divertimento e buon divertimento!
On December 25, at 8 am, I made a deposit with . usdt, but more than 3 days have passed and the money has not been received on the balance. the status of the deposit is selected as incomplete . and on the same day at 8 pm I ordered a payment also on usdt and it is also not processed for more than 60 hours. please help my mail *****@mail.ru
Il 25 dicembre, alle 8 del mattino, ho effettuato un deposito con . usdt, ma sono trascorsi più di 3 giorni e il denaro non è stato ricevuto sul saldo. lo stato del deposito è selezionato come incompleto. e lo stesso giorno alle 20 ho ordinato un pagamento anche su usdt e inoltre non viene elaborato per più di 60 ore. per favore aiutami la mia mail *****@mail.ru
the withdrawal status was changed to in the process. thank you. probably they will enroll soon
lo stato di ritiro è stato modificato in durante il processo. Grazie. probabilmente si iscriveranno presto
hi, could you ever ask a representative to help me again. it has been more than a day since the withdrawal of money to USDT. switched to the status in progress. the payment was ordered on 26.12. but nothing was received to me
ciao, potresti mai chiedere a un rappresentante di aiutarmi di nuovo. è passato più di un giorno dal prelievo di denaro su USDT. passato allo stato in corso. il pagamento è stato disposto il 26.12. ma non mi è stato ricevuto nulla
and so de my deposit on 25.12 at 8.58 am usdt trc and nn entered the casino . although it is visible in the casino's transaction history. and here are screenshots of the completed translation . this deposit has not yet been credited to the balance
e così il mio deposito il 25.12 alle 8.58 usdt trc e nn è entrato nel casinò. sebbene sia visibile nella cronologia delle transazioni del casinò. ed ecco gli screenshot della traduzione completata. tale deposito non è stato ancora accreditato sul saldo
my deposit and withdrawal were never processed . please call a representative for help
il mio deposito e prelievo non sono mai stati elaborati. si prega di chiamare un rappresentante per chiedere aiuto
Hello Savarus18,
We will notify casino rep about this case and once we get a response we will get back to you.
Keep you posted.
Ciao Savarus18,
Informeremo il rappresentante del casinò in merito a questo caso e una volta ricevuta una risposta ti ricontatteremo.
Tenervi aggiornati.
could you write to the casino again about my withdrawal problem
potresti scrivere di nuovo al casinò riguardo al mio problema di prelievo
Dear Savarus18 Would you please specify the disputed transaction ID (IDs)? Thank you in advance!
Gentile Savarus18, potresti specificare gli ID (ID) della transazione contestata? Grazie in anticipo!
Hello this is for ice casinos had made a withdrawal on the 29th then the next day it was put into the in processing stage in my payment history then it's been there ever since and Ive been told by the agents that they made the payment that they fufilled there end and I was to wait on a 3rd party processor that was 2 days ago and it's still in the same spot my id is 3045**** and it was to my muchbettet account
Salve, questo è perché i casinò di ghiaccio hanno effettuato un prelievo il 29, poi il giorno successivo è stato messo in fase di elaborazione nella mia cronologia dei pagamenti, quindi è rimasto lì da allora e mi è stato detto dagli agenti che hanno effettuato il pagamento che hanno soddisfatto lì finisce e dovevo aspettare un processore di terze parti che era 2 giorni fa ed è ancora nello stesso punto il mio ID è 3045**** ed era sul mio account muchbettet
Hello Slotgod204,
We will reach out to casino representative to see if they can clarify this with us. Keep you posted!
Please be aware that casino's terms state that once your withdrawal has been approved, they are not responsible for any delays in payments caused by third party electronic payment processors and financial institutions and/or third party clearing process.
Also, bare in mind that players who completed KYC successfully at Ice Casino can anticipate pending time up to 2 business days (up to €500), up to 5 business days ( €500 - €5,000), up to 14 business days (€5,000 - €30,000), up to 30 business days (higher than €30,000).
Ciao Slotgod204 ,
Contatteremo il rappresentante del casinò per vedere se possono chiarire questo problema con noi. Tenervi aggiornati!
Tieni presente che i termini del casinò stabiliscono che una volta approvato il tuo prelievo, non sono responsabili per eventuali ritardi nei pagamenti causati da processori di pagamento elettronico e istituti finanziari di terze parti e/o processi di compensazione di terze parti.
Inoltre, tieni presente che i giocatori che hanno completato con successo il KYC su Ice Casino possono anticipare il tempo di attesa fino a 2 giorni lavorativi (fino a € 500), fino a 5 giorni lavorativi (€ 500 - € 5.000), fino a 14 giorni lavorativi (€ 5.000 - € 30.000), fino a 30 giorni lavorativi (superiori a € 30.000).
Dear Slotgod204
Looks like there was a technical issue with the payment method selected. The transaction was cancelled and the money returned onto your gaming account.
Please kindly make a withdrawal request via Interac.
Regards
Caro Slotgod204
Sembra che si sia verificato un problema tecnico con il metodo di pagamento selezionato. La transazione è stata annullata e il denaro è stato restituito sul tuo conto gioco.
Si prega gentilmente di effettuare una richiesta di prelievo tramite Interac.
Saluti
yea i made another withdrawl attempt which was confirmed and sittin in processing status again so i will update once received
sì, ho effettuato un altro tentativo di prelievo che è stato confermato e sono di nuovo in stato di elaborazione, quindi aggiornerò una volta ricevuto
helllo well its been 3 days later and the withdrawl is still in incompletee mode
ciao beh, sono passati 3 giorni e il ritiro è ancora in modalità incompleta
Hello Slotgod204,
Keep you posted. We have just reached out to the Casino Representative again.
Ciao Slotgod204 ,
Tenervi aggiornati. Abbiamo appena contattato nuovamente il rappresentante del casinò.
thank you guys once again i have finally got it shortly after your msg its much appprciated :)
grazie ragazzi ancora una volta, finalmente l'ho ricevuto poco dopo il vostro messaggio, è molto apprezzato :)
Hello Slotgod204,
We are glad this case is resolved! Enjoy your winnings!
Ciao Slotgod204 ,
Siamo lieti che questo caso sia stato risolto! Goditi le tue vincite!
pls help me with me with my withdrawal I've been requestingit for 3 days niw with VULKANVEGAS CASINO 1st attempt rejected / reason balance got lowered coz they told me I olayed my balance duringprocess which I did not, 2nd attemot rejected/ reason they told me that I requested it to be cancel during process which again I did not, I extend my patience so yesterday I re request my withdrawal for the 3rd time today upon checking still on process. pls help me, I cannot accept their reasons coz these aren't true, after I requested it I leave it as it is.
vi prego di aiutarmi con il prelievo. Lo sto richiedendo da 3 giorni ora con VULKANVEGAS CASINO. Primo tentativo rifiutato / motivo per cui il saldo si è abbassato perché mi hanno detto che avevo violato il saldo durante il processo, cosa che non ho fatto, secondo tentativo rifiutato / motivo per cui mi hanno detto che ne ho richiesto l'annullamento durante il processo, cosa che ancora una volta non ho fatto, estendo la mia pazienza, quindi ieri ho richiesto nuovamente il ritiro per la terza volta oggi dopo aver controllato ancora il processo. per favore aiutatemi, non posso accettare le loro ragioni perché non sono vere, dopo averlo richiesto lo lascio così com'è.
I have been facing hardships requesting withdrawal I have.been requesting withdrawal for 3 days now the first attempt got rejected which according to them reason why it got rejected the request amount got lowered coz they said I played it which I didn't, so I re request a withdrawal again after several hours of waiting, it got rejected which the reason according to them I cancelled my withdrawal during process which.again I did not. I'm so piss I'm about to lose patience I have tried researching with this platforn but I never thought this is coming. I re requested my withdrawalfor the 3rd time so still in process now so I hope someone can help me reacg this platform VULKAN VEGAS CASINO.😢😢😢😢
Ho affrontato difficoltà nel richiedere il prelievo. Sto richiedendo il ritiro da 3 giorni ormai il primo tentativo è stato rifiutato e secondo loro il motivo per cui è stato rifiutato l'importo della richiesta è stato abbassato perché hanno detto che ci avevo giocato, cosa che non ho fatto, quindi ho Dopo aver richiesto nuovamente un prelievo dopo diverse ore di attesa, è stato rifiutato e per questo motivo, secondo loro, ho annullato il mio prelievo durante il processo, cosa che ancora una volta non l'ho fatto. Sono così incazzato che sto per perdere la pazienza. Ho provato a fare ricerche con questa piattaforma ma non avrei mai pensato che sarebbe successo. Ho richiesto il prelievo per la terza volta, quindi sono ancora in fase di elaborazione, quindi spero che qualcuno possa aiutarmi a raggiungere questa piattaforma VULKAN VEGAS CASINO.😢😢😢😢
3.7/ 5
Hello ID55766580,
First of all, welcome to LCB! Glad to have you here.
Can you please send us your casino username/id via private message so we can reach out to the casino representative and inquire about your case?
Thanks!
Ciao ID55766580 ,
Innanzitutto benvenuto in LCB! Felice di averti qui.
Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato in modo che possiamo contattare il rappresentante del casinò e chiedere informazioni sul tuo caso?
Grazie!
Hello ID55766580,
Can you please send us your casino username/id via private message?
Ciao ID55766580 ,
Puoi inviarci il nome utente/ID del casinò tramite messaggio privato ?
Hello ID55766580,
We will close this complaint due to the inactivity of the submitter.
Ciao ID55766580 ,
Chiuderemo questo reclamo a causa dell'inattività del mittente.
I have a number of withdrawals with this casino, all of them using cryptocurrency. The total amount in dispute is €747. The terms and conditions in the website state that withdrawals upto € will be approved and processed within 5 business days. I made a withdrawal request on November 13th, then on the 15th my withdrawals changed to the status "in progress". When I enquired I was then shocked to be told by the casino that I have to wait a FURTHER 5 business days for the "external payment provider" to process my withdrawals. There is nowhere in the terms and conditions in which it's stated that payments are done by an external provider, and there is nowhere in the terms and conditions in which it's stated that there's a FURTHER 5 business day waiting period. My withdrawals changed to the "in progress" phase on November 15 at 13:01 (I can see the time the status changed on my payment history) so I waited like a fool until today at 13:01 and lo and behold I'm being told to wait further. I even asked for a guarantee that the withdrawals will be done by the end of today and there was no guarantee given. What absolutely angers me is that the casino never mentioned this further 5 business day period for the processing of withdrawals (worse, this is crypto and not a bank withdrawal) in the terms and conditions. The agents are just saying things without anything to back it up. I just want my withdrawals so I can move on from this. My email with this casino is th*** and my player ID is 6***. Please redact the ID and email when you see this.
Ho diversi prelievi con questo casinò, tutti con criptovaluta. L'importo totale in contestazione è di 747 €. I termini e le condizioni nel sito web stabiliscono che i prelievi fino a € saranno approvati ed elaborati entro 5 giorni lavorativi. Ho fatto una richiesta di prelievo il 13 novembre, poi il 15 i miei prelievi sono passati allo stato "in corso". Quando ho chiesto informazioni, sono rimasto scioccato quando il casinò mi ha detto che avrei dovuto aspettare ULTERIORI 5 giorni lavorativi affinché il "fornitore di servizi di pagamento esterno" elaborasse i miei prelievi. Non c'è da nessuna parte nei termini e nelle condizioni in cui è affermato che i pagamenti vengono effettuati da un fornitore esterno, e non c'è da nessuna parte nei termini e nelle condizioni in cui è affermato che c'è un ULTERIORE periodo di attesa di 5 giorni lavorativi. I miei prelievi sono passati alla fase "in corso" il 15 novembre alle 13:01 (vedo l'ora in cui è cambiato lo stato nella cronologia dei miei pagamenti), quindi ho aspettato come un idiota fino a oggi alle 13:01 e guarda caso mi è stato detto di aspettare ancora. Ho persino chiesto una garanzia che i prelievi sarebbero stati effettuati entro la fine della giornata e non è stata data alcuna garanzia. Ciò che mi fa davvero arrabbiare è che il casinò non ha mai menzionato questo ulteriore periodo di 5 giorni lavorativi per l'elaborazione dei prelievi (peggio ancora, si tratta di criptovalute e non di un prelievo bancario) nei termini e nelle condizioni. Gli agenti stanno solo dicendo cose senza nulla a sostegno. Voglio solo i miei prelievi così posso andare avanti. La mia e-mail con questo casinò è th*** e il mio ID giocatore è 6***. Per favore, cancella l'ID e l'e-mail quando vedi questo.
Just received the withdrawals. Finally! Thanks for your help
Ho appena ricevuto i prelievi. Finalmente! Grazie per il tuo aiuto
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