Hello 4uzhoi34,
Here's the reply that we received from the Casino Representative:
"The player breached the following bonus rules:
"All bonuses are limited to one single player, an IP address, a computer
device, one family, residential address, telephone number, credit or
debit card and / or electronic wallet, e-mail and networks where
computers are shared (for example, university, public library, work
network, etc.)."
Besides, the following rules were broken according to T&Cs:
- opened multiple accounts
- deposited via payment methods that do not belong to player
5.5. You may only open a single account (Main) on the Website. Any other
account you open on the Website will be considered as a “Duplicate Account”.
8.3. The Company does not accept 3rd party deposits, i.e. those made by
a friend, relative, partner or spouse. You must make deposits from an
account/system/credit card that is registered in your own name. If we
discover during our security checks that a 3rd party deposit has been
made, all your winnings will be forfeited and returned to the casino.
More than that, we (casino) do not owe the play anything, he has zero on
his balance. + According to T&Cs:
13.5 The Company may terminate Your Account, -including your username
and password, - immediately without notice:
13.5.1. if for any reason we decide to discontinue to provide the
services in general or specifically to you;
13.5.2. if Your Account is associated in any way with any existing
account that has been terminated;"
Ciao 4uzhoi34,
Ecco la risposta che abbiamo ricevuto dal rappresentante del casinò:
"Il giocatore ha violato le seguenti regole bonus:
"Tutti i bonus sono limitati a un singolo giocatore, un indirizzo IP, un computer
dispositivo, una famiglia, indirizzo di residenza, numero di telefono, credito o
carta di debito e/o portafoglio elettronico, posta elettronica e reti dove
i computer sono condivisi (ad esempio università, biblioteca pubblica, lavoro).
rete, ecc.)."
Inoltre, le seguenti regole sono state infrante secondo i T&C:
- aperto più conti
- depositato tramite metodi di pagamento che non appartengono al giocatore
5.5. È possibile aprire un solo account (principale) sul sito web. Qualsiasi altro
l'account aperto sul sito Web sarà considerato un "account duplicato".
8.3. La Società non accetta depositi di terze parti, vale a dire quelli effettuati da
un amico, un parente, un partner o un coniuge. È necessario effettuare depositi da un
conto/sistema/carta di credito registrata a tuo nome. Se noi
scoprire durante i nostri controlli di sicurezza che è stato effettuato un deposito di terze parti
effettuato, tutte le tue vincite verranno perse e restituite al casinò.
Inoltre, noi (il casinò) non dobbiamo nulla al gioco, lui ha zero
il suo equilibrio. + Secondo i Termini e Condizioni:
13.5 La Società può chiudere il tuo account, incluso il tuo nome utente
e password, - immediatamente senza preavviso:
13.5.1. se per qualsiasi motivo decidiamo di interrompere la fornitura del
servizi in generale o specificatamente a te;
13.5.2. se il tuo account è associato in qualche modo a qualcuno esistente
account che è stato chiuso;"