Hello Francine Clifford,
We take your concern very serious and have investigated this matter thoroughly.
To address all your concerns, I want to start with the free spins promotion. The promotion you had accepted was a "Play now, deposit later" promotion. It was sent to you in a newsletter, where the terms of this bonus are clearly stated. It stated in the newsletter that a deposit of minimum $25 is required to redeem any winnings.
In terms of the claim that an agent asked you to make the second $10 deposit, no such Chat can be located in the contact history. You were even informed on the chat at this time: The supervisor on shift has checked all chats for the last 2 hours and a half. We could not find such a chat. Please note that the Redeemable winnings have to be claimed with one whole deposit of $25.
Now in regards to your claims of the second deposit of $11 was never credited to your account. During the second deposit, you adjusted the amount to below minimum (which is $15 for BTC) after receiving the address. Due to the change, that second transaction received a timeout decline on the 8th. However, it then further updated whereby we received an update from the processor on the 9th. You were then informed of the updated deposit transaction, which had been credited to your account, and even given a 200% offer. However, when you proceeded to contact the support again about the second deposit, even after being informed it was in your balance. Here's the chat transcript:
----------------------------------------------------------------
Chat:
i made a deposit yesterday for $11 & it hasn’t been applied to my account
Itsatxthang
|
06:28pm
Hello.
Let me check.
Arien
|
06:29pm
Itsatxthang
|
06:29pm
The deposit is into your account.
Arien
|
06:29pm
Sorry it was $10.99
Itsatxthang
|
06:29pm
Your balance is $11.25 at the moment.
Arien
|
06:29pm
Oh crap sorry didn’t realize it
Itsatxthang
|
06:30pm
Is there anything else I can help you with?
Arien
|
06:30pm
thanks
no that’s it
Chat:
i made a deposit yesterday for $11 & it hasn’t been applied to my account
Itsatxthang
|
06:28pm
Hello.
Let me check.
Arien
|
06:29pm
Itsatxthang
|
06:29pm
The deposit is into your account.
Arien
|
06:29pm
Sorry it was $10.99
Itsatxthang
|
06:29pm
Your balance is $11.25 at the moment.
Arien
|
06:29pm
Oh crap sorry didn’t realize it
Itsatxthang
|
06:30pm
Is there anything else I can help you with?
Arien
|
06:30pm
thanks
no that’s it
----------------------------------------------------------------
Best regards,
Vip Slots Manager
Ciao Francine Clifford,
Prendiamo molto sul serio la vostra preoccupazione e abbiamo indagato a fondo sulla questione.
Per rispondere a tutte le tue preoccupazioni, vorrei iniziare con la promozione dei giri gratuiti. La promozione che hai accettato era una promozione "Gioca ora, deposita dopo". Ti è stata inviata in una newsletter, dove i termini di questo bonus sono chiaramente indicati. Nella newsletter è indicato che è richiesto un deposito minimo di $ 25 per riscattare eventuali vincite.
Per quanto riguarda la richiesta che un agente ti abbia chiesto di effettuare il secondo deposito di $ 10, non è possibile trovare tale Chat nella cronologia dei contatti. Sei stato anche informato sulla chat in questo momento: il supervisore di turno ha controllato tutte le chat delle ultime 2 ore e mezza. Non siamo riusciti a trovare tale chat. Si prega di notare che le vincite riscattabili devono essere riscosse con un deposito intero di $ 25.
Ora, per quanto riguarda le tue affermazioni sul secondo deposito di $ 11 che non è mai stato accreditato sul tuo account. Durante il secondo deposito, hai modificato l'importo al di sotto del minimo (che è $ 15 per BTC) dopo aver ricevuto l'indirizzo. A causa della modifica, quella seconda transazione ha ricevuto un timeout decline l'8. Tuttavia, è stata ulteriormente aggiornata, per cui abbiamo ricevuto un aggiornamento dal processore il 9. Sei stato quindi informato della transazione di deposito aggiornata, che era stata accreditata sul tuo account, e ti è stata persino fatta un'offerta del 200%. Tuttavia, quando hai proceduto a contattare di nuovo l'assistenza per il secondo deposito, anche dopo essere stato informato che era nel tuo saldo. Ecco la trascrizione della chat:
----------------------------------------------------------------
Chiacchierata:
ho effettuato un deposito ieri per $ 11 e non è stato applicato al mio account
È un problema
|
06:28pm
Ciao.
Lasciami controllare.
Ariane
|
06:29pm
È un problema
|
06:29pm
Il deposito verrà accreditato sul tuo conto.
Ariane
|
06:29pm
Mi dispiace, era $ 10,99
È un problema
|
06:29pm
Al momento il tuo saldo è di $ 11,25.
Ariane
|
06:29pm
Oh cavolo scusa non me ne ero accorto
È un problema
|
18:30
C'è qualcos'altro in cui posso aiutarti?
Ariane
|
18:30
Grazie
no, è così
Chiacchierata:
ho effettuato un deposito ieri per $ 11 e non è stato applicato al mio account
È un problema
|
06:28pm
Ciao.
Lasciami controllare.
Ariane
|
06:29pm
È un problema
|
06:29pm
Il deposito verrà accreditato sul tuo conto.
Ariane
|
06:29pm
Mi dispiace, era $ 10,99
È un problema
|
06:29pm
Al momento il tuo saldo è di $ 11,25.
Ariane
|
06:29pm
Oh cavolo scusa non me ne ero accorto
È un problema
|
18:30
C'è qualcos'altro in cui posso aiutarti?
Ariane
|
18:30
Grazie
no, è così
----------------------------------------------------------------
Distinti saluti,
Responsabile Slot VIP