Dear Prince Bhasin,
We have paid your winnings, and as per our T&Cs deregistered your player account. If you have any queries, please feel free to contact Vegas Crest Casino's Manager by sending an email to manager@vegascrestcasino.ag.
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LEGGIQualcuno qui ha mai vinto il concorso mensile e ha ricevuto davvero il premio in denaro!? Se sì, potreste postare un commento qui così so che è vero lol. Per favore e grazie!
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Dear Prince Bhasin,
We have paid your winnings, and as per our T&Cs deregistered your player account. If you have any queries, please feel free to contact Vegas Crest Casino's Manager by sending an email to manager@vegascrestcasino.ag.
Caro principe Bhasin,
Abbiamo pagato le tue vincite e, secondo i nostri T&C, abbiamo annullato la registrazione del tuo account giocatore. In caso di domande, non esitate a contattare il manager di Vegas Crest Casino inviando un'e-mail a manager@vegascrestcasino.ag.
3.6/ 5
You paid my winnings because it was less than what I deposited and then you illegitimately closed my account. That is not right.
Hai pagato le mie vincite perché erano inferiori a quanto avevo depositato e poi hai chiuso illegittimamente il mio conto. Non è giusto.
Hi, you have not responded to my last message.
Ciao, non hai risposto al mio ultimo messaggio.
Hi Prince Bhasin, we have asked the Casino Rep for an update on your case.
Ciao Prince Bhasin, abbiamo chiesto al rappresentante del casinò un aggiornamento sul tuo caso.
@Prince Bhasin - The casino provided us with the evidence that they have paid your winnings and that, as they previously stated, during the last few months you only played on one casino game. Since that represents the breach of their Terms and Conditions, they decided to close your account.
@Prince Bhasin - Il casinò ci ha fornito la prova che hanno pagato le tue vincite e che, come affermato in precedenza, negli ultimi mesi hai giocato solo a un gioco del casinò. Poiché ciò rappresenta una violazione dei loro Termini e Condizioni, hanno deciso di chiudere il tuo account.
3.8/ 5
Hi, thank you for replying. There is no rule that says you cant play on only one game. I know your busy but if you read there terms and conditions you will see it's not in there.
Ciao, grazie per la risposta. Non esiste una regola che dice che non puoi giocare a un solo gioco. So che sei occupato, ma se leggi i termini e le condizioni vedrai che non è lì.
These are the terms they are referring to: "Vegas Crest Casino reserves the right, in its sole discretion, to permanently disable your account at any time without notice to you. Any balance in your account at the time of such cancellation will be credited to your credit/debit card and/or sent to you by cheque, wire or money transfer.
f. If you have not played on an individual basis for personal entertainment only (that is, you have played in a professional sense)."
Questi sono i termini a cui si riferiscono: "Vegas Crest Casino si riserva il diritto, a sua esclusiva discrezione, di disabilitare permanentemente il tuo account in qualsiasi momento senza preavviso. Qualsiasi saldo nel tuo account al momento di tale cancellazione verrà accreditato a tua carta di credito/debito e/o inviato tramite assegno, bonifico bancario o bonifico bancario.
F. Se non hai giocato individualmente solo per intrattenimento personale (cioè, hai giocato in senso professionale)."
3.6/ 5
Tania I deposited $1000. After playthrough I had $400 in my account. I withdrew the $400 and then they closed my account. They kept my $600.
Tania ho depositato $ 1000. Dopo aver giocato avevo $ 400 sul mio account. Ho ritirato i $ 400 e poi hanno chiuso il mio conto. Si sono trattenuti i miei 600 dollari.
Hi Prince Bhasin,
Be advised that due to the evidence casino provided regarding the payout and the Terms they are referring to, unfortunately, we are unable to provide further assistance with your case. The Casino Rep did not want to reply again here on the forum, but instead advised that you can contact them directly at manager@vegascrestcasino.ag if you are unsatisfied with their decision and do need additional explanation.
Ciao principe Bhasin,
Tieni presente che, a causa delle prove fornite dal casinò in merito al pagamento e ai Termini a cui fanno riferimento, purtroppo non siamo in grado di fornire ulteriore assistenza per il tuo caso. Il rappresentante del casinò non ha voluto rispondere di nuovo qui sul forum, ma ti ha invece consigliato di contattarlo direttamente all'indirizzo manager@vegascrestcasino.ag se non sei soddisfatto della loro decisione e hai bisogno di ulteriori spiegazioni.
This is a Rogue casino. This casino needs to be blacklisted.
Questo è un casinò canaglia. Questo casinò deve essere inserito nella lista nera.
Can the casino representative provide any comment on this ?
Il rappresentante del casinò può fornire qualche commento al riguardo?
We have been shown the appropriate evidence that the player was paid out all his winnings and that the deposit amount he made in December was not $1025. Apart from that, there was a breach of their T&C.
To conclude, we consider this case CLOSED. The player was also advised directly by the casino on this matter and can reach out to them again in case of further questions.
Ci è stata mostrata la prova appropriata che al giocatore sono state pagate tutte le sue vincite e che l'importo del deposito effettuato a dicembre non era di $ 1025. A parte questo, c'è stata una violazione dei loro T&C.
Per concludere consideriamo questo caso CHIUSO. Il giocatore è stato inoltre informato direttamente dal casinò su questo argomento e può contattarlo nuovamente in caso di ulteriori domande.
I made a total of 3 deposits before I received my withdrawal. One was for $500 the second for $500 and the third for $25.
Ho effettuato un totale di 3 depositi prima di ricevere il prelievo. Uno costava 500 dollari, il secondo 500 dollari e il terzo 25 dollari.
I did contact the casino directly and was unable to come to a resolution.
Ho contattato direttamente il casinò e non sono riuscito a trovare una soluzione.
Hello,
I contacted the Vegas Crest live chat about a problem of the wagering requirements attached to the 30 free spins I bought in the LCB shop: I have 450 euros wagering requirements for the 30 free spins instead of the 270 euros indicated in the LCB shop: "Wager spins value 30x ($/€270)". The live chat suggests me to contact the manager about this problem but I think it's more easy to contact you directly in the LCB forum,
Regards
Ciao,
Ho contattato la live chat di Vegas Crest per un problema relativo ai requisiti di scommessa relativi ai 30 giri gratuiti che ho acquistato nel negozio LCB: ho requisiti di scommessa di 450 euro per i 30 giri gratuiti invece dei 270 euro indicati nel negozio LCB: " Valore dei giri di scommessa 30x ($/€270)". La live chat mi suggerisce di contattare il manager per questo problema ma penso che sia più semplice contattarvi direttamente nel forum LCB,
Saluti
Hello,
I contacted the Vegas Crest live chat about a problem of the wagering requirements attached to the 30 free spins I bought in the LCB shop: I have 450 euros wagering requirements for the 30 free spins instead of the 270 euros indicated in the LCB shop: "Wager spins value 30x ($/€270)". The live chat suggests me to contact the manager about this problem but I think it's more easy to contact you directly in the LCB forum,
Regards
I'll speak to the rep about it tomorrow.
Message has been sent.
Ciao,
Ho contattato la live chat di Vegas Crest per un problema relativo ai requisiti di scommessa relativi ai 30 giri gratuiti che ho acquistato nel negozio LCB: ho requisiti di scommessa di 450 euro per i 30 giri gratuiti invece dei 270 euro indicati nel negozio LCB: " Valore dei giri di scommessa 30x ($/€270)". La live chat mi suggerisce di contattare il manager per questo problema ma penso che sia più semplice contattarvi direttamente nel forum LCB,
Saluti
Domani ne parlerò con il rappresentante.
Il messaggio è stato inviato.
Good Morning Laurent3865,
Thank you very much for contacting us , we just reviewed your account and you are correct, the account was credited with extra WR, the free spins were given x50 instead of x30 as listed under the LCB Shop, we apologize for the incovinience caused.
The extra WR were removed from your player account, please take into consideration that each time your balance is less than $€1, the Wagering Requirements drops to 0, when you place your next deposit, just something to consider.
Kind Regards
VG Team
Buongiorno Laurent3865,
Grazie mille per averci contattato, abbiamo appena esaminato il tuo account e hai ragione, sul conto sono stati accreditati WR extra, i giri gratuiti sono stati assegnati x50 invece di x30 come elencato nel negozio LCB, ci scusiamo per l'inconveniente causato.
I WR extra sono stati rimossi dal tuo conto giocatore, tieni presente che ogni volta che il tuo saldo è inferiore a $€1, i requisiti di scommessa scendono a 0, quando effettui il tuo prossimo deposito, è solo una cosa da considerare.
Cordiali saluti
Squadra VG
Hello,
Thank you for correcting the wagering requirements in my balance, and also for the explanation about the wagering requirements when balance is less than 1 euro,
Regards,
Laurent
Ciao,
Grazie per aver corretto i requisiti di scommessa nel mio saldo e anche per la spiegazione sui requisiti di scommessa quando il saldo è inferiore a 1 euro,
Saluti,
Laurent
Did anyone try and cash out the other day and was told their bitcoin payment system was down? Oh dont worry, the bitcoin deposit system was working just fine, it was specifically the payout part. I think my bitcoin wallet has the same bug, money goes out but never seems to come back in. Either way, I spoke with 1 of the 3 dudes that manage to cover the place 24/7 and they said no eta on repair and to simply opt for the wire method. That was great but the additional 60 dollar fee turned me off.
Qualcuno ha provato a incassare l'altro giorno e gli è stato detto che il suo sistema di pagamento bitcoin non funzionava? Oh, non preoccuparti, il sistema di deposito bitcoin funzionava perfettamente, si trattava specificamente della parte di pagamento. Penso che il mio portafoglio bitcoin abbia lo stesso bug, i soldi escono ma non sembrano mai rientrare. In ogni caso, ho parlato con 1 dei 3 ragazzi che riescono a coprire il posto 24 ore su 24, 7 giorni su 7 e mi hanno detto di no eta sulla riparazione e di optare semplicemente per il metodo del filo. È stato fantastico, ma la tariffa aggiuntiva di 60 dollari mi ha scoraggiato.
Hello ChiricoSales,
Please private message me your casino username so that we can ask the Casino Rep to look into your account.
Ciao ChiricoSales,
Per favore mandami un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò in modo che possiamo chiedere al rappresentante del casinò di esaminare il tuo account.
The deposits I made totaled $1025.
I depositi che ho effettuato ammontavano a $ 1025.
Dear Chirico,
Thank you for contacting us over the forum. Please could you provide your account username so that we can revise your case. Perhaps you were trying to process a payout over the weekend? please take into consideration that our Finance departments opening hours are Monday to Friday from 8am to 4pm CEST. I can confirm that during the weekends, our system will only accept deposits and no payouts are processed. The Finance department is also closed on major public holidays including Good Friday, Labor Day, Christmas Day and New Year’s Day.
If you have any additional questions regarding deposits or payouts, please do not hesitate to contact accounting@vegascrestcasino.ag
We hope you find this post useful
Best Regards
VG Team
Caro Chirico,
Grazie per averci contattato tramite il forum. Per favore, potresti fornire il nome utente del tuo account in modo che possiamo rivedere il tuo caso. Forse stavi cercando di elaborare un pagamento durante il fine settimana? tieni presente che gli orari di apertura dei nostri dipartimenti finanziari sono dal lunedì al venerdì, dalle 8:00 alle 16:00 CEST. Posso confermare che durante i fine settimana il nostro sistema accetterà solo depositi e non verranno elaborati pagamenti. Il dipartimento delle Finanze è chiuso anche nei principali giorni festivi, tra cui il Venerdì Santo, il Labor Day, il giorno di Natale e il giorno di Capodanno.
Se hai ulteriori domande riguardanti depositi o pagamenti, non esitare a contattare accounting@vegacrestcasino.ag
Ci auguriamo che questo post sia utile
Distinti saluti
Squadra VG
Dear Prince, Your case was closed a while ago. We do understand that the use of the forum is for you to freely discuss and resolve any issues, but there is nothing else that we can add in reply to your comments. The account balances were paid, and the case is now closed. Best of Luck VG Team
Caro principe, il tuo caso è stato chiuso qualche tempo fa. Comprendiamo che l'uso del forum serve per discutere e risolvere liberamente eventuali problemi, ma non c'è nient'altro che possiamo aggiungere in risposta ai tuoi commenti. I saldi dei conti sono stati pagati e il caso è ora chiuso. Buona fortuna al team VG
I should have received my deposits back which totaled $1025. You paid me $410 because it was the lesser of the two. Not fair.
Avrei dovuto ricevere indietro i miei depositi che ammontavano a $ 1025. Mi hai pagato $ 410 perché era il minore dei due. Non è giusto.
Hello,
What's happening with the daily fantasy slot tournament? The leaderboard is blocked since Sunday... Players didn't know the results for Monday and didn't receive my prize for Monday ( there was no live leaderboard so I don't know exactly my position but I did better than Sunday where I won a prize, so I am pretty sure to be in the Monday leaderboard Monday),
I contacted the live chat yesterday night and this morning about this and nothing happened but it wasn't very usefull for this problem. It was the same yesterday but I choose not to play because the leaderboard was still blocked...
Thank you
Ciao,
Cosa sta succedendo con il torneo di slot fantasy quotidiano? La classifica è bloccata da domenica... I giocatori non conoscevano i risultati di lunedì e non hanno ricevuto il mio premio per lunedì (non c'era una classifica in tempo reale quindi non so esattamente la mia posizione ma ho fatto meglio di domenica dove ho ho vinto un premio, quindi sono abbastanza sicuro di essere nella classifica di lunedì),
Ho contattato la chat dal vivo ieri sera e stamattina a riguardo e non è successo nulla, ma non è stato molto utile per questo problema. Ieri è successo lo stesso ma ho scelto di non giocare perché la classifica era ancora bloccata...
Grazie
Hi laurentr3865,
We'll ask The Casino Rep to provide an update on this. Keep you posted.
Ciao laurentr3865,
Chiederemo al rappresentante del casinò di fornire un aggiornamento in merito. Tenervi aggiornati.
Hi laurent3865,
Thank you contacting us, we did encounter a visualization issue within the page but the tourney continued to run and work fine. The issue has been resolved and we can see under your player profile you did made it to the ranking table on Sunday & Monday and the system credited you with your winnings and you were also emailed the result. We are very sorry for the inconvenience caused and hope you continue to enjoy our tournaments.
Best Regards VG Team
Ciao laurent3865,
Grazie per averci contattato, abbiamo riscontrato un problema di visualizzazione all'interno della pagina ma il torneo ha continuato a funzionare e a funzionare correttamente. Il problema è stato risolto e possiamo vedere sotto il tuo profilo giocatore che sei arrivato alla classifica domenica e lunedì e il sistema ti ha accreditato le tue vincite e ti è stato anche inviato via email il risultato. Siamo molto dispiaciuti per l'inconveniente causato e speriamo che continuerai a divertirti con i nostri tornei.
I migliori saluti al team VG
It is my understanding that now when you cashout using Bitcoin you charge a 10% fee? That is outrageous! To cashout using wire transfer is 65 dollars. If someone is lucky enough to win like 5 grand you will charge them 500 USD to process that using Bitcoin and 65 dollars for each wire transfer?
LH
Mi risulta che ora quando incassi utilizzando Bitcoin ti viene addebitata una commissione del 10%? Questo è scandaloso! Per incassare tramite bonifico bancario è di 65 dollari. Se qualcuno è abbastanza fortunato da vincere circa 5.000 dollari, gli addebiterai 500 USD per elaborarlo utilizzando Bitcoin e 65 dollari per ogni bonifico bancario?
LH
Hi LHofsdal,
At VegasCrest Casino we offer a selection of safe and secure withdrawal options to ensure that our players receive their winnings in a timely manner. Processing costs are incurred with all transactions and these are clearly shown on site when you select the pay-out methods. You can then choose which method best suits your requirements before you request your withdrawal.
Unfortunately, there are costs incurred with all financial transactions and although these are beyond our control, they are clearly stated on site.
Best Regards,
VG Team
Ciao LHofsdal,
Al VegasCrest Casino offriamo una selezione di opzioni di prelievo sicure e protette per garantire che i nostri giocatori ricevano le loro vincite in modo tempestivo. I costi di elaborazione vengono sostenuti per tutte le transazioni e questi sono chiaramente indicati sul sito quando si selezionano i metodi di pagamento. Potrai quindi scegliere quale metodo si adatta meglio alle tue esigenze prima di richiedere il prelievo.
Sfortunatamente, tutte le transazioni finanziarie comportano dei costi che, sebbene esulano dal nostro controllo, sono chiaramente indicati sul sito.
Distinti saluti,
Squadra VG
Hi VG Team,
so LHofsdal is right, you are charging 10% fee on BTC? Please do explain us how is it possible to charge as much when crypto fees are super low?
Ciao team VG,
quindi LHofsdal ha ragione, stai addebitando una commissione del 10% su BTC? Per favore, spiegaci come è possibile addebitare così tanto quando le commissioni crittografiche sono super basse?
Hi LHofsdal,
At VegasCrest Casino we offer a selection of safe and secure withdrawal options to ensure that our players receive their winnings in a timely manner. Processing costs are incurred with all transactions and these are clearly shown on site when you select the pay-out methods. You can then choose which method best suits your requirements before you request your withdrawal.
Unfortunately, there are costs incurred with all financial transactions and although these are beyond our control, they are clearly stated on site.
Best Regards,
VG Team
Thanks for the reply, but please explain why your fees are much higher than any other casino. NO OTHER casino charges these high fees for the same service.
LH
Ciao LHofsdal,
Al VegasCrest Casino offriamo una selezione di opzioni di prelievo sicure e protette per garantire che i nostri giocatori ricevano le loro vincite in modo tempestivo. I costi di elaborazione vengono sostenuti per tutte le transazioni e questi sono chiaramente indicati sul sito quando si selezionano i metodi di pagamento. Potrai quindi scegliere quale metodo si adatta meglio alle tue esigenze prima di richiedere il prelievo.
Sfortunatamente, tutte le transazioni finanziarie comportano dei costi che, sebbene esulano dal nostro controllo, sono chiaramente indicati sul sito.
Distinti saluti,
Squadra VG
Grazie per la risposta, ma spiega perché le tue commissioni sono molto più alte rispetto a qualsiasi altro casinò. NESSUN ALTRO casinò addebita commissioni così elevate per lo stesso servizio.
LH
Hi,
Thanks for your comments.
We do not actually charge any pay-out fees to our players when they make a withdrawal using Bitcoin. Unfortunately the Bitcoin processor exchange rate is high and can result in a fee of up to 10% when players make a withdrawal using this method.
Best Regards,
VG Team
CIAO,
Grazie per i tuoi commenti
In realtà non addebitiamo alcuna commissione di pagamento ai nostri giocatori quando effettuano un prelievo utilizzando Bitcoin. Sfortunatamente il tasso di cambio del processore Bitcoin è elevato e può comportare una commissione fino al 10% quando i giocatori effettuano un prelievo utilizzando questo metodo.
Distinti saluti,
Squadra VG
that sounds appalling, there are bunch of other processors that would do it for a fraction of the current charge. BTW which BTC processor do you use?
and how come you simply dont pay from your own btc wallet ( easy to set it up, bitgo, coinbase, binance, bitifnex etc ).
sembra spaventoso, ci sono un sacco di altri processori che lo farebbero per una frazione del costo attuale. A proposito, quale processore BTC usi?
e come mai semplicemente non paghi dal tuo portafoglio BTC (facile da configurare, bitgo, coinbase, binance, bitifnex ecc.).
WTF is wrong with this Casino!
I deposit via BTC ~ 26,50€ so 1,50€ more that i need ...
Then i see its too low so i will have only the Money back and Acc close.
I never play in a Casino with an 3-4€ Fee so i had send some Mails to Support and never has an reply!
My Username is CaNna09 and my BTC Adress has the Support 10 Times!
So CREDIT MY MONEY TO M BTC WALLET!I never has play in this Casino and i dont can enter my Acc i think its blocked!
WTF ha torto in questo casinò!
Deposito tramite BTC ~ 26,50€ quindi 1,50€ in più di cui ho bisogno...
Poi vedo che è troppo basso, quindi avrò solo il rimborso e la chiusura dell'acc.
Non gioco mai in un casinò con una commissione di 3-4€, quindi ho inviato alcune e-mail al supporto e non ho mai ricevuto risposta!
Il mio nome utente è CaNna09 e il mio indirizzo BTC ha il supporto 10 volte!
Quindi CREDITA I MIEI SOLDI SUL PORTAFOGLIO M BTC! Non ho mai giocato in questo casinò e non riesco a inserire il mio conto, penso che sia bloccato!
Ps: At Vegascrest the Fee is HIGHER as in other BTC Casinos;)
i had Deposit 26,50€ for a Deposit from 25€ so more than i need and they ssay its to low more than 1€ i must deposit more!
Its higher then 10% and i never play in this Casino!
I want only my Money back thats all
Username CaNna09 i wait for my Refund!
Ps: A Vegascrest la tariffa è PIÙ ALTA che negli altri casinò BTC;)
avevo un deposito di 26,50€ per un deposito da 25€ quindi più del necessario e dicono che sia poco più di 1€ devo depositare di più!
È superiore al 10% e non gioco mai in questo casinò!
Voglio solo indietro i miei soldi, tutto qui
Nome utente CaNna09 aspetto il mio rimborso!
Hello Fabian,
We've asked the Casino Rep to look into your account and assist with the issue you're having.
Ciao Fabiano,
Abbiamo chiesto al rappresentante del casinò di esaminare il tuo account e di assisterti con il problema che stai riscontrando.
Has send the Rep and Pn but
Last Online 8 Days
@Tania oh oh no reply to Mails and over 1 Week not online ...
Ha inviato il Rep e il Pn ma
Ultimi 8 giorni online
@Tania oh oh nessuna risposta alle mail e oltre 1 settimana non online...
Good Morning CaNna09,
We have contacted accounting this morning to double check your complaint. We kindly ask that you please refrain from using abusive language to our staff. We are following up on your request. Please note that we use third party processors and we do not charge any fees on any deposit. The account gets credited with what is sent through to us. Companies do not run on personal accounts; they use corporate banking methods and they charge their own fees. As bitcoin fluctuates, what you requested is converted at the current exchange rate but when sent to us, it may be different. Accounting are open today but please note that they are not open 24/7. So I kindly ask you that you give us time to look into this for you.
We can confirm that your money sent has been refunded.
Best Regards
VG Team
Buongiorno CaNna09,
Abbiamo contattato la contabilità questa mattina per ricontrollare il tuo reclamo. Chiediamo gentilmente di astenersi dall'utilizzare un linguaggio offensivo nei confronti del nostro personale. Stiamo dando seguito alla tua richiesta. Tieni presente che utilizziamo processori di terze parti e non addebitiamo alcuna commissione su alcun deposito. Sul conto viene accreditato ciò che ci viene inviato. Le aziende non funzionano con conti personali; utilizzano metodi bancari aziendali e addebitano le proprie commissioni. Poiché il bitcoin fluttua, ciò che hai richiesto viene convertito al tasso di cambio corrente ma, una volta inviato a noi, potrebbe essere diverso. La contabilità è aperta oggi, ma tieni presente che non è aperta 24 ore su 24, 7 giorni su 7. Quindi ti chiedo gentilmente di darci il tempo di esaminare la questione per te.
Possiamo confermare che il denaro inviato è stato rimborsato.
Distinti saluti
Squadra VG
Hi I have a slight issue with Vegas Crest Casino... So I redeemed this code through Vegas Crest "LCBMAY42020" (after making a deposit) and it said in green that the code was accepted ... But unfortunately it says no where on the site what the spins are for ... So I went and asked the live chat at vegas crest and they didn't know what they were talking about and said they were for the Cleopatra slot....so I went to the slot to play and my spins weren't there . So I went back and asked the chat why the spins weren't there and they said that I had already used them 15 days ago...this wouldn't make any sense at all considering I had just redeemed the code and it was accepted and everything ... So then I asked the chat like 10 times where I can look for myself on the site where my bonus information would be like every other normal casino site has and they never gave me an answer after asking a million times and they argued with me and told me that I can only redeem one of these codes once a month (instead of what it states on here which would be in between deposits) ...however when I redeemed the code initially before I got the live chat involved, it did say my code was accepted and the bonus had been applied. Then when i got the chat involved after being unaware of what game the spins were for, the chat proceeded to say it only had the code accepted in green thing happen because supposedly I qualified for the spins but could not use them since I already used an LCB code this month? I'm super confused about their system I guess and how It works and idk if they are lying to me about my spins or not because as I stated before the code had said in green that I was accepted, when normally if I could not use a code it would say in red that the code was not available. Please help I'm very frustrated at the moment and don't know where to ask for help because the live chat really seems like they have no idea what they are even talking about half the time whenever I ask them a question, and I am kind of confused as to why they dont not have a place where I can look at what bonus I have active... there have been numerous times where the live chat here at this casino has lied to me and said one thing and it was another way and they were wrong numerous times... I do understand that no one is perfect but when you are shoveling money into an online gaming website, you would think the live chat would know how to do their job correctly... im not saying they are rude because they are typically nice for the most part but they dont seem to know whats going on in their website...please help
Ciao, ho un piccolo problema con Vegas Crest Casino... Quindi ho riscattato questo codice tramite Vegas Crest "LCBMAY42020" (dopo aver effettuato un deposito) e diceva in verde che il codice era stato accettato... Ma sfortunatamente non dice dove il sito a cosa servono i giri... Così sono andato a chiedere alla chat dal vivo di Vegas Crest e loro non sapevano di cosa stavano parlando e hanno detto che erano per la slot Cleopatra... quindi sono andato alla slot per giocare e i miei giri non c'erano. Allora sono tornato e ho chiesto in chat come mai i giri non c'erano e mi hanno detto che li avevo già utilizzati 15 giorni fa...questo non avrebbe alcun senso considerando che avevo appena riscattato il codice ed è stato accettato e tutto... Allora ho chiesto alla chat circa 10 volte dove posso cercarmi sul sito dove le mie informazioni sul bonus sarebbero come ogni altro normale sito di casinò e non mi hanno mai dato una risposta dopo aver chiesto un milione di volte e loro ho discusso con me e mi hanno detto che posso riscattare uno di questi codici solo una volta al mese (invece di quanto indicato qui che sarebbe tra un deposito e l'altro) ... tuttavia quando ho riscattato il codice inizialmente prima di coinvolgere la chat dal vivo , diceva che il mio codice era stato accettato e il bonus era stato applicato. Poi, quando ho coinvolto la chat dopo non essere a conoscenza del gioco a cui erano destinati i giri, la chat ha continuato dicendo che era successo solo il codice accettato nella cosa verde perché presumibilmente mi ero qualificato per i giri ma non potevo usarli poiché avevo già usato un Codice LCB questo mese? Sono molto confuso riguardo al loro sistema, immagino, e come funziona e non so se mi stanno mentendo sui miei giri o no perché, come ho affermato prima, il codice aveva detto in verde che ero accettato, quando normalmente se non potevo usarlo un codice direbbe in rosso che il codice non era disponibile. Per favore aiutatemi, sono molto frustrato in questo momento e non so a chi chiedere aiuto perché nella chat dal vivo sembra davvero che non abbiano idea di cosa stanno parlando anche la metà delle volte ogni volta che faccio loro una domanda, e io sono sono un po' confuso sul motivo per cui non hanno un posto dove posso vedere quali bonus ho attivo... ci sono state numerose volte in cui la chat dal vivo qui in questo casinò mi ha mentito dicendo una cosa ed era un'altra modo e si sono sbagliati numerose volte... capisco che nessuno è perfetto, ma quando spali soldi in un sito di giochi online, penseresti che la chat dal vivo saprebbe come svolgere correttamente il proprio lavoro... non sto dicendo sono scortesi perché in genere sono gentili per la maggior parte ma non sembrano sapere cosa sta succedendo nel loro sito web...per favore aiutatemi
3.6/ 5
Hi Cortney Rayne,
Sorry to hear you feel frustrated. We've already notified the casino about your post. Could you please private message me your casino username?
Ciao Cortney Rayne,
Mi dispiace sentire che ti senti frustrato. Abbiamo già informato il casinò del tuo post. Potresti per favore mandarmi un messaggio privato con il tuo nome utente del casinò?
Dear Cortney,
Thank you for reaching out and sorry for the inconvenience.
The free spins have been credited under your account as per the code : LCBMAY42020 on the slot game “The Heroes”.
Due to a technical error, the free spins weren't getting credited automatically, and we had to manually add it to your account.
I apologize for the issue, and hope you'll have a great time at Vegascrest casino. In case of any further queries please don't hesitate to contact us.
Best regards,
VG Team
Caro Cortney,
Grazie per averci contattato e ci scusiamo per l'inconveniente.
I giri gratuiti sono stati accreditati sul tuo account secondo il codice: LCBMAY42020 sul gioco di slot “The Heroes”.
A causa di un errore tecnico, i giri gratuiti non venivano accreditati automaticamente e abbiamo dovuto aggiungerli manualmente al tuo account.
Mi scuso per il problema e spero che ti divertirai al casinò Vegascrest. In caso di ulteriori domande non esitate a contattarci.
Distinti saluti,
Squadra VG
Hello,
I have a problem of slow payment which is unusual in Vegas Crest Casino so I would like to know if there's any problem with my bitcoin withdrawal which has been approved the 17th of June but that I still didn't receive in my bitcoin wallet? I already checked the bitcoin adress which is right so I don't know what's the problem... Mu username is laurentr3865,
Thank you
Ciao,
Ho un problema di pagamento lento, cosa insolita in Vegas Crest Casino, quindi vorrei sapere se c'è qualche problema con il mio prelievo di bitcoin che è stato approvato il 17 giugno ma che non ho ancora ricevuto nel mio portafoglio bitcoin? Ho già controllato l'indirizzo bitcoin che è corretto, quindi non so quale sia il problema... Il nome utente di Mu è laurentr3865,
Grazie
3.6/ 5
Hello,
I have a problem of slow payment which is unusual in Vegas Crest Casino so I would like to know if there's any problem with my bitcoin withdrawal which has been approved the 17th of June but that I still didn't receive in my bitcoin wallet? I already checked the bitcoin adress which is right so I don't know what's the problem... Mu username is laurentr3865,
Thank you
The casino rep has been notified. They'll update this post soon.
Ciao,
Ho un problema di pagamento lento, cosa insolita in Vegas Crest Casino, quindi vorrei sapere se c'è qualche problema con il mio prelievo di bitcoin che è stato approvato il 17 giugno ma che non ho ancora ricevuto nel mio portafoglio bitcoin? Ho già controllato l'indirizzo bitcoin che è corretto, quindi non so quale sia il problema... Il nome utente di Mu è laurentr3865,
Grazie
Il rappresentante del casinò è stato informato. Aggiorneranno presto questo post.
3.6/ 5
Dear laurent3865,
Thank you very much for contacting us, I'm very sorry to hear about your issue. The accounting department are going to contact you immediately to resolve this.
Regards VGA Team.
Caro laurent3865,
Grazie mille per averci contattato, mi dispiace molto per il tuo problema. Il reparto contabilità ti contatterà immediatamente per risolvere il problema.
Saluti al team VGA.
@laurentr3865 please let us know as soon as the issue has been sorted.
@ laurentr3865 fatecelo sapere non appena il problema sarà stato risolto.
The account department has contacted me and there's a technical problem with bitcoin payments that explains the delay of the payout, so I think I will receive my payment without any problem when this technical problem will be fixed,
Thank you
Il reparto contabilità mi ha contattato e c'è un problema tecnico con i pagamenti bitcoin che spiega il ritardo del pagamento, quindi penso che riceverò il pagamento senza alcun problema quando questo problema tecnico sarà risolto,
Grazie
And I did forget to tell that they credited my account with a 10$ free chip for the inconvenience
E mi sono dimenticato di dire che hanno accreditato sul mio conto un chip gratuito di 10 $ per l'inconveniente
And I did forget to tell that they credited my account with a 10$ free chip for the inconvenience
That's great news. Thanks very much for letting us know.
E mi sono dimenticato di dire che hanno accreditato sul mio conto un chip gratuito di 10 $ per l'inconveniente
Questa è una fantastica notizia. Grazie mille per avercelo fatto sapere.
You will probably get it in a few hours because as soon as i emailed accounting I got paid a few hours later. All in all the payment with the delay was still quicker than the quoted time which is awesome.
Probabilmente lo riceverai in poche ore perché non appena ho inviato un'e-mail alla contabilità sono stato pagato poche ore dopo. Tutto sommato il pagamento con il ritardo è stato comunque più rapido del tempo indicato, il che è fantastico.
Yes, you were right, I received my bitcoin payment this morning so I will go on playing in Vegas Crest Casino which is still a safe place to play with a good support.
Sì, avevi ragione, ho ricevuto il mio pagamento in bitcoin stamattina, quindi continuerò a giocare a Vegas Crest Casino che è ancora un posto sicuro dove giocare con un buon supporto.
3.6/ 5
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