Hello JennJennca,
We are very sorry you faced issues completing the verification process.
The list of required documents is regulated by our platform’s rules, and is pretty standard for a number of online casinos. Our standard list requires the following documents: ID, Proof of Address, every payment method used, Proof of Payment for each method used, Selfie with an ID.
We appreciate your feedback on the matter, however we can’t change these rules easily as it’s a question of our players’ security, as well as our compliance with licensee’s and AML regulations.
To complete verification, you only need to upload a selfie with an ID. To fix the issue with unreadable data, you may try to take a closer shot and, if possible, focus your camera on the ID rather than yourself. Maybe even try it in a horizontal orientation, if it helps.
Don’t worry if the pic ends up being imperfect - we only need to be able to read the data on the document and, of course, to see you in the shot. Let us know in chat if any assistance is required.
As soon as we accept a proper selfie, your account will be fully verified. However, full verification is not required to successfully complete your withdrawal at this point.
Therefore, we’re happy to report that we have approved your withdrawal, it’s being processed by the payment provider and you should receive the money shortly.
Please accept our apologies if you consider chat responses unsatisfying. Kindly note that though we requested more documents than you expected, all the information regarding the full list of required documents was provided to you in a timely manner.
We hope we were able to resolve this issue, and it would be lovely to have you back with us.
Best regards,
StayCasino Team
Ciao JennJennca,
Siamo molto spiacenti che tu abbia riscontrato problemi durante il completamento del processo di verifica.
L'elenco dei documenti richiesti è regolato dalle regole della nostra piattaforma ed è piuttosto standard per numerosi casinò online. Il nostro elenco standard richiede i seguenti documenti: documento d'identità, prova di indirizzo, ogni metodo di pagamento utilizzato, prova di pagamento per ciascun metodo utilizzato, selfie con un documento d'identità.
Apprezziamo il tuo feedback in merito, tuttavia non possiamo modificare queste regole facilmente poiché è una questione di sicurezza dei nostri giocatori, nonché di conformità alle normative del licenziatario e AML.
Per completare la verifica, devi solo caricare un selfie con un ID. Per risolvere il problema con i dati illeggibili, puoi provare a scattare una foto più ravvicinata e, se possibile, mettere a fuoco la fotocamera sull'ID anziché su te stesso. Magari provalo anche con orientamento orizzontale, se aiuta.
Non preoccuparti se la foto risulta imperfetta: dobbiamo solo poter leggere i dati sul documento e, ovviamente, vederti nello scatto. Facci sapere in chat se è necessaria assistenza.
Non appena accetteremo un selfie corretto, il tuo account sarà completamente verificato. Tuttavia, a questo punto non è necessaria una verifica completa per completare con successo il prelievo.
Pertanto, siamo lieti di informarti che abbiamo approvato il tuo prelievo, che è in fase di elaborazione da parte del fornitore di servizi di pagamento e dovresti ricevere il denaro a breve.
Ti preghiamo di accettare le nostre scuse se ritieni le risposte in chat insoddisfacenti. Tieni presente che, sebbene abbiamo richiesto più documenti di quanto ti aspettavi, tutte le informazioni relative all'elenco completo dei documenti richiesti ti sono state fornite in modo tempestivo.
Speriamo di essere riusciti a risolvere questo problema e sarebbe bello riaverti con noi.
Distinti saluti,
Squadra StayCasino