Hi
Just feedback to Slotjoint casino. I make withdrawal 21.2. Its proceed 5 days later when they ask some copy of card. Now it takes 10 days and i still dont get money. Ok i know soon or later it comes, no need to investigate that.
But some feedback to support when i ask why its so slow, other casino can proceed it few minutes? I get normal explain... it takes 2-8 business days when bank transfer it. After she say third time this same "2-8 days explain" i ask nicely at please stop repeating this same, i understand it already. After that i dont belive my eyes, she say this same "2-8 business days" information ten times again every time when say please stop. 10 times more!
I feel like i am on some candid camera show, but no. :) She i seriously say that same 13 times before she kick me out from chat.
So it is just sad experince with this slow, old and unfriendly casino.
CIAO
Solo feedback al casinò Slotjoint. Effettuo il ritiro 21.2. Si procede 5 giorni dopo quando chiedono una copia della carta. Adesso ci vogliono 10 giorni e ancora non ricevo soldi. Ok, lo so, prima o poi arriverà, non c'è bisogno di indagare su questo.
Ma alcuni feedback a supporto quando chiedo perché è così lento, altri casinò possono procedere per pochi minuti? Mi spiego normalmente... ci vogliono 2-8 giorni lavorativi per effettuare il bonifico bancario. Dopo aver detto per la terza volta lo stesso "2-8 giorni spiega", le chiedo gentilmente di smettere di ripetere la stessa cosa, lo capisco già. Dopodiché non credo ai miei occhi, lei ripete le stesse informazioni "2-8 giorni lavorativi" dieci volte ogni volta che dice per favore smettila. 10 volte di più!
Mi sento come se fossi in uno spettacolo con candid camera, ma no. :) Lo dico seriamente 13 volte prima di cacciarmi dalla chat.
Quindi è semplicemente un'esperienza triste con questo casinò lento, vecchio e ostile.