After jumping through 30 hoops and having a bunch of accounts closed that my boyfriend started I finally had my account balance wiped out deposited money and proceeded to slowly but surely work my way up a mountain and i haven't stopped winning since. But now we're at day 8 of my withdrawal process waiting and waiting and waiting.
I message support,l they tell me that i have multiple accounts blah blah blah and I explain that no, we've taken care of all that and all of the accoutns that were created throughout the years are supposed to have been deactivated which is why i deposited on this one specificially. I have the chat records to prove that I requested and was given confirmation that the other accoutns were deactivated before depositing and playing.
I have sent my documents and requested a withdrawal and now 8 days later they KEEP sending me the same messages stating:
"I would request you to please allow us some time, the banking team will update you and assist you further the withdrawal."
I've literally heard this for 8 days now on top of the fact that their max withdraw is $999 and they aren't offering bitcoin withdrawals even though I deposited using bitcoin. I'm so frustrated at this point after the hell i went through just to get the account back right that i need help! please.
username is JenRod244
Dopo aver fatto 30 cerchi e aver chiuso un sacco di conti aperti dal mio ragazzo, alla fine il saldo del mio conto è stato cancellato dai soldi depositati e ho iniziato lentamente ma inesorabilmente a scalare una montagna e da allora non ho più smesso di vincere. Ma ora siamo all'ottavo giorno del mio processo di prelievo, aspettiamo, aspettiamo, aspettiamo.
Mando un messaggio all'assistenza, mi dicono che ho più account bla bla bla e io spiego che no, ci siamo occupati di tutto questo e tutti gli account che sono stati creati nel corso degli anni dovrebbero essere stati disattivati, ecco perché ho depositato su questo in particolare. Ho i registri della chat per dimostrare che ho richiesto e mi è stata data conferma che gli altri account erano disattivati prima di depositare e giocare.
Ho inviato i miei documenti e richiesto un prelievo e ora, 8 giorni dopo, CONTINUANO a inviarmi gli stessi messaggi affermando:
"Vi prego di concederci un po' di tempo, il team bancario vi aggiornerà e vi assisterà ulteriormente nel prelievo."
Lo sento letteralmente da 8 giorni ormai, oltre al fatto che il loro prelievo massimo è di $ 999 e non offrono prelievi di bitcoin anche se ho depositato utilizzando bitcoin. Sono così frustrato a questo punto, dopo tutto l'inferno che ho passato solo per riavere l'account, che ho bisogno di aiuto! Per favore.
il nome utente è JenRod244