I have been emailing verifications but was not getting any replies. Their live chat always say they same thing, that is to email verifications and so I did many times.
Later on I found out last December 4 that I cannot log in to my account. I asked live chat and emailed verifications about it. Their reply was this :
Krissy
12/08/20 2:51 pm
Hello Quinton,
Thank you for your email.
In regards to this matter, you can contact our verifications department at verifications@omnislots.com since we are unaware and they can give you more information.
Many Thanks,
Krissy
Customer support host
I was not notified about my account closure and withdrawal. They did not tell me anything. Help me get my missing withdrawal from November 9 and my remaining balance.
This is their most recent reply :
Krissy
01/18/21 10:32 am
Hello Quinton,
Thank you for your email.
As I can see your account has been closed as per management decision.
I can also see that you have been notified via email about the account closure and the withdrawal.
Please respond directly to the email that you received, as the payments team will be able to assist you better.
I have provided the direct email for you verification@omnislots.com
Best Regards,
Krissy
I emailed them yesterday and no reply at the moment.
Ho inviato email di verifica ma non ho ricevuto risposta. La loro chat dal vivo dice sempre la stessa cosa, ovvero inviare verifiche via e-mail e così ho fatto molte volte.
Successivamente ho scoperto lo scorso 4 dicembre che non riesco ad accedere al mio account. Ho chiesto la chat dal vivo e inviato verifiche via email a riguardo. La loro risposta è stata questa:
Krissy
08/12/20 14:51
Ciao Quinto,
Grazie per la vostra email.
A questo proposito, puoi contattare il nostro dipartimento di verifica all'indirizzo verifys@omnislots.com poiché non ne siamo a conoscenza e possono darti maggiori informazioni.
Grazie molto,
Krissy
Ospite dell'assistenza clienti
Non sono stato informato della chiusura e del prelievo del mio conto. Non mi hanno detto niente. Aiutami a ottenere il prelievo mancante del 9 novembre e il saldo rimanente.
Questa è la loro risposta più recente:
Krissy
18/01/21 10:32
Ciao Quinto,
Grazie per la vostra email.
Come posso vedere, il tuo account è stato chiuso come da decisione della direzione.
Vedo anche che sei stato avvisato via email della chiusura del conto e del prelievo.
Rispondi direttamente all'e-mail che hai ricevuto, poiché il team addetto ai pagamenti sarà in grado di assisterti meglio.
Ho fornito l'e-mail diretta per te verify@omnislots.com
Distinti saluti,
Krissy
Ho inviato loro un'e-mail ieri e nessuna risposta al momento.