Hello,
I would like to make an official complaint and get my hard earned money from this company. I think this online casino brand called Slots Palace has stolen around 1000-1600€ from me. Accusing me of breaking their terms and conditions which just is not possible. And now they have closed my account.
I played there couple of months. One more twice a month with big stakes and I made some winnings. Even couple of weeks ago I lost around 4000€. Still they accuse me of breaking their rules which is just impossible.
They didn't even ask me for KYC documents at any point. Just closed the account and kept my winnings.
Their exact accusation was the following and this is completely false. Please help me.
Dear Henri Halme,
Thank you for contacting our Customer Support Team.
Please be informed that your account was permanently closed as per violation of our Terms & Conditions paragraph 9.1. All your winnings were removed, and the last deposit was refunded to the method you deposited with.
Username on the casino was ******
Ciao,
Vorrei presentare un reclamo ufficiale e ottenere i miei soldi duramente guadagnati da questa azienda. Penso che questo marchio di casinò online chiamato Slots Palace mi abbia rubato circa 1000-1600€. Accusandomi di infrangere i loro termini e condizioni, il che semplicemente non è possibile. E ora mi hanno chiuso il conto.
Ho suonato lì per un paio di mesi. Un altro due volte al mese con puntate elevate e ho ottenuto alcune vincite. Anche un paio di settimane fa ho perso circa 4000€. Eppure mi accusano di infrangere le loro regole, il che è semplicemente impossibile.
Non mi hanno nemmeno chiesto i documenti KYC in nessun momento. Ho appena chiuso il conto e ho tenuto le mie vincite.
La loro esatta accusa era la seguente e questa è completamente falsa. Mi aiuti per favore.
Caro Henri Halme,
Grazie per aver contattato il nostro team di assistenza clienti.
Ti informiamo che il tuo account è stato chiuso definitivamente a causa della violazione dei nostri Termini e Condizioni paragrafo 9.1. Tutte le tue vincite sono state rimosse e l'ultimo deposito è stato rimborsato con il metodo con cui hai depositato.
Il nome utente del casinò era ******