Dear естай толтанов,
We're glad to hear that! You are most welcome!
We will now mark Case #3466 as RESOLVED.
ZumbaCards - 600 tornei estivi SC Promozione valida: 19.07.2026 00:00 (ET) - 26.07.2026 23:59 (ET) Montepremi: 300 SC Se non hai ancora un account, registrati QUI .
LEGGIPokerBet - Bonus di benvenuto esclusivo Nuovi giocatori - No, non noi! Importo: 250% fino a €3295 + 255 giri gratuiti su Bonanza Billion Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi...
LEGGIIntellectBet - Bonus di benvenuto esclusivo Nuovi giocatori - No, non noi! Importo: 250% fino a €3295 + 255 giri gratuiti su Bonanza Billion Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi...
LEGGIPer favore Accedi oppure registrazione per pubblicare o commentare.
Dear естай толтанов,
We're glad to hear that! You are most welcome!
We will now mark Case #3466 as RESOLVED.
Caro естай толтанов ,
Siamo lieti di sentirlo! Sei il benvenuto!
Contrassegneremo ora il caso n. 3466 come RISOLTO.
Anyone else got there account frozen when trying to withdraw? I have given all the necessary information, passport id etc.
anyone successfully managed to get through this process and withdraw?
help would be greatly appreciated
Qualcun altro ha visto il proprio conto bloccato mentre cercava di prelevare? Ho fornito tutte le informazioni necessarie, passaporto, ecc.
Qualcuno è riuscito a superare questo processo e a ritirarsi?
l'aiuto sarebbe molto apprezzato
Hello alen colakovic,
Welcome to LCB.
Have you checked if you received any email from the casino informing you about what happened with your account? We’ve also contacted the casino rep to request more details about your case and will update you here as soon as we hear back from them.
Thank you.
Ciao Alen Colakovic ,
Benvenuti a LCB.
Hai controllato se hai ricevuto un'e-mail dal casinò che ti informava di quanto accaduto al tuo account? Abbiamo anche contattato il rappresentante del casinò per richiedere maggiori dettagli sul tuo caso e ti aggiorneremo qui non appena avremo notizie.
Grazie.
Hello alen colakovic,
Here's the response we have received from the casino rep:
The player's account was frozen for verification purposes.
Account verification is carried out in all bookmaker companies as one of the security measures for clients’ accounts.
The customer has not yet provided all the documents. To complete the identification procedure, the customer must send the following information to id@mostbet.com:
"If you made a deposit through an agent, virtual wallet, or card, you must provide a screenshot of your details."
After providing the necessary documents, the client will be scheduled for a video conference in Teams for identification.
If the client does not provide this information and does not attend the video meeting, the account will remain frozen.
Ciao Alen Colakovic ,
Ecco la risposta che abbiamo ricevuto dal rappresentante del casinò:
L'account del giocatore è stato congelato per scopi di verifica.
La verifica dell'account viene effettuata in tutte le società di scommesse come una delle misure di sicurezza per gli account dei clienti.
Il cliente non ha ancora fornito tutti i documenti. Per completare la procedura di identificazione, il cliente deve inviare le seguenti informazioni a id@mostbet.com:
"Se hai effettuato un deposito tramite un agente, un portafoglio virtuale o una carta, devi fornire uno screenshot dei tuoi dati."
Dopo aver fornito i documenti necessari, il cliente verrà convocato per una videoconferenza su Teams per l'identificazione.
Se il cliente non fornisce queste informazioni e non partecipa alla videoconferenza, l'account rimarrà congelato.
Hi alen colakovic,
Thank you for the update. It’s possible there may still be some progress once their process is completed, even if it takes a bit more time. Please keep us informed if you notice any changes on your side so we can follow the situation as well.
Ciao Alen Colakovic ,
Grazie per l'aggiornamento. È possibile che ci siano ancora dei progressi una volta completato il processo, anche se ci vorrà un po' più di tempo. Ti preghiamo di tenerci informati se noti cambiamenti da parte tua, così possiamo monitorare la situazione.
Hello alen colakovic,
Could you please let us know if there’s been any progress with your verification process since your last update?
Thank you.
Hello alen colakovic,
Since we have received a response from the casino representative and no further update from you, we will mark this complaint as resolved.
Ciao Alen Colakovic ,
Poiché abbiamo ricevuto una risposta dal rappresentante del casinò e non abbiamo ricevuto ulteriori aggiornamenti da parte tua, contrassegneremo questo reclamo come risolto.
Importo contestato: 75000руб
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 3893
Importo contestato: 75000руб
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 3893
Dear Kamil97cc,
We have received feedback from the casino representative confirming that your bet refunds were processed correctly, in accordance with paragraph 2.10 of their Terms and Conditions. As stated by the casino, this rule applies to all players.
We have requested additional clarification from the casino regarding this matter, and we will update you as soon as we receive their response.
Thank you for your patience.
Caro Kamil97cc ,
Abbiamo ricevuto un feedback dal rappresentante del casinò che conferma che i rimborsi delle tue scommesse sono stati elaborati correttamente, in conformità con il paragrafo 2.10 dei Termini e Condizioni. Come affermato dal casinò, questa regola si applica a tutti i giocatori.
Abbiamo richiesto ulteriori chiarimenti al casinò in merito a questa questione e vi aggiorneremo non appena riceveremo la loro risposta.
Grazie per la pazienza.
Dear Kamil97cc,
The casino has stated that they are unable to provide a specific reason for their decision and that their actions were taken in accordance with their Terms and Conditions, which apply to all players upon registration. As already mentioned above, they have referred to a general clause (2.10) that allows the operator, at their discretion, to restrict accounts or revoke bets in cases they determine to be in breach of their rules.
Unfortunately, as the casino has chosen not to provide any further clarification or supporting details, and given that their decision is based on their stated Terms and Conditions, we are unable to take this matter any further on our side.
For this reason, we will have to close Case #3893.
Thank you for your understanding.
Caro Kamil97cc ,
Il casinò ha dichiarato di non essere in grado di fornire una motivazione specifica per la propria decisione e di aver agito in conformità con i propri Termini e Condizioni, che si applicano a tutti i giocatori al momento della registrazione. Come già accennato in precedenza, ha fatto riferimento a una clausola generale (2.10) che consente all'operatore, a propria discrezione, di limitare i conti o revocare le scommesse nei casi in cui ritenga che vi siano violazioni delle proprie regole.
Purtroppo, poiché il casinò ha scelto di non fornire ulteriori chiarimenti o dettagli di supporto e poiché la sua decisione si basa sui Termini e Condizioni dichiarati, non siamo in grado di portare avanti ulteriormente la questione.
Per questo motivo dovremo chiudere il caso n. 3893.
Grazie per la comprensione.
Importo contestato: 505000Kč
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 3984
Importo contestato: 505000Kč
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 3984
Hello Michal Tarabcak,
Please note that according to Mostbet’s Terms & Conditions:
Each registered Client can have only one account. When registering on the Website, the rule applies for: one family, one address, e-mail address, credit/debit card number or IP address.
If your girlfriend registered or accessed her account using the same WiFi network, IP address, or device, the casino has the right to rely on this clause in their T&C if they believe the accounts are connected in any way.
We have checked Mostbet’s license link, and it appears to be active. If you wish to submit a complaint directly to their licensor, you may do so through their official website.
We will also contact the casino rep to request further clarification regarding your case, and we will update you as soon as we receive their response.
Thank you for your patience.
Ciao Michal Tarabcak ,
Si prega di notare che secondo i Termini e Condizioni di Mostbet:
Ogni Cliente registrato può avere un solo account. Al momento della registrazione sul Sito, si applica la regola per: un nucleo familiare, un indirizzo, un indirizzo e-mail, un numero di carta di credito/debito o un indirizzo IP.
Se la tua ragazza ha registrato o effettuato l'accesso al suo account utilizzando la stessa rete WiFi, lo stesso indirizzo IP o lo stesso dispositivo, il casinò ha il diritto di fare affidamento su questa clausola nei propri T&C se ritiene che gli account siano in qualche modo collegati.
Abbiamo controllato il link alla licenza di Mostbet e sembra essere attivo. Se desideri inviare un reclamo direttamente al licenziatario, puoi farlo tramite il sito web ufficiale .
Contatteremo anche il rappresentante del casinò per richiedere ulteriori chiarimenti in merito al tuo caso e ti aggiorneremo non appena riceveremo la sua risposta.
Grazie per la pazienza.
Hello Michal Tarabcak,
According to the casino’s findings, and as you yourself mentioned, you and your girlfriend used:
As a result, this constitutes a breach of the casino’s Terms & Conditions. Unfortunately, we are unable to take any further action, and we will have to close Case #3984.
We understand that this is not the outcome you were hoping for, but given the circumstances and the evidence provided, the case is clear, and we are unfortunately unable to intervene further.
Thank you for your understanding.
Ciao Michal Tarabcak ,
Secondo le scoperte del casinò, e come hai detto tu stesso, tu e la tua ragazza avete usato:
Di conseguenza, ciò costituisce una violazione dei Termini e Condizioni del casinò. Purtroppo, non siamo in grado di intraprendere ulteriori azioni e dovremo chiudere il caso n. 3984.
Sappiamo che questo non è il risultato che speravate, ma date le circostanze e le prove fornite, il caso è chiaro e purtroppo non siamo in grado di intervenire ulteriormente.
Grazie per la comprensione.
Importo contestato: 200€
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 4045
Importo contestato: 200€
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 4045
Hello marta9b64,
Thank you for bringing this to our attention.
We have contacted the casino representative regarding your case. Please follow this thread for further updates.
Ciao marta9b64 ,
Grazie per avercelo segnalato.
Abbiamo contattato il rappresentante del casinò in merito al tuo caso. Segui questa discussione per ulteriori aggiornamenti.
Dear marta9b64,
We have received confirmation from the casino representative that your case is currently being reviewed.
Please keep an eye on this thread, as we will keep you posted with any updates as soon as we receive them.
Thank you for your patience.
Gentile marta9b64 ,
Abbiamo ricevuto conferma dal rappresentante del casinò che il tuo caso è attualmente in fase di revisione.
Vi preghiamo di tenere d'occhio questa discussione, poiché vi terremo aggiornati su eventuali aggiornamenti non appena li riceveremo.
Grazie per la pazienza.
Hello marta9b64,
We have received feedback from the casino rep that the amount has now been returned to your casino account. Could you please check and confirm this?
Thank you.
Ciao marta9b64 ,
Abbiamo ricevuto conferma dal rappresentante del casinò che l'importo è stato riaccreditato sul tuo conto di gioco. Potresti gentilmente verificare e confermare?
Grazie.
Importo contestato: 196₼
Casinò: Mostbet
Case #: 4488
Importo contestato: 196₼
Casinò: Mostbet
Case #: 4488
Dear LCB Team,
As the Mostbet support service is not providing any real assistance, I am forced to bring this issue to your attention. On 06.06.2026, at 12:58, I deposited 196 AZN from my Kapital Bank account using a 3D secure code, and this is confirmed by an official receipt (RRN: 615712331915).
Initially, Mostbet officially stated that my money was in the system and was being kept safe, and they asked me to be patient. However, afterward, they provided contradictory excuses: they claimed the money had not entered the account, then said I had sent it to another ID account, then that the ID was incorrect, and finally that the receipt details were wrong. Now, they are stating that they cannot do anything technically because 'time has passed.' From 06.06.2026 to 13.07.2026, only 37 days have passed, which cannot be an excuse for their negligence.
The evidence (bank receipt and chat correspondence) has been attached to the site. I kindly request your assistance in having my 196 AZN credited to my account.
Gentile team LCB,
Poiché il servizio di assistenza di Mostbet non sta fornendo alcun aiuto concreto, sono costretto a portare questo problema alla vostra attenzione. Il 06/06/2026, alle 12:58, ho depositato 196 AZN dal mio conto presso Kapital Bank utilizzando un codice 3D Secure, come confermato dalla ricevuta ufficiale (RRN: 615712331915).
Inizialmente, Mostbet ha ufficialmente dichiarato che il mio denaro era presente nel sistema e al sicuro, chiedendomi di avere pazienza. Tuttavia, in seguito, hanno fornito scuse contraddittorie: hanno affermato che il denaro non era stato accreditato sul conto, poi che l'avevo inviato a un altro conto, poi che il conto era errato e infine che i dati della ricevuta erano sbagliati. Ora affermano di non poter fare nulla tecnicamente perché "è trascorso del tempo". Dal 06/06/2026 al 13/07/2026 sono trascorsi solo 37 giorni, il che non può essere una scusa per la loro negligenza.
Le prove (ricevuta bancaria e corrispondenza in chat) sono state allegate al sito. Chiedo gentilmente il vostro aiuto per far sì che i miei 196 AZN vengano accreditati sul mio conto.
Hello KRAL,
Welcome to LCB, and thank you for sharing your experience with our members.
We are sorry to hear about the issues you've encountered with your deposit.
To help us review the matter in more detail, could you please reach out to us via private message and provide the following information:
Once we receive the above information, we will have a clearer picture of the issue you're experiencing and provide further assistance.
Ciao KRAL ,
Benvenuto in LCB e grazie per aver condiviso la tua esperienza con i nostri membri.
Ci dispiace apprendere dei problemi riscontrati con il suo deposito.
Per consentirci di esaminare la questione più nel dettaglio, la preghiamo di contattarci tramite messaggio privato fornendoci le seguenti informazioni:
Una volta ricevute le informazioni di cui sopra, avremo un quadro più chiaro del problema che stai riscontrando e potremo fornirti ulteriore assistenza.
Here is the second part of the bank proof for my deposit.
Ecco la seconda parte della ricevuta bancaria del mio deposito.
Here is the bank proof for my deposit.
Ecco la ricevuta bancaria del mio versamento.
Biased response from Mostbet
Risposta di parte da parte di Mostbet
Biased support response
Risposta di supporto di parte
Biased support response
Risposta di supporto di parte
Hello KRAL,
Thank you for providing us with the requested information.
Please note that we have reached out to the casino in order to get more details regarding this case and will get back to you as soon as we have any updates to share.
Thank you for your patience.
Ciao KRAL ,
Grazie per averci fornito le informazioni richieste.
Vi informiamo che abbiamo contattato il casinò per ottenere maggiori dettagli in merito a questo caso e vi ricontatteremo non appena avremo aggiornamenti da condividere.
Grazie per la pazienza.
Hello KRAL,
Please note that the casino has once again stated that they are unable to locate your deposit, and we will follow up once again with the already shared proof of payment.
We would appreciate it if you have any additional bank statements of the transaction in question that will assist with this matter.
Thank you!
Ciao KRAL ,
La preghiamo di notare che il casinò ha ribadito di non essere in grado di localizzare il suo deposito e che provvederemo a ricontattarla fornendole la prova di pagamento già condivisa.
Saremmo grati se aveste a disposizione ulteriori estratti conto bancari relativi alla transazione in questione, che potrebbero essere utili per chiarire la situazione.
Grazie!
Hello KRAL,
We have received a reply from the casino:
We would like to clarify this point. When the customer first contacted customer support, the statement that “your funds are safe” simply meant that their issue had been logged, was being tracked, and would definitely be investigated.
The account funding process works as follows: Bank → Payment Provider → Casino. If the funds do not appear in the gaming account, it means that the transaction is “pending” or was rejected during the interaction between the bank and the payment provider’s system. In such cases, we cannot determine the payment status on our own. We need to submit an official request to our payment provider. All information that the customer subsequently receives from customer support consists of direct technical responses from the provider itself, based on the RRN code.
Following the verification, the provider did not recognize the payment.
In addition, due to the statute of limitations, the provider can no longer re-verify this same payment.
Unfortunately, banking issues fall outside the scope of what we’re able to assist with.
Thank you for understanding.
Ciao KRAL ,
Abbiamo ricevuto una risposta dal casinò:
Vorremmo chiarire questo punto. Quando il cliente ha contattato per la prima volta l'assistenza clienti, l'affermazione "i tuoi fondi sono al sicuro" significava semplicemente che il suo problema era stato registrato, era sotto osservazione e sarebbe stato sicuramente oggetto di indagine.
Il processo di finanziamento del conto funziona come segue: Banca → Fornitore di servizi di pagamento → Casinò. Se i fondi non compaiono sul conto di gioco, significa che la transazione è "in sospeso" o è stata rifiutata durante l'interazione tra la banca e il sistema del fornitore di servizi di pagamento. In questi casi, non possiamo verificare autonomamente lo stato del pagamento. Dobbiamo inviare una richiesta ufficiale al nostro fornitore di servizi di pagamento. Tutte le informazioni che il cliente riceve successivamente dall'assistenza clienti consistono in risposte tecniche dirette del fornitore stesso, basate sul codice RRN.
A seguito della verifica, il fornitore non ha riconosciuto il pagamento.
Inoltre, a causa della prescrizione, il fornitore non può più verificare nuovamente lo stesso pagamento.
Purtroppo, le questioni bancarie esulano dall'ambito della nostra assistenza.
Grazie per la comprensione.
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 4771
Casinò: MOSTBET Casino
Case #: 4771
Hello Roar Heidtmann,
We understand your frustration.
Please note that most casinos use Telegram and email mainly for promotional purposes, and receiving a promotion does not necessarily mean that the offer is available to every player. We recommend checking with the casino’s live chat to confirm whether you are eligible for a particular bonus and whether it is available in your country before making a deposit.
If the casino’s support is not providing you with a clear answer, please let us know and we’ll be happy to look into the matter further.
Thank you.
Ciao Roar Heidtmann ,
Comprendiamo la sua frustrazione.
Tieni presente che la maggior parte dei casinò utilizza Telegram e l'email principalmente per scopi promozionali e che ricevere una promozione non significa necessariamente che l'offerta sia disponibile per tutti i giocatori. Ti consigliamo di contattare l'assistenza clienti del casinò tramite live chat per verificare se hai diritto a un determinato bonus e se è disponibile nel tuo paese prima di effettuare un deposito.
Se l'assistenza clienti del casinò non ti fornisce una risposta chiara, faccelo sapere e saremo lieti di approfondire la questione.
Grazie.
Account id : 1*****
7 days ago i transfered money from my mostbet account to my bank account still im waiting and they say wait to me 100000 times no any other answer or update
ID account: 1*****
7 giorni fa ho trasferito denaro dal mio conto Mostbet al mio conto bancario, ma sto ancora aspettando e mi dicono di aspettare 100000 volte, senza alcuna altra risposta o aggiornamento.
Hi Amin Abbasi,
Thank you for taking the time to share your experience with our members.
Please note that the cashout time for Mostbet Casino is up to 7 business days for withdrawals over €1,000. Based on this timeframe, the processing period should end on Tuesday, October 13.
Let’s wait until this period passes. If you still haven’t received your withdrawal, please let us know, and we will contact the casino representative to check the status of your withdrawal.
Ciao Amin Abbasi ,
Grazie per aver dedicato del tempo a condividere la tua esperienza con i nostri membri.
Si prega di notare che i tempi di prelievo per Mostbet Casino possono arrivare fino a 7 giorni lavorativi per prelievi superiori a €1.000. In base a questa tempistica, il periodo di elaborazione dovrebbe terminare martedì 13 ottobre.
Aspettiamo che trascorra questo periodo. Se non hai ancora ricevuto il prelievo, ti preghiamo di comunicarcelo e contatteremo il rappresentante del casinò per verificare lo stato della tua richiesta.
JovanaV wrote:Hello Roar Heidtmann,
We understand your frustration.
Please note that most casinos use Telegram and email mainly for promotional purposes, and receiving a promotion does not necessarily mean that the offer is available to every player. We recommend checking with the casino’s live chat to confirm whether you are eligible for a particular bonus and whether it is available in your country before making a deposit.
If the casino’s support is not providing you with a clear answer, please let us know and we’ll be happy to look into the matter further.
Thank you.
Hello Roar Heidtmann,
Could you please confirm whether you have seen our response?
JovanaV ha scritto:Ciao Roar Heidtmann ,
Comprendiamo la sua frustrazione.
Tieni presente che la maggior parte dei casinò utilizza Telegram e l'email principalmente per scopi promozionali e che ricevere una promozione non significa necessariamente che l'offerta sia disponibile per tutti i giocatori. Ti consigliamo di contattare l'assistenza clienti del casinò tramite live chat per verificare se hai diritto a un determinato bonus e se è disponibile nel tuo paese prima di effettuare un deposito.
Se l'assistenza clienti del casinò non ti fornisce una risposta chiara, ti preghiamo di comunicarcelo e saremo lieti di approfondire la questione.
Grazie.
Ciao Roar Heidtmann ,
Potrebbe gentilmente confermarci se ha visualizzato la nostra risposta?
Hello Roar Heidtmann,
Since we haven't heard back from you, we will consider your case CLOSED due to the submitter's inactivity.
Ciao Roar Heidtmann ,
Poiché non abbiamo ricevuto alcuna risposta da parte tua, considereremo il tuo caso CHIUSO per inattività del mittente.
njanjam wrote:Hi Amin Abbasi,
Thank you for taking the time to share your experience with our members.
Please note that the cashout time for Mostbet Casino is up to 7 business days for withdrawals over €1,000. Based on this timeframe, the processing period should end on Tuesday, October 13.
Let’s wait until this period passes. If you still haven’t received your withdrawal, please let us know, and we will contact the casino representative to check the status of your withdrawal.
Hi Amin Abbasi,
Could you please let us know if there is an update regarding your case? Have you received your withdrawal?
njanjam ha scritto:Ciao Amin Abbasi ,
Grazie per aver dedicato del tempo a condividere la tua esperienza con i nostri membri.
Si prega di notare che i tempi di prelievo per Mostbet Casino possono arrivare fino a 7 giorni lavorativi per prelievi superiori a €1.000. In base a questa tempistica, il periodo di elaborazione dovrebbe terminare martedì 13 ottobre.
Aspettiamo che trascorra questo periodo. Se non hai ancora ricevuto il prelievo, ti preghiamo di comunicarcelo e contatteremo il rappresentante del casinò per verificare lo stato della tua richiesta.
Ciao Amin Abbasi ,
Potrebbe farci sapere se ci sono novità riguardo al suo caso? Ha già ricevuto il rimborso?
Hi Amin Abbasi,
Since we have not heard back from the member and considering the nature of this case (waiting for the withdrawal time), we will therefore consider your case as RESOLVED. If the member contacts us again for further assistance, we will reopen the complaint.
Ciao Amin Abbasi ,
Poiché non abbiamo ricevuto risposta dal membro e considerata la natura del caso (in attesa del termine per il recesso), considereremo il suo caso RISOLTO. Qualora il membro ci contattasse nuovamente per ulteriore assistenza, riapriremo il reclamo.
Il casinò Zeppelin offre un bonus senza deposito di 100 giri gratuiti; al momento della registrazione, utilizza il codice promozionale 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino senza deposito
OreonBet - Bonus esclusivo senza deposito Nuovi giocatori - US OK! Importo: $111 Come richiedere il bonus: i nuovi giocatori devono registrarsi tramite il nostro LINK , verificare il proprio...
OreonBet - Bonus esclusivo senza deposito
Detective Slots - Bonus esclusivo senza deposito Solo nuovi giocatori - Stati Uniti ammessi! Importo: 99 giri gratuiti su Cash Chaser Come richiedere il bonus: i giocatori devono registrarsi tramite...
Detective Slots - Bonus esclusivo senza deposito
Utilizza questa funzione per informare i moderatori e l'amministratore di un messaggio offensivo o erroneamente inviato.
Si prega di notare che il tuo indirizzo email sarà visibila ai moderatori se si utilizza questo
Inserisci commento
Congratulazioni, sarai informato sui nuovi casinò. Riceverai un'email di verifica per confermare la tua iscrizione.
Qualcosa è andato storto. Per favore riprova.