Hello Glitterman,
We received a reply from Lord of the Spins Casino. They weren't able to log into this account, so they kindly asked us to post their reply in this thread:
"Dear Glitterman
Thank you for your patience.
We appreciate you bringing this matter to our attention.
We have investigated your concerns and we see that there was an issue with the verification of your account.
We can confirm that the finance team has finally received all the requested documents, however, the phone verification process was not done.
Can you please come to the Casino's Live Chat and provide a correct phone number so we verify your account so that your withdrawal request can be processed immediately.
Kind regards
Lord of the Spins Casino"
Please let us know if you provided them with your phone number and if you received your money.
Ciao Glittermann,
Abbiamo ricevuto una risposta da Lord of the Spins Casino. Non sono riusciti ad accedere a questo account, quindi ci hanno chiesto gentilmente di pubblicare la loro risposta in questo thread:
"Caro Glittermann
Grazie per la vostra pazienza.
Apprezziamo che tu abbia portato la questione alla nostra attenzione.
Abbiamo esaminato le tue preoccupazioni e abbiamo riscontrato che si è verificato un problema con la verifica del tuo account.
Possiamo confermare che il team finanziario ha finalmente ricevuto tutti i documenti richiesti, tuttavia, il processo di verifica telefonica non è stato eseguito.
Puoi per favore accedere alla Live Chat del Casinò e fornire un numero di telefono corretto in modo da verificare il tuo account in modo che la tua richiesta di prelievo possa essere elaborata immediatamente.
Cordiali saluti
Casinò Lord of the Spins"
Per favore facci sapere se hai fornito loro il tuo numero di telefono e se hai ricevuto i tuoi soldi.